Levný tarif Netflixu se těší úspěchu, na odběr služby s podporou reklam se přihlásilo 40 milionů lidí. Netflix to uvedl na své reklamní prezentaci Upfront.
Od doby, kdy Netflix začal nabízet tarif s podporou reklam, mu přibyl výrazný počet uživatelů. Aktuálně má verze, ve které se nevyhnete reklamě, 40 milionů globálních aktivních uživatelů měsíčně. To je o 35 milionů více než před rokem.
Celkově má Netflix 270 milionů předplatitelů po celém světě. A přestože je levný tarif úspěšný, většina uživatelů používá nadále předplatné bez reklam.
Čtěte také: Trailer na Assassin’s Creed Shadows je tu. Láká na dvě postavy a proměnlivé počasí
Streamovací služba Netflix se mnoho let vyhýbala tarifu s reklamami, ale pro zvýšení zisku nakonec k takovému kroku přistoupila. Stalo se tak koncem roku 2022, kdy byla spuštěna levnější možnost. Plán Standard s reklamami se stal okamžitě úspěšným, neboť souběžně s ním Netflix zvýšil ceny předplatného bez reklam.
V České republice jsou dostupné tři verze předplatného. Basic předplatné stojí 199 korun měsíčně a umožňuje sledovat filmy a seriály na jednom zařízení ve standardním rozlišení 720p. Dražší varianta Standard vás vyjde na 259 korun měsíčně. Při této volbě může uživatel sledovat filmy a seriály až na dvou zařízeních současně a v lepším rozlišení Full HD. Premium předplatné je nejdražší a za 319 korun měsíčně získáte přístup ke knihovně Netflixu na čtyřech zařízeních současně. Kvalita přehrávaného videa je v tomto případě Ultra HD, respektive 4K + HDR.
Podle Netflixu více než 40 procent všech registrací v zemích, kde je k dispozici plán podporovaný reklamami, se týkalo právě této formy předplatného. Jak uvádí streamovací platforma, více než 70 procent členů předplatného s reklamami sleduje Netflix přes 10 hodin měsíčně.
Netflix zároveň uvedl, že předplatitelé reagují na reklamu až dvakrát častěji, než je tomu v případě jiných stremaovacích služeb. Zvýšení registrací nových uživatelů se zřejmě událo i kvůli tomu, že Netflix zakročil proti sdílení hesel. Právě po ukončení používání účtů ve více domácnostech zaznamenala platforma silný nárůst předplatitelů a s tím spojené zvýšení příjmů.
Levný tarif Netflixu se těší úspěchu, na odběr služby s podporou reklam se přihlásilo 40 milionů lidí. Netflix to uvedl na své reklamní prezentaci Upfront.
Od doby, kdy Netflix začal nabízet tarif s podporou reklam, mu přibyl výrazný počet uživatelů. Aktuálně má verze, ve které se nevyhnete reklamě, 40 milionů globálních aktivních uživatelů měsíčně. To je o 35 milionů více než před rokem.
Celkově má Netflix 270 milionů předplatitelů po celém světě. A přestože je levný tarif úspěšný, většina uživatelů používá nadále předplatné bez reklam.
Čtěte také: Trailer na Assassin’s Creed Shadows je tu. Láká na dvě postavy a proměnlivé počasí
Streamovací služba Netflix se mnoho let vyhýbala tarifu s reklamami, ale pro zvýšení zisku nakonec k takovému kroku přistoupila. Stalo se tak koncem roku 2022, kdy byla spuštěna levnější možnost. Plán Standard s reklamami se stal okamžitě úspěšným, neboť souběžně s ním Netflix zvýšil ceny předplatného bez reklam.
V České republice jsou dostupné tři verze předplatného. Basic předplatné stojí 199 korun měsíčně a umožňuje sledovat filmy a seriály na jednom zařízení ve standardním rozlišení 720p. Dražší varianta Standard vás vyjde na 259 korun měsíčně. Při této volbě může uživatel sledovat filmy a seriály až na dvou zařízeních současně a v lepším rozlišení Full HD. Premium předplatné je nejdražší a za 319 korun měsíčně získáte přístup ke knihovně Netflixu na čtyřech zařízeních současně. Kvalita přehrávaného videa je v tomto případě Ultra HD, respektive 4K + HDR.
Podle Netflixu více než 40 procent všech registrací v zemích, kde je k dispozici plán podporovaný reklamami, se týkalo právě této formy předplatného. Jak uvádí streamovací platforma, více než 70 procent členů předplatného s reklamami sleduje Netflix přes 10 hodin měsíčně.
Netflix zároveň uvedl, že předplatitelé reagují na reklamu až dvakrát častěji, než je tomu v případě jiných stremaovacích služeb. Zvýšení registrací nových uživatelů se zřejmě událo i kvůli tomu, že Netflix zakročil proti sdílení hesel. Právě po ukončení používání účtů ve více domácnostech zaznamenala platforma silný nárůst předplatitelů a s tím spojené zvýšení příjmů.