T-Mobile znovu protěžuje lákavou službu Pořád online. Bude se vám hodit

  • T-Mobile začíná promovat svou službu „Pořád online“
  • Spouští kvůli tomu kampaň „Když vám dojdou data“
  • Zákazníkům chce přiblížit výhody této služby
T-Mobile

T-Mobile spouští kampaň na podporu své služby Pořád online

Operátor T-Mobile startuje novou kampaň „Když vám dojdou data“, pomocí které chce svým zákazníkům přiblížit službu „Pořád online“. V této kampani poukazuje na její výhody v podobě možnosti být online i ve chvíli, kdy vám dojdou data a vznikla ve spolupráci s agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP.

T-Mobile promuje „Pořád online“

Tato kampaň vznikla v návaznosti na nové podzimní tarify operátora, kterými vyšel T-Mobile vstříc uživatelům a jejich neustále rostoucí spotřebě dat. Cílem kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba „Pořád online“ slouží a jaké má výhody.

Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se uživatelé dozví, že ani v okamžiku, kdy jim dojdou data, jim nepřestanou se službou „Pořád online“ fungovat důležité aplikace. Základní věci jako chat, počasí nebo jízdní řády pojedou dál.


Čtěte také: T-Mobile zlevnil svůj nejlevnější tarif! Neomezené volání i SMSky opravdu za pár korun


První práce pro nový tým

Jedná se o vůbec první zadání pro kreativní skupinou Ticino a byla tím zahájena nová etapa spolupráce tohoto agenturního týmu s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejenom tým marketingové komunikaci operátora, ale i všech spolupracujících agentur napříč specializacemi.

Jakub Hodboď, který vede ve skupině Ticino strategický tým, uvádí, že v této primárně funkční kampani byly propojeny jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují. Spolupráce agentury Ticino s T-Mobilem je na počátku a v budoucnu se tak můžeme těšit na další, zajímavé kampaně.

Co vlastně služba „Pořád online“ umí?

Tento balíček je navázán na nové tarify operátora a je možné si ho aktivovat zdarma. A dělá přesně to, co slibuje – i po vyčerpání vašich dat zaručí funkčnost důležitých aplikací, které jsou na data vázány. Zvládne třeba chaty, počasí nebo navigaci, ale datově náročné služby, jako třeba YouTube, funkční nebudou.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

T-Mobile znovu protěžuje lákavou službu Pořád online. Bude se vám hodit

  • T-Mobile začíná promovat svou službu „Pořád online“
  • Spouští kvůli tomu kampaň „Když vám dojdou data“
  • Zákazníkům chce přiblížit výhody této služby
T-Mobile

T-Mobile spouští kampaň na podporu své služby Pořád online

Operátor T-Mobile startuje novou kampaň „Když vám dojdou data“, pomocí které chce svým zákazníkům přiblížit službu „Pořád online“. V této kampani poukazuje na její výhody v podobě možnosti být online i ve chvíli, kdy vám dojdou data a vznikla ve spolupráci s agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP.

T-Mobile promuje „Pořád online“

Tato kampaň vznikla v návaznosti na nové podzimní tarify operátora, kterými vyšel T-Mobile vstříc uživatelům a jejich neustále rostoucí spotřebě dat. Cílem kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba „Pořád online“ slouží a jaké má výhody.

Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se uživatelé dozví, že ani v okamžiku, kdy jim dojdou data, jim nepřestanou se službou „Pořád online“ fungovat důležité aplikace. Základní věci jako chat, počasí nebo jízdní řády pojedou dál.


Čtěte také: T-Mobile zlevnil svůj nejlevnější tarif! Neomezené volání i SMSky opravdu za pár korun


První práce pro nový tým

Jedná se o vůbec první zadání pro kreativní skupinou Ticino a byla tím zahájena nová etapa spolupráce tohoto agenturního týmu s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejenom tým marketingové komunikaci operátora, ale i všech spolupracujících agentur napříč specializacemi.

Jakub Hodboď, který vede ve skupině Ticino strategický tým, uvádí, že v této primárně funkční kampani byly propojeny jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují. Spolupráce agentury Ticino s T-Mobilem je na počátku a v budoucnu se tak můžeme těšit na další, zajímavé kampaně.

Co vlastně služba „Pořád online“ umí?

Tento balíček je navázán na nové tarify operátora a je možné si ho aktivovat zdarma. A dělá přesně to, co slibuje – i po vyčerpání vašich dat zaručí funkčnost důležitých aplikací, které jsou na data vázány. Zvládne třeba chaty, počasí nebo navigaci, ale datově náročné služby, jako třeba YouTube, funkční nebudou.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."