Zásilkovna pod palbou kritiky! Balíky chodí pozdě nebo vůbec, stěžují si zákazníci
- Služba Zásilkovna má očividný problém s náporem zásilek
- Klienti si stěžují na sociálních sítích
- Někteří prý nedostali své zboží vůbec

Aktualizováno 8.12.2022 v 17:12 o vyjádření Zásilkovny
Zásilkovna začala na českém trhu působit v roce 2010 a s nadsázkou se dá říci, že už od prvních dnů působila jako kometa. Firma primárně zaměřena na doručování menších a lehčích balíků nabízela jak smysluplný ceník, tak i relativně bryskní termíny dodání.
Zásilkovna čelí kritice
Za více než dekádu se Zásilkovna poměrně dobře etablovala. Jenže, co bylo, bylo. Jakmile totiž provozujete poštovní službu, předvánoční čas je v drtivé většině případů ukazatelem toho, do jaké míry dokážete extrémní nápor zvládnout. Své o tom ví nejen Česká pošta, ale i další konkurence.
Přímo geometrickou řadou narůstá počet stížností v souvislosti se zpožděnými zásilkami, množí se i případy, kde balíky nedorazí vůbec. Ozývají se hlasy, že některé výtky jsou zavádějící, protože není přece možné, aby lusknutím prstu mizelo tolik zásilek. Nicméně nespokojení zákazníci si v tomto směru neberou servítky.

Čtěte také: Bacha na DHL, Microsoft nebo třeba WhatsApp. Za tyto značky se hackeři vydávají nejčastěji
Služba údajně nezvládá vánoční nápor
Že je situace nanejvýše napjatá, dokazují i rozhořčené komentáře na facebookových stránkách společnosti. Ani reklamační oddělení Zásilkovny, jež je je očividně doslova přehlceno enormním množstvím dotazů, náladu výrazně nezlepšuje.
„Je nutné uvést, že v současné době je enormní množství telefonátů, které musí servis odbavit, týdně jde až o 25 tisíc hovorů. Průměrná doba na e-mailové odpovědi je v současné době do dvou dnů, doba čekání v telefonické komunikaci je v celodenním průměru 80 sekund,“ říká mluvčí Zásilkovny Kamil Chalupa.
Vyjádření Zásilkovny
Přímé vyjádření, do textu redakce nijak nezasahovala. Za zaslání děkujeme tiskovému mluvčí Zásilkovny, Kamilovi Chalupovi.
V současné době zpracováváme až trojnásobné množství zásilek ve srovnání s běžným obdobím roku. I v rámci těchto vysokých čísel je od začátku listopadu až ke dnešnímu dni kvalita doručení do druhého dne 91,4 % – 91,4 % ze všech přepravovaných zásilek doručí Zásilkovna zákazníkům do druhé dne. Klientům tak doručujeme většinu zásilek včas a bez zpoždění.
Zpoždění doručení zásilek evidujeme převážně zboží zakoupené například na čínských e-shopech, z čehož je pochopitelné nedodržení standardní doručovací lhůty. Pokud dojde ke zpoždění doručení zásilky, děláme maximum proto, aby byl zákazník o stavu své zásilky včas a správně informován a aby byla zásilka doručena v co nejkratším termínu.
Co se týká ztracených zásilek, jejich podíl je u nás dlouhodobě velmi nízký (řádově jsou to desetitisíciny procenta z celkového počtu přepravených zásilek). Děláme vše pro to, aby takových situací bylo v sezóně i mimo ni co nejméně.