Společnost Sony v neočekávaném kroku uzavřela dohodu s Microsoftem o podpoře více herních formátů, což signalizuje odklon od tradičních herních služeb s předplatným. Na rozdíl od Microsoftu, o kterém se říká, že své exkluzivní tituly pro Xbox zpřístupní v různých formátech, CEO Sony Kenichiro Yoshida prozradil, že ani Sony nepovažuje konzole PlayStation za budoucnost svého podnikání.
Navzdory působivým prodejům PlayStation 5 si Yoshida představuje herní prostředí, kde konzole nejsou dlouhodobým řešením. V rozhovoru pro Norges Bank Investment Management Yoshida nastínil svou vizi budoucnosti a uvedl, že hry z PlayStationu nezůstanou jen tam, ale rozšíří se i na počítače, mobilní zařízení a cloud.
Herní průmysl dlouho spekuloval o případném zastarávání konzolí s rozmachem streamovací technologie. Yoshidovo zaměření však přesahuje streamování a odlišuje jeho pohled od pohledu vedoucích pracovníků Microsoftu.
Zatímco úspěch streamování závisí na spolehlivé vysokorychlostní Wi-Fi, Yoshida navrhuje diverzifikovanější přístup. Ačkoli vyjádřil skepticismus ohledně předplatitelských služeb, jako je PlayStation Plus a Game Pass, uznal jejich hodnotu, ale zdůraznil, že hráči obvykle hrají jednu hru po druhé. Cílem sítě PlayStation Network je nabízet vyváženou hybridní službu, která zahrnuje předplatné i individuálně placený obsah.
Čtěte také: Hráči berou Palworld útokem. O návykovou hru je takový zájem, že padají servery
Nedávné zvěsti naznačují potenciální posun ve strategii Sony, přičemž exkluzivity pro PlayStation jako Ghost Of Tsushima a God Of War Ragnarök se údajně dostávají na počítače. Tento krok je v souladu s komentáři Yoshidy o rozšíření her na různé platformy. Sony jako přední výrobce herních konzolí má s PlayStation 5 dominantní postavení a od uvedení na trh v roce 2020 její prodeje stále rostou.
V reakci na akvizici Activision Blizzard Microsoftem zdůraznil Yoshida důležitost zdravé konkurence v herním průmyslu. I když neprozradil konkrétní podrobnosti, uvedl, že firma Sony bude i nadále tvrdě pracovat, aby nabídla členům PlayStation možnost hrát ty nejlepší hry.
Vize společnosti Yoshida staví divizi PlayStation společnosti Sony pro expanzivní budoucnost v oblasti her, přijímá inovace a zajišťuje platformě prominentní postavení uprostřed vyvíjejících se trendů v oboru. Vzhledem k tomu, že se hry stávají všudypřítomnými napříč platformami, společnost Sony se nadále věnuje poskytování špičkových herních technologií svým členům.
Společnost Sony v neočekávaném kroku uzavřela dohodu s Microsoftem o podpoře více herních formátů, což signalizuje odklon od tradičních herních služeb s předplatným. Na rozdíl od Microsoftu, o kterém se říká, že své exkluzivní tituly pro Xbox zpřístupní v různých formátech, CEO Sony Kenichiro Yoshida prozradil, že ani Sony nepovažuje konzole PlayStation za budoucnost svého podnikání.
Navzdory působivým prodejům PlayStation 5 si Yoshida představuje herní prostředí, kde konzole nejsou dlouhodobým řešením. V rozhovoru pro Norges Bank Investment Management Yoshida nastínil svou vizi budoucnosti a uvedl, že hry z PlayStationu nezůstanou jen tam, ale rozšíří se i na počítače, mobilní zařízení a cloud.
Herní průmysl dlouho spekuloval o případném zastarávání konzolí s rozmachem streamovací technologie. Yoshidovo zaměření však přesahuje streamování a odlišuje jeho pohled od pohledu vedoucích pracovníků Microsoftu.
Zatímco úspěch streamování závisí na spolehlivé vysokorychlostní Wi-Fi, Yoshida navrhuje diverzifikovanější přístup. Ačkoli vyjádřil skepticismus ohledně předplatitelských služeb, jako je PlayStation Plus a Game Pass, uznal jejich hodnotu, ale zdůraznil, že hráči obvykle hrají jednu hru po druhé. Cílem sítě PlayStation Network je nabízet vyváženou hybridní službu, která zahrnuje předplatné i individuálně placený obsah.
Čtěte také: Hráči berou Palworld útokem. O návykovou hru je takový zájem, že padají servery
Nedávné zvěsti naznačují potenciální posun ve strategii Sony, přičemž exkluzivity pro PlayStation jako Ghost Of Tsushima a God Of War Ragnarök se údajně dostávají na počítače. Tento krok je v souladu s komentáři Yoshidy o rozšíření her na různé platformy. Sony jako přední výrobce herních konzolí má s PlayStation 5 dominantní postavení a od uvedení na trh v roce 2020 její prodeje stále rostou.
V reakci na akvizici Activision Blizzard Microsoftem zdůraznil Yoshida důležitost zdravé konkurence v herním průmyslu. I když neprozradil konkrétní podrobnosti, uvedl, že firma Sony bude i nadále tvrdě pracovat, aby nabídla členům PlayStation možnost hrát ty nejlepší hry.
Vize společnosti Yoshida staví divizi PlayStation společnosti Sony pro expanzivní budoucnost v oblasti her, přijímá inovace a zajišťuje platformě prominentní postavení uprostřed vyvíjejících se trendů v oboru. Vzhledem k tomu, že se hry stávají všudypřítomnými napříč platformami, společnost Sony se nadále věnuje poskytování špičkových herních technologií svým členům.