Pravděpodobně jste se i vy rozhodli, že vánoční dárky vyřešíte z pohodlí domova a nákup si buď necháte poslat na oblíbenou Zásilkovnu, případně že rovnou něco někomu pošlete přes tuto dopravní a výdejní síť. V takovém případě vás ale nejspíš (ne)překvapilo, jak je proces zpomalený v porovnání s časem mimo sezonu.
Oficiální facebookový profil Zásilkovny ve středu 8. prosince zveřejnil příspěvek, ve kterém informuje o tom, že zásilky se mohou opožďovat vlivem vánoční sezony a také kvůli karanténám zaměstnanců nemocných Covid-19.
Více pak sdělila na blogu zakladatelka společnosti, Simona Kijonková: “Vzhledem k situaci kombinující sezónu a karanténní opatření nyní může docházet ke zpoždění v doručování zásilek. Chceme vás ubezpečit, že děláme maximum pro to, abychom i v této době doručovali zásilky tak rychle, jak jste u nás zvyklí.”
Čtěte také: Česká pošta v ohrožení! Zásilkovna spouští ultimátní způsob doručení
Pod příspěvkem na Facebooku se však rozhořela relativně očekávatelná bouře negativních zkušeností. Uživatelé si stěžují na opožděné zásilky (někdy i týden!), nefunkční web či aplikaci, přetíženou telefonní linku a dokonce i na doručení na nesprávné výdejní místo, přičemž pár lidí si stěžuje i na to, že zásilka ještě z listopadu se jim ztratila kdesi na depu.
Pochopitelně nejde jinak ověřit pravost a relevanci komentujících na Facebooku, ale to, že Zásilkovna zažívá skutečný výpadek, je holý fakt potvrzující nejen sama firma. Naše zkušenost v redakci je bohužel dost podobná negativním ohlasům v příspěvku na sociální síti.
Doba čekání se prodlužuje řádově o jednotky dnů, navíc aplikace v telefonu je extrémně přetížená a vůbec nereaguje; v největší špičce je prakticky nepoužitelná. Zároveň, kvůli sezonnímu vytížení je celá řada výdejních míst přeplněna a není možné si tam nic objednat.
Jaká je vaše zkušenost s předvánočním fungováním Zásilkovny a dalších podobných dopravních / balíkových služeb? Dejte nám vědět v diskuzi!
Pravděpodobně jste se i vy rozhodli, že vánoční dárky vyřešíte z pohodlí domova a nákup si buď necháte poslat na oblíbenou Zásilkovnu, případně že rovnou něco někomu pošlete přes tuto dopravní a výdejní síť. V takovém případě vás ale nejspíš (ne)překvapilo, jak je proces zpomalený v porovnání s časem mimo sezonu.
Oficiální facebookový profil Zásilkovny ve středu 8. prosince zveřejnil příspěvek, ve kterém informuje o tom, že zásilky se mohou opožďovat vlivem vánoční sezony a také kvůli karanténám zaměstnanců nemocných Covid-19.
Více pak sdělila na blogu zakladatelka společnosti, Simona Kijonková: “Vzhledem k situaci kombinující sezónu a karanténní opatření nyní může docházet ke zpoždění v doručování zásilek. Chceme vás ubezpečit, že děláme maximum pro to, abychom i v této době doručovali zásilky tak rychle, jak jste u nás zvyklí.”
Čtěte také: Česká pošta v ohrožení! Zásilkovna spouští ultimátní způsob doručení
Pod příspěvkem na Facebooku se však rozhořela relativně očekávatelná bouře negativních zkušeností. Uživatelé si stěžují na opožděné zásilky (někdy i týden!), nefunkční web či aplikaci, přetíženou telefonní linku a dokonce i na doručení na nesprávné výdejní místo, přičemž pár lidí si stěžuje i na to, že zásilka ještě z listopadu se jim ztratila kdesi na depu.
Pochopitelně nejde jinak ověřit pravost a relevanci komentujících na Facebooku, ale to, že Zásilkovna zažívá skutečný výpadek, je holý fakt potvrzující nejen sama firma. Naše zkušenost v redakci je bohužel dost podobná negativním ohlasům v příspěvku na sociální síti.
Doba čekání se prodlužuje řádově o jednotky dnů, navíc aplikace v telefonu je extrémně přetížená a vůbec nereaguje; v největší špičce je prakticky nepoužitelná. Zároveň, kvůli sezonnímu vytížení je celá řada výdejních míst přeplněna a není možné si tam nic objednat.
Jaká je vaše zkušenost s předvánočním fungováním Zásilkovny a dalších podobných dopravních / balíkových služeb? Dejte nám vědět v diskuzi!