Operátor T-Mobile startuje novou kampaň „Když vám dojdou data“, pomocí které chce svým zákazníkům přiblížit službu „Pořád online“. V této kampani poukazuje na její výhody v podobě možnosti být online i ve chvíli, kdy vám dojdou data a vznikla ve spolupráci s agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP.
Tato kampaň vznikla v návaznosti na nové podzimní tarify operátora, kterými vyšel T-Mobile vstříc uživatelům a jejich neustále rostoucí spotřebě dat. Cílem kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba „Pořád online“ slouží a jaké má výhody.
Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se uživatelé dozví, že ani v okamžiku, kdy jim dojdou data, jim nepřestanou se službou „Pořád online“ fungovat důležité aplikace. Základní věci jako chat, počasí nebo jízdní řády pojedou dál.
Čtěte také: T-Mobile zlevnil svůj nejlevnější tarif! Neomezené volání i SMSky opravdu za pár korun
Jedná se o vůbec první zadání pro kreativní skupinou Ticino a byla tím zahájena nová etapa spolupráce tohoto agenturního týmu s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejenom tým marketingové komunikaci operátora, ale i všech spolupracujících agentur napříč specializacemi.
Jakub Hodboď, který vede ve skupině Ticino strategický tým, uvádí, že v této primárně funkční kampani byly propojeny jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují. Spolupráce agentury Ticino s T-Mobilem je na počátku a v budoucnu se tak můžeme těšit na další, zajímavé kampaně.
Tento balíček je navázán na nové tarify operátora a je možné si ho aktivovat zdarma. A dělá přesně to, co slibuje – i po vyčerpání vašich dat zaručí funkčnost důležitých aplikací, které jsou na data vázány. Zvládne třeba chaty, počasí nebo navigaci, ale datově náročné služby, jako třeba YouTube, funkční nebudou.
Operátor T-Mobile startuje novou kampaň „Když vám dojdou data“, pomocí které chce svým zákazníkům přiblížit službu „Pořád online“. V této kampani poukazuje na její výhody v podobě možnosti být online i ve chvíli, kdy vám dojdou data a vznikla ve spolupráci s agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP.
Tato kampaň vznikla v návaznosti na nové podzimní tarify operátora, kterými vyšel T-Mobile vstříc uživatelům a jejich neustále rostoucí spotřebě dat. Cílem kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba „Pořád online“ slouží a jaké má výhody.
Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se uživatelé dozví, že ani v okamžiku, kdy jim dojdou data, jim nepřestanou se službou „Pořád online“ fungovat důležité aplikace. Základní věci jako chat, počasí nebo jízdní řády pojedou dál.
Čtěte také: T-Mobile zlevnil svůj nejlevnější tarif! Neomezené volání i SMSky opravdu za pár korun
Jedná se o vůbec první zadání pro kreativní skupinou Ticino a byla tím zahájena nová etapa spolupráce tohoto agenturního týmu s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejenom tým marketingové komunikaci operátora, ale i všech spolupracujících agentur napříč specializacemi.
Jakub Hodboď, který vede ve skupině Ticino strategický tým, uvádí, že v této primárně funkční kampani byly propojeny jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují. Spolupráce agentury Ticino s T-Mobilem je na počátku a v budoucnu se tak můžeme těšit na další, zajímavé kampaně.
Tento balíček je navázán na nové tarify operátora a je možné si ho aktivovat zdarma. A dělá přesně to, co slibuje – i po vyčerpání vašich dat zaručí funkčnost důležitých aplikací, které jsou na data vázány. Zvládne třeba chaty, počasí nebo navigaci, ale datově náročné služby, jako třeba YouTube, funkční nebudou.