Automobilka Hyundai má už teď značný úspěch s řadou elektromobilů Ioniq, nicméně plány automobilky zde rozhodně nekončí. Nově totiž jihokorejská společnost plánuje investovat přes 12 miliard dolarů do vylepšení softwaru v jejích autech.
Po vzoru Tesly postupně automobilky zavádějí aktualizaci softwaru přímo v autě přes internet, odpadá tedy nutnost jezdit s autem do servisu. Do roku 2025 chce mít Hyundai všechna svá vozidla (jak s benzínovým pohonem, tak i všechna elektroauta) vybavena systémem aktualizací OTA (over-the-air), aby zákazníkům ušetřil návštěvy servisu.
Dále Hyundai očekává, že v tuto dobu již bude po silnicích jezdit přes 20 milionů vozů, které budou schopny aktualizovat svůj software přes internet. Kromě toho plánuje Hyundai vytvořit nové platformy pro vývoj a výrobu nových elektromobilů a také autonomního řízení.
Čtěte také: Čekání se vyplatilo. Obří aktualizace pro Android Auto je venku a vypadá fantasticky
Právě autonomní řízení bude jednou z dalších priorit pro jihokorejskou automobilku. Spolu s Nvidií pracuje na novém čipu, který by se měl starat jak o řízení, tak i o další funkce auta. Jednou z jeho důležitých vlastností by pak měla být efektivita a vysoký výkon, například pro zpracování dat z Lidar senzorů.
„V letošním roce bude Hyundai aplikovat systém Highway Driving Pilot (řízení na dálnici) u modelu Genesis G90, u něhož jde o technologii 3. úrovně autonomního řízení,“ uvedl vedoucí oddělení autonomního řízení společnosti Hyundai Woongjun Jang.
Automobilka Hyundai má už teď značný úspěch s řadou elektromobilů Ioniq, nicméně plány automobilky zde rozhodně nekončí. Nově totiž jihokorejská společnost plánuje investovat přes 12 miliard dolarů do vylepšení softwaru v jejích autech.
Po vzoru Tesly postupně automobilky zavádějí aktualizaci softwaru přímo v autě přes internet, odpadá tedy nutnost jezdit s autem do servisu. Do roku 2025 chce mít Hyundai všechna svá vozidla (jak s benzínovým pohonem, tak i všechna elektroauta) vybavena systémem aktualizací OTA (over-the-air), aby zákazníkům ušetřil návštěvy servisu.
Dále Hyundai očekává, že v tuto dobu již bude po silnicích jezdit přes 20 milionů vozů, které budou schopny aktualizovat svůj software přes internet. Kromě toho plánuje Hyundai vytvořit nové platformy pro vývoj a výrobu nových elektromobilů a také autonomního řízení.
Čtěte také: Čekání se vyplatilo. Obří aktualizace pro Android Auto je venku a vypadá fantasticky
Právě autonomní řízení bude jednou z dalších priorit pro jihokorejskou automobilku. Spolu s Nvidií pracuje na novém čipu, který by se měl starat jak o řízení, tak i o další funkce auta. Jednou z jeho důležitých vlastností by pak měla být efektivita a vysoký výkon, například pro zpracování dat z Lidar senzorů.
„V letošním roce bude Hyundai aplikovat systém Highway Driving Pilot (řízení na dálnici) u modelu Genesis G90, u něhož jde o technologii 3. úrovně autonomního řízení,“ uvedl vedoucí oddělení autonomního řízení společnosti Hyundai Woongjun Jang.