Nejnovější, šestá generace skládačky Galaxy Z Fold od Samsungu je vyspělé zařízení, ale s několika nedostatky. Jihokorejský výrobce tak nějak ignoroval fakt, že konkurence umí vyrobit opravdu tenké skládačky a přišel s telefonem, jehož tloušťka je o dvě generace pozadu. Na pomoc si proto musel přispěchat se speciální edicí, která plní to, co si od ní Samsung sliboval.
První zprávy o prodejích modelu Galaxy Z Fold 6 nebyly pro Samsung zrovna příznivé a nižší zájem o tuto skládačku dal jasně najevo, že mu začíná v tomto segmentu ujíždět vlak. Na toto konto přispěchal jihokorejský výrobce se speciální edici, která nabízí jak tenčí konstrukci, tak například vylepšený fotoaparát či větší displeje.
Samsung tím chtěl jasně ukázat, že se umí postavit konkurenci čelem, a ačkoliv ani speciální edice modelu Fold 6 nemá tak tenkou konstrukci, jako například Honor Magic V3 nebo Xiaomi Mix Fold 4, je to o řád lepší produkt než původní Fold 6. A jak to tak vypadá, zákazníci to oceňují a tato nová varianta se prodává opravdu výborně.
Samsung sice uvedl Galaxy Z Fold 6 SE jen ve své domovině, tedy v Jižní Koreji, no i tak se jedná o velký prodejní hit. Když přišel tento model 25. října do prodeje, byl zcela vyprodán za pouhých 10 minut a druhou várku si nadšení zájemci rozebrali ještě rychleji. Druhá vlna prodejů byla spuštěna tento týden a dle informací webu Android Authority byla rozebrána za pouhých 5 minut.
Samsung prodává tuto edici jen prostřednictvím svého oficiálního webu, a ačkoliv nebylo upřesněno, kolik přesně kusů se prodalo, je evidentní, že je to tuto edici zájem. Zákazníci na tenčí šasi a větší displeje evidentně slyší, no potěšující novinkou je i hlavní fotoaparát s rozlišením 200 Mpx, nebo pořádná porce operační paměti čítající 16 GB RAM.
Samsung by měl nabídnout skládačku Fold ve dvou verzích i příští rok (Galaxy Z Fold 7) a je možné, že s ní tentokrát již půjde do světa. Na aktuálním modelu si vše nacvičil a ověřil si, že je o něj zájem a příští generaci by tak mohl pustit i na ostatní trhy. Konkurence v tomto segmentu je čím dál schopnější a Samsung se již přesvědčil o tom, že usínat na vavřínech se nevyplácí.
Nejnovější, šestá generace skládačky Galaxy Z Fold od Samsungu je vyspělé zařízení, ale s několika nedostatky. Jihokorejský výrobce tak nějak ignoroval fakt, že konkurence umí vyrobit opravdu tenké skládačky a přišel s telefonem, jehož tloušťka je o dvě generace pozadu. Na pomoc si proto musel přispěchat se speciální edicí, která plní to, co si od ní Samsung sliboval.
První zprávy o prodejích modelu Galaxy Z Fold 6 nebyly pro Samsung zrovna příznivé a nižší zájem o tuto skládačku dal jasně najevo, že mu začíná v tomto segmentu ujíždět vlak. Na toto konto přispěchal jihokorejský výrobce se speciální edici, která nabízí jak tenčí konstrukci, tak například vylepšený fotoaparát či větší displeje.
Samsung tím chtěl jasně ukázat, že se umí postavit konkurenci čelem, a ačkoliv ani speciální edice modelu Fold 6 nemá tak tenkou konstrukci, jako například Honor Magic V3 nebo Xiaomi Mix Fold 4, je to o řád lepší produkt než původní Fold 6. A jak to tak vypadá, zákazníci to oceňují a tato nová varianta se prodává opravdu výborně.
Samsung sice uvedl Galaxy Z Fold 6 SE jen ve své domovině, tedy v Jižní Koreji, no i tak se jedná o velký prodejní hit. Když přišel tento model 25. října do prodeje, byl zcela vyprodán za pouhých 10 minut a druhou várku si nadšení zájemci rozebrali ještě rychleji. Druhá vlna prodejů byla spuštěna tento týden a dle informací webu Android Authority byla rozebrána za pouhých 5 minut.
Samsung prodává tuto edici jen prostřednictvím svého oficiálního webu, a ačkoliv nebylo upřesněno, kolik přesně kusů se prodalo, je evidentní, že je to tuto edici zájem. Zákazníci na tenčí šasi a větší displeje evidentně slyší, no potěšující novinkou je i hlavní fotoaparát s rozlišením 200 Mpx, nebo pořádná porce operační paměti čítající 16 GB RAM.
Samsung by měl nabídnout skládačku Fold ve dvou verzích i příští rok (Galaxy Z Fold 7) a je možné, že s ní tentokrát již půjde do světa. Na aktuálním modelu si vše nacvičil a ověřil si, že je o něj zájem a příští generaci by tak mohl pustit i na ostatní trhy. Konkurence v tomto segmentu je čím dál schopnější a Samsung se již přesvědčil o tom, že usínat na vavřínech se nevyplácí.