Muž si objednal iPhone 13 Pro Max. Po rozbalení myslel, že přišel o rozum
- Daniel Carroll si chtěl udělat pod stromeček radost
- Objednal si proto nový iPhone 13 Pro Max
- Když ale balení rozbalil, čekalo ho nemilé překvapení

Když nakupujete telefon z druhé ruky, může se klidně stát, že narazíte na podvodníka a ten vám namísto něj pošle něco jiného. Třeba pytlík rýže nebo cihlu. Podobnou zkušenost má nyní i Daniel Carroll z Velké Británie, kterému namísto jeho vytouženého telefonu dorazily dvě tabulky čokolády a kousek toaletního papíru.
Místo iPhonu čokoláda a toaleťák
Nový iPhone 13 Pro Max vyjde v Anglii na něco málo přes 1 000 liber (zhruba 30 tisíc korun) a právě tolik za něj dal i Daniel Carroll. Namísto něj má tedy jednu z nejdražších čokolád na světě a tato nepříjemnost je o to zajímavější, že se jednalo o objednávku přímo přes Apple a jeho oficiální obchod. Jak se tedy mohlo stát, že mu gigant z Cupertina namísto něj poslal čokoládu?
Daniel si svůj nový iPhone objednal již 2. prosince a nejbližší datum doručení bylo 17. prosince. Když dodávka nedorazila a nastaly problémy s jejím vystopováním, Daniel zjistil, na kterém DHL depu se nachází a vydal se na takřka 40 km dlouhou cestu, aby si balík vyzvedl osobně. Když si ho pak přivezl domu, poznal, že je něco špatně, protože s balíkem někdo evidentně manipuloval.
Čtěte také: Smutná zpráva před Vánoci – Nedostatek iPhonů 13 bude až do února 2022

Doporučujeme: Jak vymazat iPhone bez hesla? Je to daleko jednodušší, než si myslíte!
Hezké Vánoce na cizí účet
Dle Daniela byla páska na krabici volná, ale protože cítil, že v ní něco je, otevřel ji. Z balíku se vysypaly dvě čokolády Dairy Milk Oreo a kusy toaletního papíru. Vzhledem k problémům s vystopováním zásilky i jejím doručením / nedoručením je pravděpodobné, že ji někdo v dopravní společnosti manuálně vyjmul ze systému, otevřel a zbrusu nový iPhone si prostě a jednoduše vzal.
Nebylo to tedy chyba Applu, ale pravděpodobně chmaták ve službách DHL, kdo připravil Daniela o vánoční dárek. Když se mu po nějaké době povedlo spojit se s přepravní společností, bylo zahájeno vyšetřování a DHL poškozeného muže ujistila, že je pro ni tento případ naprostou prioritou a co nejrychleji ho vyřeší, jak uvádí Mirror.uk.
I když tedy nakupujete přímo u výrobce, který své zboří zasílá renomovanou dopravní společností, nemůžete si být na 100 % jistí, že se ho dočkáte bez problémů. Stalo se vám někdy něco podobného? Pokud ano, určitě se o to s námi podělte.
Autor článku

Jsem příznivcem veškeré elektroniky, hlavně telefonů, počítačů a hardwaru obecně. Dále pak hráč tělem i duší, občasný sportovec a velký filmový fanda.
Jsem příznivcem veškeré elektroniky, hlavně telefonů, počítačů a hardwaru obecně. Dále pak hráč tělem i duší, občasný sportovec a velký filmový fanda.