Míchat hry s realitou? V posledních letech žádný problém. Každý ždibec prostoru pro reklamu se počítá a nejinak je tomu i v případě populárních titulů, jež si o product placement přímo říkají.
Nově budiž toho důkazem spojení prověřených značek. Jak Samsung, tak Epic mají v branži poměrně silné renomé, takže bylo jen otázkou času, kdy se toto na pohled nesourodé spojení změní v realitu.
Sluší se dodat, že v aktuálním případě nejde o náhodu nebo nějaké poprvé. Oba brandy o sobě ví a již pár let spolu spolupracují. Nově je to partnerství v rámci celosvětově oblíbeného titulu Fortnite.
Čtěte také: Čínský TikTok je pro české uživatele bezpečnostní hrozbou, varuje NÚKIB
Díky tomu je v herním metaverse k dispozici například letošní vlajková řada Samsung Galaxy S23. Arthur Wong, marketingový ředitel společnosti Samsung pro Latinskou Ameriku, si od tohoto spojení slibuje rychlejší a efektivnější cestu, jak oslovit potenciální zákazníky na platformě, jež v současnosti patří ke globálním fenoménům.
Ve hře Fortnite se objevují prvky nebo funkcionality šité na míru majitelům Galaxy 23 – ať jde o Nightography (vidění ve tmě), tlačítko Knox a tak podobně. Podrobně o těchto funkcích informuje přímo tisková zpráva Samsungu.
Závěrem jen dodáme, že v kontextu současných trendů rozhodně nejde o žádné zjevení. Tento způsob propagace se totiž postupně stane běžnou praxí, jak na sebe upozornit.
Míchat hry s realitou? V posledních letech žádný problém. Každý ždibec prostoru pro reklamu se počítá a nejinak je tomu i v případě populárních titulů, jež si o product placement přímo říkají.
Nově budiž toho důkazem spojení prověřených značek. Jak Samsung, tak Epic mají v branži poměrně silné renomé, takže bylo jen otázkou času, kdy se toto na pohled nesourodé spojení změní v realitu.
Sluší se dodat, že v aktuálním případě nejde o náhodu nebo nějaké poprvé. Oba brandy o sobě ví a již pár let spolu spolupracují. Nově je to partnerství v rámci celosvětově oblíbeného titulu Fortnite.
Čtěte také: Čínský TikTok je pro české uživatele bezpečnostní hrozbou, varuje NÚKIB
Díky tomu je v herním metaverse k dispozici například letošní vlajková řada Samsung Galaxy S23. Arthur Wong, marketingový ředitel společnosti Samsung pro Latinskou Ameriku, si od tohoto spojení slibuje rychlejší a efektivnější cestu, jak oslovit potenciální zákazníky na platformě, jež v současnosti patří ke globálním fenoménům.
Ve hře Fortnite se objevují prvky nebo funkcionality šité na míru majitelům Galaxy 23 – ať jde o Nightography (vidění ve tmě), tlačítko Knox a tak podobně. Podrobně o těchto funkcích informuje přímo tisková zpráva Samsungu.
Závěrem jen dodáme, že v kontextu současných trendů rozhodně nejde o žádné zjevení. Tento způsob propagace se totiž postupně stane běžnou praxí, jak na sebe upozornit.