Vývoj hry Zaklínač 4, známý pod kódovým označením Polaris, je v plném proudu. V současné době je do něj zapojeno přes 400 lidí, přestože je hra stále ve své předprodukční fázi. CD Projekt RED na tento vývoj vynaložil značné zdroje, jak je zdůrazněno na jejich YouTube kanále v rámci aktualizace finančních výsledků.
Finanční ředitel Piotr Nielubowicz zdůraznil zaměření na pokrok jejich projektů a poznamenal, že Polaris je největší projekt z hlediska velikosti týmu a pokroku. Cílem společnosti je přejít do výrobní fáze ve druhé polovině roku 2024 a do léta mít značný vývojový tým.
Nedávné zprávy od CD Projekt RED odhalují, že k 30. dubnu 2024 na Polarisu pracovalo 407 vývojářů. Tato značná alokace podtrhuje důležitost projektu, zejména ve srovnání s výrazně menšími týmy pracujícími na jiných projektech.
Pro představu na pokračování Cyberpunk Orion pracuje 56 vývojářů, 39 na spin-offu Witcher Sirius a 20 na samostatném IP Hadar. Strategický přesun zdrojů z Cyberpunk 2077 do Zaklínače 4 naznačuje velké přerozdělení v rámci společnosti, zejména po dokončení a rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077.
Čtěte také: Povinnost pro fanoušky nakousnutého jablka! Apple Store z LEGO kostiček
Nadcházející hra slibuje, že představí nové herní prvky i mechaniky, čímž se odliší od předchozích položek v sérii Zaklínač. Navzdory očekávání jsou podrobnosti o Polaris vzácné. CD Projekt potvrdil Polaris v říjnu 2022, ale od té doby poskytl minimální aktualizace. Důsledným poselstvím společnosti je přesun vývojářů z náročného vydání Cyberpunk 2077 na posílení týmu pro Polaris.
Spoluředitel CD Projekt Adam Badowski naznačil rostoucí závislost na vyspělých technologiích, včetně AI, při zlepšování jejich vývojových procesů. Ujišťuje však, že AI lidské vývojáře spíše doplní, než nahradí. Tento přístup si klade za cíl zefektivnit produkci, aniž by byl ohrožen kreativní vstup nezbytný pro vývoj her.
Polaris má být inaugurační hrou v nové AAA RPG trilogii, která výrazně rozšíří univerzum Zaklínače. I když nebylo potvrzeno žádné datum vydání, CD Projekt RED načrtl ambiciózní časovou osu trilogie s úmyslem vydat následující dvě hry do šesti let po první. Tato rozsáhlá vize zdůrazňuje dlouhodobou snahu vytvořit z franšízy Zaklínače svou vlajkovou herní sérii.
Protože CD Projekt pokračuje ve vývoji Polaris s velkým a oddaným týmem, herní komunita netrpělivě očekává další podrobnosti. Strategické zaměření na Polaris spolu s plánovanými inovacemi a lekcemi získanými z minulých zkušeností nastavuje vysoká očekávání pro další kapitolu ságy o Zaklínači.
Vývoj hry Zaklínač 4, známý pod kódovým označením Polaris, je v plném proudu. V současné době je do něj zapojeno přes 400 lidí, přestože je hra stále ve své předprodukční fázi. CD Projekt RED na tento vývoj vynaložil značné zdroje, jak je zdůrazněno na jejich YouTube kanále v rámci aktualizace finančních výsledků.
Finanční ředitel Piotr Nielubowicz zdůraznil zaměření na pokrok jejich projektů a poznamenal, že Polaris je největší projekt z hlediska velikosti týmu a pokroku. Cílem společnosti je přejít do výrobní fáze ve druhé polovině roku 2024 a do léta mít značný vývojový tým.
Nedávné zprávy od CD Projekt RED odhalují, že k 30. dubnu 2024 na Polarisu pracovalo 407 vývojářů. Tato značná alokace podtrhuje důležitost projektu, zejména ve srovnání s výrazně menšími týmy pracujícími na jiných projektech.
Pro představu na pokračování Cyberpunk Orion pracuje 56 vývojářů, 39 na spin-offu Witcher Sirius a 20 na samostatném IP Hadar. Strategický přesun zdrojů z Cyberpunk 2077 do Zaklínače 4 naznačuje velké přerozdělení v rámci společnosti, zejména po dokončení a rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077.
Čtěte také: Povinnost pro fanoušky nakousnutého jablka! Apple Store z LEGO kostiček
Nadcházející hra slibuje, že představí nové herní prvky i mechaniky, čímž se odliší od předchozích položek v sérii Zaklínač. Navzdory očekávání jsou podrobnosti o Polaris vzácné. CD Projekt potvrdil Polaris v říjnu 2022, ale od té doby poskytl minimální aktualizace. Důsledným poselstvím společnosti je přesun vývojářů z náročného vydání Cyberpunk 2077 na posílení týmu pro Polaris.
Spoluředitel CD Projekt Adam Badowski naznačil rostoucí závislost na vyspělých technologiích, včetně AI, při zlepšování jejich vývojových procesů. Ujišťuje však, že AI lidské vývojáře spíše doplní, než nahradí. Tento přístup si klade za cíl zefektivnit produkci, aniž by byl ohrožen kreativní vstup nezbytný pro vývoj her.
Polaris má být inaugurační hrou v nové AAA RPG trilogii, která výrazně rozšíří univerzum Zaklínače. I když nebylo potvrzeno žádné datum vydání, CD Projekt RED načrtl ambiciózní časovou osu trilogie s úmyslem vydat následující dvě hry do šesti let po první. Tato rozsáhlá vize zdůrazňuje dlouhodobou snahu vytvořit z franšízy Zaklínače svou vlajkovou herní sérii.
Protože CD Projekt pokračuje ve vývoji Polaris s velkým a oddaným týmem, herní komunita netrpělivě očekává další podrobnosti. Strategické zaměření na Polaris spolu s plánovanými inovacemi a lekcemi získanými z minulých zkušeností nastavuje vysoká očekávání pro další kapitolu ságy o Zaklínači.