Čeští operátoři zdraží volání lidem, kteří mluví sprostě

Všichni tuzemští mobilní operátoři se po dlouhé době zase jednou na něčem domluvili a vymysleli rovnou světově unikátní projekt.

Jde o to, že si operátoři nechají zaplatit od svých zákazníků za každé sprosté slovo, které bude během hovoru použito. A vybrané peníze pak ve spolupráci se zákazníky věnují na dobrou věc – na charitu. Ve světě nic podobného nefunguje, takže máme v České republice zase jednou pořádný unikát!

Konkrétně bude každé vulgární slovo zpoplatněno částkou 5 korun, což není zrovna málo. Každý telefonující by si tedy měl předem dobře rozmyslet, jestli se mu použítí takového slova při rozhovoru vyplatí. Nebo se možná najdou i tací, kteří budou chtít dobrou věc pořádně zasponzorovat.

“V České republice by tento nový a naprosto unikátní projekt mohl mít opravdu skvělé výsledky – vzhledem k tomu, jaký jsme národ “dlaždičů”, ať už jde o jakoukoliv věkovou skupinu,” myslí si jeden ze spoluautorů Jan Slušný. “A pokud bude úspěšný, o čemž naprosto nepochybuji, pomůže to rozšíření do dalších zemí, a tím pádem i dalším dobrým věcem.” dodává.

O tom, zda jde či nejde o sprosté slovo, rozhodne velmi pokročilá umělá inteligence s jednoznačně nejširší databází sprostých slov v České republice. Poslední 2 roky totiž monitorovala všechny lokální webové stránky a příspěvky na sociálních sítích, aby se naučila i ty nejnovější sprostá slovíčka používaná u mládeže.

Zatím jsme se nedozvěděli, kdy bude služba v České republice oficiálně spuštěna. Operátoři prý totiž ještě ladí některé důležité součásti, ať už jde např. o rozpoznání slov použitých v přeneseném slova smyslu jako vulgarismy, či žebříčky zákazníků, kteří věnovali na charitu tímto způsobem nejvyšší částku (a jsou tedy během hovorů nejsprostší).

A teď bohužel jedna špatná zpráva nakonec. Pokud jste dočetli až sem a stále netušíte nic nekalého, můžeme vám jen popřát krásný apríl a větší ostražitost během celého dnešního dne!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Čeští operátoři zdraží volání lidem, kteří mluví sprostě

Všichni tuzemští mobilní operátoři se po dlouhé době zase jednou na něčem domluvili a vymysleli rovnou světově unikátní projekt.

Jde o to, že si operátoři nechají zaplatit od svých zákazníků za každé sprosté slovo, které bude během hovoru použito. A vybrané peníze pak ve spolupráci se zákazníky věnují na dobrou věc – na charitu. Ve světě nic podobného nefunguje, takže máme v České republice zase jednou pořádný unikát!

Konkrétně bude každé vulgární slovo zpoplatněno částkou 5 korun, což není zrovna málo. Každý telefonující by si tedy měl předem dobře rozmyslet, jestli se mu použítí takového slova při rozhovoru vyplatí. Nebo se možná najdou i tací, kteří budou chtít dobrou věc pořádně zasponzorovat.

“V České republice by tento nový a naprosto unikátní projekt mohl mít opravdu skvělé výsledky – vzhledem k tomu, jaký jsme národ “dlaždičů”, ať už jde o jakoukoliv věkovou skupinu,” myslí si jeden ze spoluautorů Jan Slušný. “A pokud bude úspěšný, o čemž naprosto nepochybuji, pomůže to rozšíření do dalších zemí, a tím pádem i dalším dobrým věcem.” dodává.

O tom, zda jde či nejde o sprosté slovo, rozhodne velmi pokročilá umělá inteligence s jednoznačně nejširší databází sprostých slov v České republice. Poslední 2 roky totiž monitorovala všechny lokální webové stránky a příspěvky na sociálních sítích, aby se naučila i ty nejnovější sprostá slovíčka používaná u mládeže.

Zatím jsme se nedozvěděli, kdy bude služba v České republice oficiálně spuštěna. Operátoři prý totiž ještě ladí některé důležité součásti, ať už jde např. o rozpoznání slov použitých v přeneseném slova smyslu jako vulgarismy, či žebříčky zákazníků, kteří věnovali na charitu tímto způsobem nejvyšší částku (a jsou tedy během hovorů nejsprostší).

A teď bohužel jedna špatná zpráva nakonec. Pokud jste dočetli až sem a stále netušíte nic nekalého, můžeme vám jen popřát krásný apríl a větší ostražitost během celého dnešního dne!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."