Navzdory momentálnímu rozvolňování opatření souvisejících s pandemií nemoci Covid-19, se celosvětový byznys zmátoří o poznání později. Některé segmenty hlásí oživení, jiné bojují doslova o holý život. Ale kdepak Xiaomi! Tahle značka znovu dokazuje, že realitu stírá s lehkostí sobě vlastní. Na svém blogu zveřejnil hospodářské výsledky za letošní 1. čtvrtletí a i těm největším optimistům spadne čelist.
Psali jsme: Xiaomi jde po krku Samsungu, s Applem může vytřít podlahu
To, že Xiaomi působí nejen na trhu s chytrými telefony asi není nic nového. Ale věděli jste, že je už dva a půl roku čínskou jedničkou na poli Smart TV. Je to tak, a navíc je Číňan i aktuální světovou pětkou v prodejích chytrých televizorů. A expanduje zdařile dál; jak do IoT, chytrých domácností, sportovních doplňků atd. Záběr má opravdu rozmanitý a neuvěřitelně široký.
Tak ať to nenatahujeme. Podnik v prvním kvartále meziročně zdvojnásobil celkové příjmy na hodnotu 76,9 miliard jüanů (téměř 251 miliard korun) a vykázal čistý zisk 6,1 miliardy jüanů (téměr 20 miliard Kč), což je oproti loňskému roku nárůst o astronomických 163,8 %! Pokud jde o smartphony, značka jich prodala 49,4 milionů s tržbami přesahujícími 51,5 miliard jüanů a hrubou marží 12,9%.
Navzdory momentálnímu rozvolňování opatření souvisejících s pandemií nemoci Covid-19, se celosvětový byznys zmátoří o poznání později. Některé segmenty hlásí oživení, jiné bojují doslova o holý život. Ale kdepak Xiaomi! Tahle značka znovu dokazuje, že realitu stírá s lehkostí sobě vlastní. Na svém blogu zveřejnil hospodářské výsledky za letošní 1. čtvrtletí a i těm největším optimistům spadne čelist.
Psali jsme: Xiaomi jde po krku Samsungu, s Applem může vytřít podlahu
To, že Xiaomi působí nejen na trhu s chytrými telefony asi není nic nového. Ale věděli jste, že je už dva a půl roku čínskou jedničkou na poli Smart TV. Je to tak, a navíc je Číňan i aktuální světovou pětkou v prodejích chytrých televizorů. A expanduje zdařile dál; jak do IoT, chytrých domácností, sportovních doplňků atd. Záběr má opravdu rozmanitý a neuvěřitelně široký.
Tak ať to nenatahujeme. Podnik v prvním kvartále meziročně zdvojnásobil celkové příjmy na hodnotu 76,9 miliard jüanů (téměř 251 miliard korun) a vykázal čistý zisk 6,1 miliardy jüanů (téměr 20 miliard Kč), což je oproti loňskému roku nárůst o astronomických 163,8 %! Pokud jde o smartphony, značka jich prodala 49,4 milionů s tržbami přesahujícími 51,5 miliard jüanů a hrubou marží 12,9%.