Konec jedné etapy, společnost Jawbone ohlašuje konec

Vzpomínáte ještě na to, jak firma FitBit nadobro spolkla nadějnou značku chytrých hodinek Pebble? Svět wearables tím přišel o velkého hráče. A nyní se bohužel nachýlil čas další velké společnosti, která nám dala množství kvalitních chytrých náramků – společnost Jawbone totiž končí svou aktivitu.

Firma Jawbone, která svět obohatila o velkou sbírku stylových fitness trackerů a vcelku módních chytrých náramků, stejně jako o spoustu bezdrátových reproduktorů, skutečně oznamuje svůj konec. Jawbone jako takový značně omezí svůj vliv a rozšíření (začne vyrábět hlavně wearables do zdravotnictví) a zformuje se do Jawbone Health Hub, společně se svým současným CEO Hosainem Rahmanem a zlomkem zaměstnanců současného Jawbonu.

Nabízí se ovšem otázka, proč starý dobrý Jawbone, jak ho známe, končí. Vysvětlení konce bude pravděpodobně snadnější na pochopení, než by kdo očekával. Prodeje ikonických náramků Jawbone UP3 a UP4 se poslední téměř rok vůbec nevedly podle plánu a dalo by se tak říct, že kdysi uznávaný Jawbone jednoduše nezvládl boj s konkurencí.

Faktem zůstává, že produkty značky Jawbone nakonec i kvalitativně zaostávaly za konkurencí, ačkoliv cenově tomu neodpovídaly a to bude pravděpodobně jádrem celého problému. Společnost Jawbone se profilovala do prémiové značky, ale neustála tlak, který na ní byl kvůli tomu vynakládán. Svět chytrých wearables tak přišel o další jméno, které se tučným písmem zapsalo do dějin tohoto odvětví spotřební elektroniky.

zdroj: Phone Arena

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Konec jedné etapy, společnost Jawbone ohlašuje konec

Vzpomínáte ještě na to, jak firma FitBit nadobro spolkla nadějnou značku chytrých hodinek Pebble? Svět wearables tím přišel o velkého hráče. A nyní se bohužel nachýlil čas další velké společnosti, která nám dala množství kvalitních chytrých náramků – společnost Jawbone totiž končí svou aktivitu.

Firma Jawbone, která svět obohatila o velkou sbírku stylových fitness trackerů a vcelku módních chytrých náramků, stejně jako o spoustu bezdrátových reproduktorů, skutečně oznamuje svůj konec. Jawbone jako takový značně omezí svůj vliv a rozšíření (začne vyrábět hlavně wearables do zdravotnictví) a zformuje se do Jawbone Health Hub, společně se svým současným CEO Hosainem Rahmanem a zlomkem zaměstnanců současného Jawbonu.

Nabízí se ovšem otázka, proč starý dobrý Jawbone, jak ho známe, končí. Vysvětlení konce bude pravděpodobně snadnější na pochopení, než by kdo očekával. Prodeje ikonických náramků Jawbone UP3 a UP4 se poslední téměř rok vůbec nevedly podle plánu a dalo by se tak říct, že kdysi uznávaný Jawbone jednoduše nezvládl boj s konkurencí.

Faktem zůstává, že produkty značky Jawbone nakonec i kvalitativně zaostávaly za konkurencí, ačkoliv cenově tomu neodpovídaly a to bude pravděpodobně jádrem celého problému. Společnost Jawbone se profilovala do prémiové značky, ale neustála tlak, který na ní byl kvůli tomu vynakládán. Svět chytrých wearables tak přišel o další jméno, které se tučným písmem zapsalo do dějin tohoto odvětví spotřební elektroniky.

zdroj: Phone Arena

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."