OnePlus je v Indii nejprodávanější, porazilo i Samsung či Apple

Obecně vzato se společnost OnePlus řídí filozofií nabídnout zákazníkům “hodně muziky za málo peněz”. Dále své telefony označuje za “zabijáky vlajkových lodí” a již delší dobu se konkurenci pomalu ale jistě snaží šlapat na paty. Nyní to však vypadá, že se kýžený úspěch začíná dostavovat, aspoň tedy na indickém trhu.

Dle poslední analýzy vydané společností Counterpoint Research přeskočilo OnePlus konkurenční Samsung. Za druhý kvartál letošního roku pro sebe čínská firma dokázala utrhnout 40 % indického trhu s mobilními telefony. Na druhé příčce se pak nachází Korejci s 34% podílem. Aby toho nebylo málo, analýza také ukázala, že OnePlus je nejrychleji rostoucí značkou, kdežto například Apple a Samsung meziročně ztrácí, alespoň tedy v Indii.

Úspěch lze bezpochyby připsat nejnovějšímu “zabijáku vlajkových lodí”, modelu OnePlus 6. Ten dokázal porazit Samsung Galaxy S9, také iPhone 8, iPhone 8 Plus i iPhonu X. Společnost tak jednoznačně ovládla segment prémiových telefonů v Indii. Tomu také přispívá fakt, že společnost dokázala za prvních 22 dní od uvedení celosvětově prodat milion kusů tohoto zařízení, což z něj činí nejprodávanější model v historii firmy.

zdroj: Android Authority

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

OnePlus je v Indii nejprodávanější, porazilo i Samsung či Apple

Obecně vzato se společnost OnePlus řídí filozofií nabídnout zákazníkům “hodně muziky za málo peněz”. Dále své telefony označuje za “zabijáky vlajkových lodí” a již delší dobu se konkurenci pomalu ale jistě snaží šlapat na paty. Nyní to však vypadá, že se kýžený úspěch začíná dostavovat, aspoň tedy na indickém trhu.

Dle poslední analýzy vydané společností Counterpoint Research přeskočilo OnePlus konkurenční Samsung. Za druhý kvartál letošního roku pro sebe čínská firma dokázala utrhnout 40 % indického trhu s mobilními telefony. Na druhé příčce se pak nachází Korejci s 34% podílem. Aby toho nebylo málo, analýza také ukázala, že OnePlus je nejrychleji rostoucí značkou, kdežto například Apple a Samsung meziročně ztrácí, alespoň tedy v Indii.

Úspěch lze bezpochyby připsat nejnovějšímu “zabijáku vlajkových lodí”, modelu OnePlus 6. Ten dokázal porazit Samsung Galaxy S9, také iPhone 8, iPhone 8 Plus i iPhonu X. Společnost tak jednoznačně ovládla segment prémiových telefonů v Indii. Tomu také přispívá fakt, že společnost dokázala za prvních 22 dní od uvedení celosvětově prodat milion kusů tohoto zařízení, což z něj činí nejprodávanější model v historii firmy.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."