Převést uživatele O2 TV do Oneplay není jednoduché. Zabere to 3 měsíce

Tomáš Rajnoch
Streamovací služba Oneplay | foto: Oneplay, úprava: Luboš Srb
Streamovací služba Oneplay | foto: Oneplay, úprava: Luboš Srb

Přechod na Oneplay není jednoduchý. Někteří uživatelé přijdou na řadu až za 3 měsíce. Poradíme vám, co se dá dělat, pokud tak dlouho nechcete čekat.

Oneplay spojuje platformy s téměř 2 miliony účtů

Nová streamovací služba Oneplay spojuje platformy O2 TV a Voyo, které si předplácely celkem skoro 2 miliony uživatelů. Od spojení si majitel obou služeb, PPF, slibuje mnoho a věří, že díky tomuto způsobu zvládne zákazníkům podat co nejkvalitnější obsah a servis.

Oneplay bylo spuštěno 10. března, avšak přechod na novou platformu nebyl vůbec jednoduchý. Hned ze startu měla služba Oneplay výpadek a nebylo možné se do ní přihlásit. Zástupci Oneplay to vysvětlili enormním zájmem, který servery zkrátka nevydržely. V dnešních dnech ale Oneplay funguje již bez problémů.

Převod zákazníků Voyo byl rychlý

Pokud jste byli platícími uživateli služby Voyo, automaticky jste byli převedeni do balíčku Komfort, který stojí 199 korun měsíčně a kromě Oneplay Originálů máte přístup k 55 televizním kanálům. U uživatelů O2 TV to ale s přechodem na novou službu nebude tak snadné a rychlé.

Oneplay | foto: Oneplay
Oneplay | foto: Oneplay

Přechod z O2 TV na Oneplay potrvá měsíce

Televizi O2 TV si k dnešnímu dni předplácí zhruba 870 tisíc zákazníků a je jasné, že migrace tolika účtů nebude vůbec jednoduchá. To potvrzuje i mluvčí O2, Veronika Zachariášová. Díky ní se dozvídáme, že kompletní převod všech uživatelů k nové službě Oneplay může trvat 3 měsíce.

Aktuálně se ale platící uživatelé O2 TV mohou do Oneplay přihlásit pomocí stejných přístupových údajů jako v O2 TV. Prozatím jde ale jen o zkušební verzi Oneplay a zákazník má omezené možnosti. Také nebude převedena historie přehrávání a k dispozici nejsou ani personalizovaná doporučení.

Jakmile ale na vás přijde s převodem řada, O2 vás bude prostřednictvím e-mailu, SMS nebo dopisu informovat o změnách a podá vám informace o ceně a balíčku, který vám automaticky přidělí. Pokud s novým tarifem nebudete souhlasit, na stránkách služby jej snadno změníte nebo Oneplay zrušíte.

Co dělat, když nechci čekat?

Existuje ale i možnost, díky které na přechod k Oneplay nemusíte čekat několik měsíců. Pokud chcete převod uspíšit, můžete tak udělat pomocí aplikace Moje O2, telefonicky na lince +420 800 020 202 nebo na jakékoliv pobočce.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Tomáš Rajnoch - Redaktor

Zajímám se o technologie všeho druhu. Mám rád ověřené produkty, ale i gadgety, které je potřeba teprve pořádně objevit. Kromě věnování se vychytávkám všeho druhu pracuji v elektrotechnickém zaměstnání. Ve volných chvílích rád sleduji fotbal a cestuji.


Komentáře


Nejnovější články