Tato chybová hláška je na Netflixu nejčastější. Jak ji řešit?

Netflix v televizi, ilustrační

Netflix má své specifické chybové hlášky a je dobré vědět, co znamenají | foto: Pexels

Netflix je nejpopulárnější streamovací služba, a to nejen u nás v České republice, ale po celém světě. Tato společnost přitom začínala jako půjčovna nosičů s filmy. Dnes Netflix využívají miliony lidí denně, a tak se může občas někomu stát, že narazí na nějakou chybovou hlášku. V dnešním článku si popíšeme tu nejčastější a povíme si, jak ji vyřešit.

Chybové hlášky na Netflixu nejsou vzácností

Právě proto, že Netflix využívá nejvíce lidí, můžete se s chybovými hláškami setkat snadněji. Pokud Netflix používáte už nějakou dobu, jistě jste na pár z nich narazili, a často se objeví, když to člověk nejméně čeká.

Většina z nich se zobrazuje kvůli chybě na straně Netflixu, ale najde se mnoho takových, které jsou způsobeny například krátkodobým výpadkem internetu nebo jeho nestabilitou. Pokud se často setkáváte s chybovými hláškami a nevíte si rady, můžete chybové kódy zadat do vyhledávacího pole na této stránce a během sekundy zjistíte, kde je problém.

Netflix chybová hláška

Toto je nejčastější chybová hláška, na kterou můžete na Netflixu narazit | foto: Tech River via YouTube


Čtěte také: Recenze Xiaomi Mix Flip – Poprvé a rovnou na výbornou


Obvyklé chybové hlášky

Nejčastější chybová hláška, se kterou se můžete na Netflixu setkat, je NSES-500, což značí chybu na straně Netflixu, a jde o krátkodobý výpadek serveru, který se vždy vyřeší sám. Další častá hláška je error E118, která značí, že vaše televize nepodporuje předplatné Netflixu s reklamami.

Mezi obvyklé hlášky patří i error 113. To značí, že jste zadali špatné přihlašovací údaje nebo jste nedávno změnili heslo. Poslední hláška UI-800-3 je velice specifická, protože se objevuje pouze těm, kteří nevypínají své zařízení. Nabádá k tomu, abyste zařízení vypnuli kvůli vyčištění mezipaměti.

Chybový kód, se kterým se setkal každý

Rozhodně nejčastější chybová hláška, kterou Netflix zobrazuje, je NW-2-5. Ta značí, že máte problém s internetem nebo jeho nastavením. S touto hláškou si už musíte poradit sami, ale naštěstí řešení není tak komplikované. Stačí na jiném zařízení zkontrolovat, jestli funguje internet. Pokud ne, vyčkejte třeba půl hodiny, poté na 30 sekund vypněte a znovu zapněte router nebo zařízení s Netflixem.

Pokud ani to nepomůže, můžete kontaktovat svého poskytovatele internetu a zjistit, zda se nejedná o plošný výpadek služeb. Plánované odstávky poskytovatelé většinou oznamují s dostatečným předstihem. Tuto hlášku může také způsobit používání VPN, takže se ujistěte, že není zapnutá. Speciálně na VPN má Netflix ještě další dvě chybové hlášky, a to NW-3-6 nebo 40103.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Tato chybová hláška je na Netflixu nejčastější. Jak ji řešit?

Netflix v televizi, ilustrační

Netflix má své specifické chybové hlášky a je dobré vědět, co znamenají | foto: Pexels

Netflix je nejpopulárnější streamovací služba, a to nejen u nás v České republice, ale po celém světě. Tato společnost přitom začínala jako půjčovna nosičů s filmy. Dnes Netflix využívají miliony lidí denně, a tak se může občas někomu stát, že narazí na nějakou chybovou hlášku. V dnešním článku si popíšeme tu nejčastější a povíme si, jak ji vyřešit.

Chybové hlášky na Netflixu nejsou vzácností

Právě proto, že Netflix využívá nejvíce lidí, můžete se s chybovými hláškami setkat snadněji. Pokud Netflix používáte už nějakou dobu, jistě jste na pár z nich narazili, a často se objeví, když to člověk nejméně čeká.

Většina z nich se zobrazuje kvůli chybě na straně Netflixu, ale najde se mnoho takových, které jsou způsobeny například krátkodobým výpadkem internetu nebo jeho nestabilitou. Pokud se často setkáváte s chybovými hláškami a nevíte si rady, můžete chybové kódy zadat do vyhledávacího pole na této stránce a během sekundy zjistíte, kde je problém.

Netflix chybová hláška

Toto je nejčastější chybová hláška, na kterou můžete na Netflixu narazit | foto: Tech River via YouTube


Čtěte také: Recenze Xiaomi Mix Flip – Poprvé a rovnou na výbornou


Obvyklé chybové hlášky

Nejčastější chybová hláška, se kterou se můžete na Netflixu setkat, je NSES-500, což značí chybu na straně Netflixu, a jde o krátkodobý výpadek serveru, který se vždy vyřeší sám. Další častá hláška je error E118, která značí, že vaše televize nepodporuje předplatné Netflixu s reklamami.

Mezi obvyklé hlášky patří i error 113. To značí, že jste zadali špatné přihlašovací údaje nebo jste nedávno změnili heslo. Poslední hláška UI-800-3 je velice specifická, protože se objevuje pouze těm, kteří nevypínají své zařízení. Nabádá k tomu, abyste zařízení vypnuli kvůli vyčištění mezipaměti.

Chybový kód, se kterým se setkal každý

Rozhodně nejčastější chybová hláška, kterou Netflix zobrazuje, je NW-2-5. Ta značí, že máte problém s internetem nebo jeho nastavením. S touto hláškou si už musíte poradit sami, ale naštěstí řešení není tak komplikované. Stačí na jiném zařízení zkontrolovat, jestli funguje internet. Pokud ne, vyčkejte třeba půl hodiny, poté na 30 sekund vypněte a znovu zapněte router nebo zařízení s Netflixem.

Pokud ani to nepomůže, můžete kontaktovat svého poskytovatele internetu a zjistit, zda se nejedná o plošný výpadek služeb. Plánované odstávky poskytovatelé většinou oznamují s dostatečným předstihem. Tuto hlášku může také způsobit používání VPN, takže se ujistěte, že není zapnutá. Speciálně na VPN má Netflix ještě další dvě chybové hlášky, a to NW-3-6 nebo 40103.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."