Štědrý den letos připadl na pátek a na provoz v síti tak mohlo mít vliv, že část lidí již měla několik dní předem prázdniny a dovolenou. Objem hlasových hovorů sice meziročně nepatrně vzrostl, ale trend několika posledních let se potvrdil i letos – mnohem víc komunikujeme přes internet a mobilní data.
V síti Vodafone bylo během Štědrého dne spojeno takřka 12 milionů hovorů, což činí nárůst oproti loňskému roku o 11 % a nejčastěji se volalo mezi 10. a 11. hodinou dopoledne. Počet poslaných SMS ale opět výrazně klesl, a to o 19 % a minuta s největším provozem letos připadla na čas 10:21. Co se ale dat týče, Vodafone zaznamenal nárůst o 34 % a nejvíce se datovalo mezi 21:00 a 22:00.
Doporučujeme: Štědrý den u O2 – Internet vládne všemu, SMS i telefonáty nahradil WhatsApp
Návštěvníci z následujících zemí strávili Štědrý den v Česku a využili hlasové služby v naší síti:
Trend u operátora Vodafone je stejný, jako u konkurenčního O2 a T-Mobile. Spotřeba dat uživatelů v průběhu Vánoc roste na úkor volání, SMS i MMS zpráv. U volání se zmenšil nejenom objem spojených hovorů, ale i průměrný čas volání. Během včerejšího dne nenastaly v síti Vodafone žádné technické problémy a síť zvládla vánoční provoz dobře.
Štědrý den letos připadl na pátek a na provoz v síti tak mohlo mít vliv, že část lidí již měla několik dní předem prázdniny a dovolenou. Objem hlasových hovorů sice meziročně nepatrně vzrostl, ale trend několika posledních let se potvrdil i letos – mnohem víc komunikujeme přes internet a mobilní data.
V síti Vodafone bylo během Štědrého dne spojeno takřka 12 milionů hovorů, což činí nárůst oproti loňskému roku o 11 % a nejčastěji se volalo mezi 10. a 11. hodinou dopoledne. Počet poslaných SMS ale opět výrazně klesl, a to o 19 % a minuta s největším provozem letos připadla na čas 10:21. Co se ale dat týče, Vodafone zaznamenal nárůst o 34 % a nejvíce se datovalo mezi 21:00 a 22:00.
Doporučujeme: Štědrý den u O2 – Internet vládne všemu, SMS i telefonáty nahradil WhatsApp
Návštěvníci z následujících zemí strávili Štědrý den v Česku a využili hlasové služby v naší síti:
Trend u operátora Vodafone je stejný, jako u konkurenčního O2 a T-Mobile. Spotřeba dat uživatelů v průběhu Vánoc roste na úkor volání, SMS i MMS zpráv. U volání se zmenšil nejenom objem spojených hovorů, ale i průměrný čas volání. Během včerejšího dne nenastaly v síti Vodafone žádné technické problémy a síť zvládla vánoční provoz dobře.