Tahle země je pro starý! Vodafone hledá “oldfluencera”, který promluví k seniorům

  • Vodafone hledá nového influencera
  • Ale ne jen tak ledajakého – shání se oldfluencer
  • Že nevíte co to znamená? Tak čtěte dál
Vodafone hledá oldfluencera

Vodafone hledá z řad zákazníků “oldfluencera”

Vodafone podporuje již dlouho dobu prostřednictvím své nadace digitální vzdělávání seniorů a hodlá v tom pokračovat. Vyhlašuje proto casting na vůbec prvního českého oldfluencera – tedy influencera pokročilého věku. Pokud máte více než 65 let a orientujete se ve věcech okolo technologií, tohle by mohla být příležitost pro vás.

Vodafone slibuje podporu seniorů

Velkým problémem pro starší lidi, co se přijímání nových technologií týče, je absence obsahu určeného přímo pro ně. To třeba neplatí pro mladé, těm je na internetu určeno obsahu dost a právě to je jeden z důvodů, proč se tato skupina učí novým technologiím rychleji a lépe (spolu s tím, že s nimi mají obecně více zkušeností). A právě to bude náplň práce hledaného oldfluencera.

Absenci influencerů pro starší uživatele potvrzují i data – tím nejstarším na českých sociálních sítích je 67letý Andrej Babiš, který vlastně ale není influencer jako takový. Nejstaršími jsou tedy Jaromír Jágr (49 let), zpěvačka Dara Rolins (49 let) či moderátor Leoš Mareš (45 let). I s touto “starou gardou” ale průměrný věk influencerů v Česku sotva přesahuje 30 let.


Čtěte také: Vodafone v prosinci nabízí za lahodnou cenu třeba Xiaomi 11 Lite 5G NE a “tlačítkáče”


Najde se ten pravý?

Právě proto se Vodafone rozhodl, že do online prostoru dostane kvalitní obsah podávaný z pohledu samotných seniorů. Tento obsah jim pomůže zorientovat se v používání technologií tak, jak je opravdu vnímají. Ve světě tento typ starších influencerů již existuje a kromě starších je sleduje i spousta mladých uživatelů, kteří tím získávají trochu jiný pohled na svět.

Hledání oldfluencerů je součástí aktuální vánoční kampaně Vodafonu, ve které se spojil s hercem Martinem Hofmannem. Tyto příběhy jsou zaměřeny právě na pozitivní vztah seniorů k technologiím a důchodový věk je – kromě schopnosti dlouhodobě tvořit kvalitní obsah – hlavním kritériem pro výběr prvního českého oldfluencera.

Na sociálních sítích i v prodejnách

Hledání oldfluencerů bude probíhat v prosinci, a to na sociálních sítích Vodafonu a také v jeho prodejnách po celé České republice. Vítěze castingu bychom měli znát po 6. lednu a s obsahem tvořeným v rámci této spolupráce počítá operátor po celý nadcházející rok. Jak jsme již zmínili, hlavní podmínka je věk minimálně 65 let a další informace k tomuto tématu najdete tady.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Tahle země je pro starý! Vodafone hledá “oldfluencera”, který promluví k seniorům

  • Vodafone hledá nového influencera
  • Ale ne jen tak ledajakého – shání se oldfluencer
  • Že nevíte co to znamená? Tak čtěte dál
Vodafone hledá oldfluencera

Vodafone hledá z řad zákazníků “oldfluencera”

Vodafone podporuje již dlouho dobu prostřednictvím své nadace digitální vzdělávání seniorů a hodlá v tom pokračovat. Vyhlašuje proto casting na vůbec prvního českého oldfluencera – tedy influencera pokročilého věku. Pokud máte více než 65 let a orientujete se ve věcech okolo technologií, tohle by mohla být příležitost pro vás.

Vodafone slibuje podporu seniorů

Velkým problémem pro starší lidi, co se přijímání nových technologií týče, je absence obsahu určeného přímo pro ně. To třeba neplatí pro mladé, těm je na internetu určeno obsahu dost a právě to je jeden z důvodů, proč se tato skupina učí novým technologiím rychleji a lépe (spolu s tím, že s nimi mají obecně více zkušeností). A právě to bude náplň práce hledaného oldfluencera.

Absenci influencerů pro starší uživatele potvrzují i data – tím nejstarším na českých sociálních sítích je 67letý Andrej Babiš, který vlastně ale není influencer jako takový. Nejstaršími jsou tedy Jaromír Jágr (49 let), zpěvačka Dara Rolins (49 let) či moderátor Leoš Mareš (45 let). I s touto “starou gardou” ale průměrný věk influencerů v Česku sotva přesahuje 30 let.


Čtěte také: Vodafone v prosinci nabízí za lahodnou cenu třeba Xiaomi 11 Lite 5G NE a “tlačítkáče”


Najde se ten pravý?

Právě proto se Vodafone rozhodl, že do online prostoru dostane kvalitní obsah podávaný z pohledu samotných seniorů. Tento obsah jim pomůže zorientovat se v používání technologií tak, jak je opravdu vnímají. Ve světě tento typ starších influencerů již existuje a kromě starších je sleduje i spousta mladých uživatelů, kteří tím získávají trochu jiný pohled na svět.

Hledání oldfluencerů je součástí aktuální vánoční kampaně Vodafonu, ve které se spojil s hercem Martinem Hofmannem. Tyto příběhy jsou zaměřeny právě na pozitivní vztah seniorů k technologiím a důchodový věk je – kromě schopnosti dlouhodobě tvořit kvalitní obsah – hlavním kritériem pro výběr prvního českého oldfluencera.

Na sociálních sítích i v prodejnách

Hledání oldfluencerů bude probíhat v prosinci, a to na sociálních sítích Vodafonu a také v jeho prodejnách po celé České republice. Vítěze castingu bychom měli znát po 6. lednu a s obsahem tvořeným v rámci této spolupráce počítá operátor po celý nadcházející rok. Jak jsme již zmínili, hlavní podmínka je věk minimálně 65 let a další informace k tomuto tématu najdete tady.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."