Slibů od společnosti Elona Muska už jsme několik dostali, a zatímco třeba nový systém „fajfek“ se už v některých zemích podařilo zprovoznit, nabídka monetizace pro tvůrce stále pokulhává. I na tomto však Musk prý pracuje.
Jak již bylo oznámeno, Twitter plánuje sdílet peníze z místa, kde dřív ani žádné reklamy nebyly. Řeč je o odpovědích na Tweety, mezi které Twitter začal vkládat sponzorované příspěvky. Právě o výdělky z této reklamy se chce společnost s tvůrci tweetů dělit.
Vyplývá tak z toho, že vás Twitter odmění za využívání jeho hlavní funkce – vytváření tweetů. Do určité míry by toto rozhodnutí mohlo i povzbudit tvůrce ke tvorbě diskuzí v komentářích, protože čím více uživatelů v komentářích, tím více reklam a tak dále.
Čtěte také: Lepší než PayPal? Twitter umožní posílání peněz mezi uživateli
Faktem ale je, že toto oznámení vytvořilo více otázek než odpovědí, a to od jeho oznámení uplynul více než týden. V první řadě není jasné, o jak velkou část zisku se chce Twitter dělit. Aby byl vůbec žadatel schopný získat peníze, musí být účet žádající o monetizaci předplatitelem Twitter Blue. Pro některé malé tvůrce pak tyto „drobné“ ani nebudou po odečtení nákladů stát za to.
Kromě toho není jasné, zda-li Twitter bude činit něco, aby zabránil vytváření tweetů, jež budou schválně různými prostředky podněcovat k odpovědím a vyprovokují uživatele k otevření komentářů. Taktéž není jasné, kdy dojde ke sdílení příjmů z hlavního zdroje reklamy – hlavní stránky.
Slibů od společnosti Elona Muska už jsme několik dostali, a zatímco třeba nový systém „fajfek“ se už v některých zemích podařilo zprovoznit, nabídka monetizace pro tvůrce stále pokulhává. I na tomto však Musk prý pracuje.
Jak již bylo oznámeno, Twitter plánuje sdílet peníze z místa, kde dřív ani žádné reklamy nebyly. Řeč je o odpovědích na Tweety, mezi které Twitter začal vkládat sponzorované příspěvky. Právě o výdělky z této reklamy se chce společnost s tvůrci tweetů dělit.
Vyplývá tak z toho, že vás Twitter odmění za využívání jeho hlavní funkce – vytváření tweetů. Do určité míry by toto rozhodnutí mohlo i povzbudit tvůrce ke tvorbě diskuzí v komentářích, protože čím více uživatelů v komentářích, tím více reklam a tak dále.
Čtěte také: Lepší než PayPal? Twitter umožní posílání peněz mezi uživateli
Faktem ale je, že toto oznámení vytvořilo více otázek než odpovědí, a to od jeho oznámení uplynul více než týden. V první řadě není jasné, o jak velkou část zisku se chce Twitter dělit. Aby byl vůbec žadatel schopný získat peníze, musí být účet žádající o monetizaci předplatitelem Twitter Blue. Pro některé malé tvůrce pak tyto „drobné“ ani nebudou po odečtení nákladů stát za to.
Kromě toho není jasné, zda-li Twitter bude činit něco, aby zabránil vytváření tweetů, jež budou schválně různými prostředky podněcovat k odpovědím a vyprovokují uživatele k otevření komentářů. Taktéž není jasné, kdy dojde ke sdílení příjmů z hlavního zdroje reklamy – hlavní stránky.