Automobilka Škoda patří k populárním výrobcům aut, nicméně konkurence je velká, a proto musí přicházet s novinkami. Majitele jejích automobilů, respektive elektromobilů, nově potěší integrace pokročilé umělé inteligence.
Kromě klasických modelů jako je například Kodiak nebo Octavia má automobilka Škoda ve svém portfoliu také elektromobily. K oblíbeným patří model Enyaq. Bez ohledu na pohon nyní přibude zajímavá a praktická novinka. Škoda totiž do svých aut integruje ChatGPT.
Novinka se prostřednictvím aktualizace dostane do starších modelů a samozřejmě bude součástí i těch novějších. Konkrétně jde o modely Škoda Enyaq, Kodiaq, Superb a Octavia. Umělá inteligence rozšíří funkcionalitu hlasového asistenta Laura.
Čtěte také: Apple pracuje na novém zařízení pro domácnost. Uniklo, o co by mohlo jít
Výrobce automobilů si je vědom, že umělá inteligence je na vzestupu a mnoho uživatelů po ní volá, protože dokáže usnadnit používání jakéhokoli produktu. Škoda si v této oblasti vybrala za partnera společnost Cerence Inc. a díky ní přináší do infotainmentu vozů chatbota ChatGPT. Novinka dostane v rámci automobilů a elektromobilů název Chat Pro.
Hlasová asistentka Laura dosud dokázala odpovědět jen na jednoduché otázky. Přestože její odpovědi byly na vysoké úrovni, díky integraci ChatGPT se má ještě zlepšit. Je pravdou, že Laura nedokázala odpovědět na všechno, zvládla základní témata, která se týkala například počasí, dat, zpráv, sportu nebo akce.
Hlasová asistentka Laura tedy bude nadále součástí aut od automobilky Škoda, ale bude jí sekundovat nová funkce, která rozšíří její možnosti. Tím se rozšíří její obzory i v oblasti dalších témat, na která zvládne odpovědět. V praxi to bude fungovat tak, že pokud položíte otázku, která je nad síly hlasové asistentky, použije se Chat Pro. Ten pomocí AI vyhledá odpověď na internetu. Jelikož má chatbot omezené znalosti, je třeba počítat s tím, že občas dostanete odpověď, která nebude úplně přesná.
Škoda si zakládá na ochraně osobních informací, a proto myslela také na soukromí svých zákazníků. Automobilka přislíbila, že žádné informace se nebudou nikam ukládat a po zodpovězení otázky se smažou. Nutno podotknout, že všechny požadavky se zpracovávají anonymně a ihned po interakci jsou odstraněny, díky čemuž je zachováno soukromí uživatele a zároveň je zajištěna ochrana dat.
Automobilka Škoda patří k populárním výrobcům aut, nicméně konkurence je velká, a proto musí přicházet s novinkami. Majitele jejích automobilů, respektive elektromobilů, nově potěší integrace pokročilé umělé inteligence.
Kromě klasických modelů jako je například Kodiak nebo Octavia má automobilka Škoda ve svém portfoliu také elektromobily. K oblíbeným patří model Enyaq. Bez ohledu na pohon nyní přibude zajímavá a praktická novinka. Škoda totiž do svých aut integruje ChatGPT.
Novinka se prostřednictvím aktualizace dostane do starších modelů a samozřejmě bude součástí i těch novějších. Konkrétně jde o modely Škoda Enyaq, Kodiaq, Superb a Octavia. Umělá inteligence rozšíří funkcionalitu hlasového asistenta Laura.
Čtěte také: Apple pracuje na novém zařízení pro domácnost. Uniklo, o co by mohlo jít
Výrobce automobilů si je vědom, že umělá inteligence je na vzestupu a mnoho uživatelů po ní volá, protože dokáže usnadnit používání jakéhokoli produktu. Škoda si v této oblasti vybrala za partnera společnost Cerence Inc. a díky ní přináší do infotainmentu vozů chatbota ChatGPT. Novinka dostane v rámci automobilů a elektromobilů název Chat Pro.
Hlasová asistentka Laura dosud dokázala odpovědět jen na jednoduché otázky. Přestože její odpovědi byly na vysoké úrovni, díky integraci ChatGPT se má ještě zlepšit. Je pravdou, že Laura nedokázala odpovědět na všechno, zvládla základní témata, která se týkala například počasí, dat, zpráv, sportu nebo akce.
Hlasová asistentka Laura tedy bude nadále součástí aut od automobilky Škoda, ale bude jí sekundovat nová funkce, která rozšíří její možnosti. Tím se rozšíří její obzory i v oblasti dalších témat, na která zvládne odpovědět. V praxi to bude fungovat tak, že pokud položíte otázku, která je nad síly hlasové asistentky, použije se Chat Pro. Ten pomocí AI vyhledá odpověď na internetu. Jelikož má chatbot omezené znalosti, je třeba počítat s tím, že občas dostanete odpověď, která nebude úplně přesná.
Škoda si zakládá na ochraně osobních informací, a proto myslela také na soukromí svých zákazníků. Automobilka přislíbila, že žádné informace se nebudou nikam ukládat a po zodpovězení otázky se smažou. Nutno podotknout, že všechny požadavky se zpracovávají anonymně a ihned po interakci jsou odstraněny, díky čemuž je zachováno soukromí uživatele a zároveň je zajištěna ochrana dat.