Všichni tuzemští mobilní operátoři se po dlouhé době zase jednou na něčem domluvili a vymysleli rovnou světově unikátní projekt.
Jde o to, že si operátoři nechají zaplatit od svých zákazníků za každé sprosté slovo, které bude během hovoru použito. A vybrané peníze pak ve spolupráci se zákazníky věnují na dobrou věc – na charitu. Ve světě nic podobného nefunguje, takže máme v České republice zase jednou pořádný unikát!
Konkrétně bude každé vulgární slovo zpoplatněno částkou 5 korun, což není zrovna málo. Každý telefonující by si tedy měl předem dobře rozmyslet, jestli se mu použítí takového slova při rozhovoru vyplatí. Nebo se možná najdou i tací, kteří budou chtít dobrou věc pořádně zasponzorovat.
“V České republice by tento nový a naprosto unikátní projekt mohl mít opravdu skvělé výsledky – vzhledem k tomu, jaký jsme národ “dlaždičů”, ať už jde o jakoukoliv věkovou skupinu,” myslí si jeden ze spoluautorů Jan Slušný. “A pokud bude úspěšný, o čemž naprosto nepochybuji, pomůže to rozšíření do dalších zemí, a tím pádem i dalším dobrým věcem.” dodává.
O tom, zda jde či nejde o sprosté slovo, rozhodne velmi pokročilá umělá inteligence s jednoznačně nejširší databází sprostých slov v České republice. Poslední 2 roky totiž monitorovala všechny lokální webové stránky a příspěvky na sociálních sítích, aby se naučila i ty nejnovější sprostá slovíčka používaná u mládeže.
Zatím jsme se nedozvěděli, kdy bude služba v České republice oficiálně spuštěna. Operátoři prý totiž ještě ladí některé důležité součásti, ať už jde např. o rozpoznání slov použitých v přeneseném slova smyslu jako vulgarismy, či žebříčky zákazníků, kteří věnovali na charitu tímto způsobem nejvyšší částku (a jsou tedy během hovorů nejsprostší).
A teď bohužel jedna špatná zpráva nakonec. Pokud jste dočetli až sem a stále netušíte nic nekalého, můžeme vám jen popřát krásný apríl a větší ostražitost během celého dnešního dne!
Všichni tuzemští mobilní operátoři se po dlouhé době zase jednou na něčem domluvili a vymysleli rovnou světově unikátní projekt.
Jde o to, že si operátoři nechají zaplatit od svých zákazníků za každé sprosté slovo, které bude během hovoru použito. A vybrané peníze pak ve spolupráci se zákazníky věnují na dobrou věc – na charitu. Ve světě nic podobného nefunguje, takže máme v České republice zase jednou pořádný unikát!
Konkrétně bude každé vulgární slovo zpoplatněno částkou 5 korun, což není zrovna málo. Každý telefonující by si tedy měl předem dobře rozmyslet, jestli se mu použítí takového slova při rozhovoru vyplatí. Nebo se možná najdou i tací, kteří budou chtít dobrou věc pořádně zasponzorovat.
“V České republice by tento nový a naprosto unikátní projekt mohl mít opravdu skvělé výsledky – vzhledem k tomu, jaký jsme národ “dlaždičů”, ať už jde o jakoukoliv věkovou skupinu,” myslí si jeden ze spoluautorů Jan Slušný. “A pokud bude úspěšný, o čemž naprosto nepochybuji, pomůže to rozšíření do dalších zemí, a tím pádem i dalším dobrým věcem.” dodává.
O tom, zda jde či nejde o sprosté slovo, rozhodne velmi pokročilá umělá inteligence s jednoznačně nejširší databází sprostých slov v České republice. Poslední 2 roky totiž monitorovala všechny lokální webové stránky a příspěvky na sociálních sítích, aby se naučila i ty nejnovější sprostá slovíčka používaná u mládeže.
Zatím jsme se nedozvěděli, kdy bude služba v České republice oficiálně spuštěna. Operátoři prý totiž ještě ladí některé důležité součásti, ať už jde např. o rozpoznání slov použitých v přeneseném slova smyslu jako vulgarismy, či žebříčky zákazníků, kteří věnovali na charitu tímto způsobem nejvyšší částku (a jsou tedy během hovorů nejsprostší).
A teď bohužel jedna špatná zpráva nakonec. Pokud jste dočetli až sem a stále netušíte nic nekalého, můžeme vám jen popřát krásný apríl a větší ostražitost během celého dnešního dne!