Apple uzavírá partnerství s Carl Zeiss, těšme se na AR brýle

CEO společnost Apple, Tim Cook, se netají skutečností, že se velmi detailně zajímá možnostmi, které rozšířená realita dokáže nabídnout. Nyní se zdá, že jablečná společnost našla partnera, který ji pomůže vyrobit rozšířenou realitu pro masy.

Společnost Carl Zeiss, jejíž čočky můžeme najít i ve smartphonech, prý uzavřela partnerství s firmou Apple. Partnerství by mělo vyústit představením brýlí s rozšířenou realitou. Robert Scoble, nadšenec do rozšířené a virtuální reality, podotkl, že Carl Zeiss měl na CESu stánek v oddělení virtuální a rozšířené reality a to i přestože nepředstavil jediný takový produkt. Tak zpovídal zaměstnance, kteří mu výše zmíněné partnerství potvrdili.

Jak již víme, tak Tim Cook je zastáncem spíše rozšířené reality. Ta v poslední době nabývá velké popularity, což potvrzuje i známá aplikace Snapchat, která se těší obrovskému zájmu převážně mladší generace, jež se vyžívá v používání zábavných samolepek, vtipných filtrů, apod. Generace, která je zvyklá každodenně využívat rozšířenou realitu, generace plné potencionálních budoucích zákazníků firmy Apple.

I když je Snapchat velmi silný a jeho obliba stále roste, tak síla, design výrobků a marketing Apple může Snapchat zastínit a tak přetáhnout jeho uživatele na svou palubu. Což bude mít pravděpodobně i v plánu, jelikož se firma bude snažit vytvořit další průlom, který ji zajistí tržby na další léta.

Zdroj: TechRadar

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Apple uzavírá partnerství s Carl Zeiss, těšme se na AR brýle

CEO společnost Apple, Tim Cook, se netají skutečností, že se velmi detailně zajímá možnostmi, které rozšířená realita dokáže nabídnout. Nyní se zdá, že jablečná společnost našla partnera, který ji pomůže vyrobit rozšířenou realitu pro masy.

Společnost Carl Zeiss, jejíž čočky můžeme najít i ve smartphonech, prý uzavřela partnerství s firmou Apple. Partnerství by mělo vyústit představením brýlí s rozšířenou realitou. Robert Scoble, nadšenec do rozšířené a virtuální reality, podotkl, že Carl Zeiss měl na CESu stánek v oddělení virtuální a rozšířené reality a to i přestože nepředstavil jediný takový produkt. Tak zpovídal zaměstnance, kteří mu výše zmíněné partnerství potvrdili.

Jak již víme, tak Tim Cook je zastáncem spíše rozšířené reality. Ta v poslední době nabývá velké popularity, což potvrzuje i známá aplikace Snapchat, která se těší obrovskému zájmu převážně mladší generace, jež se vyžívá v používání zábavných samolepek, vtipných filtrů, apod. Generace, která je zvyklá každodenně využívat rozšířenou realitu, generace plné potencionálních budoucích zákazníků firmy Apple.

I když je Snapchat velmi silný a jeho obliba stále roste, tak síla, design výrobků a marketing Apple může Snapchat zastínit a tak přetáhnout jeho uživatele na svou palubu. Což bude mít pravděpodobně i v plánu, jelikož se firma bude snažit vytvořit další průlom, který ji zajistí tržby na další léta.

Zdroj: TechRadar

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."