Proč nefunguje Oneplay? Zde jsou možné příčiny a jejich řešení

Proč nefunguje Oneplay? Zjistěte, jaké jsou nejčastější příčiny a jejich řešení, včetně chybových hlášek a tipů na opravu.
Oneplay je druhá největší streamovací služba v Česku
Streamovací služba Oneplay vznikla 10. března 2025 spojením platforem Voyo a O2 TV a díky tomuto spojení se jedná o druhou největší streamovací službu v Česku hned po Netflixu. V současnosti má přibližně 1,4 milionu předplatitelů a nejlevnější tarif Standard vyjde na 199 korun měsíčně.
Ten obsahuje krom veškerého obsahu z Voya i přístup k 55 televizním kanálům. Vybrané pořady z dílen televize Nova si navíc můžete pouštět bez reklam a dokonce mají na Oneplay premiéru dříve než v televizi.
Spojení těchto dvou gigantů ale provázely problémy a mnoho uživatelů se mohlo setkat s výpadky a chybovými hláškami. Dokonce hned po spuštění Oneplay nefungovalo a šlo o poměrně velký průšvih. V tomto článku se tedy zaměříme na možné problémy nefunkčnosti Oneplay a jejich řešení.

Nefunkční nebo špatně fungující aplikace Oneplay
Jednou z nejčastějších chyb je nefunkční aplikace na televizi nebo v mobilním zařízení. Za to může buď dočasný výpadek služeb, nebo chyba v samotné aplikaci. Ta jde naštěstí obvykle odstranit pouhým vypnutím a zapnutím aplikace v případě mobilního zařízení. U televize je to náročnější. Aplikace se totiž plně restartuje pouze v případě, když televizi krátkodobě odpojíte od sítě.
Televize se po vypnutí ovladačem pouze přepne do režimu spánku, proto je nutné ji vypojit ze zásuvky, aby se celý systém včetně aplikace Oneplay mohl zresetovat. Tím odstraníte jak dočasné chyby v aplikaci, tak i v systému. U všech zařízení může pomoci i restartování Wi-Fi routeru. To, že aplikace nefunguje, značí chybová hláška 4056. Tu většinou vyřešíte restartováním zařízení.
Pokud používáte ke své televizi set-top box operátora s nainstalovaným Oneplay, jeho vypnutím restartujete i internetové připojení, jelikož jde o modem i Wi-Fi router v jednom přístroji. Velmi důležité je i pravidelně aktualizovat samotnou aplikaci, protože bez aktualizací by vám mohla samovolně časem přestat fungovat. Na televizi se aktualizuje automaticky a na telefonu ji můžete aktualizovat skrze příslušný aplikační obchod.

Problémy s Oneplay ve webovém prohlížeči
Pokud Oneplay používáte skrze internetový prohlížeč, jsou chyby i řešení podobné jako v případě aplikace. Jen je třeba udělat pár věcí navíc. Je dobré pravidelně aktualizovat prohlížeč a občas promazat soubory cookies a mezipaměť. Tu vymažete v případě Google Chrome v Nastavení, v sekci Ochrana soukromí a zabezpečení. Zde zvolíte možnost Vymazat údaje o prohlížení a následně vyberete Soubory cookies a jiná data webů.
Chybové hlášky a jejich řešení
- Chyba 4056 → Stačí restartovat zařízení
- Chyba 4091 → Ukončete Oneplay na prvním zařízení (limit počtu zařízení)
- Chyba 4095 → Problém s platbou za předplatné – zkontrolujte, zda byla platba úspěšná
- Chyba 500 → Interní chyba systému, kterou spraví pouze sám Oneplay
Jak vyřešit problém, když vše ostatní selže
Bohužel, pokud Oneplay nefunguje, ne vždy můžete problém vyřešit sami a v krajních situacích je třeba kontaktovat Oneplay, což můžete udělat prostřednictvím online chatu. Ten funguje každý den od 8:00 do 22:00, o víkendu funguje až od 10:00. Využít můžete i online chat na stránkách O2 nebo zákaznickou podporu na telefonním čísle 800 02 02 02.
zdroj: Oneplay
Autor článku

Richard se od dětství zajímá o technologie – od počítačů a mobilů po vše s chytrými funkcemi. Novinky ze světa technologií jsou pro něj nejen prací, ale i vášní. Ve svých textech spojuje nadšení s přehledem a důrazem na srozumitelnost.
Richard se od dětství zajímá o technologie – od počítačů a mobilů po vše s chytrými funkcemi. Novinky ze světa technologií jsou pro něj nejen prací, ale i vášní. Ve svých textech spojuje nadšení s přehledem a důrazem na srozumitelnost.