Pořídíte si telefon za 35 tisíc korun a budete v něm mít reklamu, které se nezbavíte. To není něco, co zlepšuje uživatelský zážitek, spíše přesně naopak. Samsung se proto rozhodl, že s otravnou reklamou ve všech svých nativních aplikacích skončí a bude nabízet jen čisté aplikace bez dodatečné komerce.
Konkrétně jde o aplikace Samsung Weather, Samsung Pay a Samsung Theme, ve kterých se zobrazuje otravná reklama, ačkoliv jsou to přímo aplikace od výrobce telefonu a něco takového bylo třeba v případě čínského Xiaomi vnímáno hodně negativně, ale nějaký dolar z toho firmě asi kápl.
Jak nyní uvádí server The Verge, tak Samsung s reklamou ve svých aplikacích skončí. Někdy později v letošním roce má přijít update uvedených aplikací, ve kterém už se reklamy nebudou zobrazovat. Telefony jihokorejské značky tak budou o něco použitelnější, respektive méně otravnější.
Čtěte také: Xiaomi zcela ovládlo Evropu, z prvního místa vystrnadilo Samsung
„Naší prioritou je poskytovat inovativní mobilní prostředí pro naše zákazníky na základě jejich potřeb a přání. Vážíme si zpětné vazby od našich uživatelů a pokračujeme v závazku poskytovat jim nejlepší možné zkušenosti s našimi produkty a službami Galaxy.” uvedla firma Samsung v oficiálním prohlášení.
Pořídíte si telefon za 35 tisíc korun a budete v něm mít reklamu, které se nezbavíte. To není něco, co zlepšuje uživatelský zážitek, spíše přesně naopak. Samsung se proto rozhodl, že s otravnou reklamou ve všech svých nativních aplikacích skončí a bude nabízet jen čisté aplikace bez dodatečné komerce.
Konkrétně jde o aplikace Samsung Weather, Samsung Pay a Samsung Theme, ve kterých se zobrazuje otravná reklama, ačkoliv jsou to přímo aplikace od výrobce telefonu a něco takového bylo třeba v případě čínského Xiaomi vnímáno hodně negativně, ale nějaký dolar z toho firmě asi kápl.
Jak nyní uvádí server The Verge, tak Samsung s reklamou ve svých aplikacích skončí. Někdy později v letošním roce má přijít update uvedených aplikací, ve kterém už se reklamy nebudou zobrazovat. Telefony jihokorejské značky tak budou o něco použitelnější, respektive méně otravnější.
Čtěte také: Xiaomi zcela ovládlo Evropu, z prvního místa vystrnadilo Samsung
„Naší prioritou je poskytovat inovativní mobilní prostředí pro naše zákazníky na základě jejich potřeb a přání. Vážíme si zpětné vazby od našich uživatelů a pokračujeme v závazku poskytovat jim nejlepší možné zkušenosti s našimi produkty a službami Galaxy.” uvedla firma Samsung v oficiálním prohlášení.