Předplatné už nestačí. Netflix zvažuje zavedení mikrotransakcí

  • Víte, že si na Netflixu můžete zahrát i hry?
  • Většina her je dokonce bezplatná a bez reklam
  • Ale pozor, Netflix plánuje velké změny
Hry na Netflixu

Hry na Netflixu, ilustrační

Netflix, gigant v oboru streamování, se pustil do herního světa přibližně před třemi lety. Pouze asi jedno procento předplatitelů v současnosti využívá bezplatné mobilní hry nabízené streamovací službou, přičemž mnoho uživatelů neví o rozsáhlém portfoliu mobilních her dostupných na zařízeních Android a iOS.

Zpoplatnění her nebo zavedení reklam

Charakteristickým rysem herní nabídky společnosti Netflix je její snaha poskytovat zcela bezplatné hry bez jakýchkoli rušivých reklam nebo nákupů v aplikaci. Nedávné zprávy z The Wall Street Journal však naznačují, že Netflix zvažuje významný posun ve strategii, jak zpeněžit svůj herní byznys.

Zasvěcenci obeznámení s plány Netflixu odhalují, že manažeři zkoumali různé způsoby, jak generovat příjmy ze svých mobilních her. Diskuse se údajně týkaly potenciálních implementací, jako jsou nákupy v aplikacíc či účtování plných cen za prémiové hry.

Knihovna mobilních her Netflix

Knihovna her streamovací služby potěší hlavně mobilní hráče | foto: Netflix


Čtěte také: Jsme národ kolenovrtů? Konec Ulož.to potvrdil mé největší obavy


Sečteno, podtrženo

Je pozoruhodné, že Netflix se historicky staví proti jakékoli formě zpeněžení pro své mobilní hry, čímž je v souladu se svým dřívějším postojem k tomu, aby předplatitelé mohli volně sdílet hesla s přáteli. Ochota společnosti přehodnotit takovou politiku, jak se ukázalo při tvrdém zásahu proti sdílení hesel, však naznačuje posun v jejím přístupu k ziskovosti.

Odklon od původního závazku

Zatímco tyto diskuse zůstávají spekulativní a nemusí se zhmotnit do konkrétních změn, snaha Netflixu o inovativní zdroje příjmů na úkor svých zákazníků se nadále vyvíjí. Potenciální zahrnutí reklam nebo nákupů v aplikacích do jejích her by mohlo znamenat odklon od původního závazku k hrám bez reklam.

Výsledek těchto úvah může významně utvářet budoucí trajektorii herního podnikání Netflixu a představovat výzvy a příležitosti.

Chtěli byste si pořídit Netflix a nevíte, jak na to a kolik stojí? Podívejte se na náš článek, kde je aktuální Netflix cena a spousta dalšího.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Předplatné už nestačí. Netflix zvažuje zavedení mikrotransakcí

  • Víte, že si na Netflixu můžete zahrát i hry?
  • Většina her je dokonce bezplatná a bez reklam
  • Ale pozor, Netflix plánuje velké změny
Hry na Netflixu

Hry na Netflixu, ilustrační

Netflix, gigant v oboru streamování, se pustil do herního světa přibližně před třemi lety. Pouze asi jedno procento předplatitelů v současnosti využívá bezplatné mobilní hry nabízené streamovací službou, přičemž mnoho uživatelů neví o rozsáhlém portfoliu mobilních her dostupných na zařízeních Android a iOS.

Zpoplatnění her nebo zavedení reklam

Charakteristickým rysem herní nabídky společnosti Netflix je její snaha poskytovat zcela bezplatné hry bez jakýchkoli rušivých reklam nebo nákupů v aplikaci. Nedávné zprávy z The Wall Street Journal však naznačují, že Netflix zvažuje významný posun ve strategii, jak zpeněžit svůj herní byznys.

Zasvěcenci obeznámení s plány Netflixu odhalují, že manažeři zkoumali různé způsoby, jak generovat příjmy ze svých mobilních her. Diskuse se údajně týkaly potenciálních implementací, jako jsou nákupy v aplikacíc či účtování plných cen za prémiové hry.

Knihovna mobilních her Netflix

Knihovna her streamovací služby potěší hlavně mobilní hráče | foto: Netflix


Čtěte také: Jsme národ kolenovrtů? Konec Ulož.to potvrdil mé největší obavy


Sečteno, podtrženo

Je pozoruhodné, že Netflix se historicky staví proti jakékoli formě zpeněžení pro své mobilní hry, čímž je v souladu se svým dřívějším postojem k tomu, aby předplatitelé mohli volně sdílet hesla s přáteli. Ochota společnosti přehodnotit takovou politiku, jak se ukázalo při tvrdém zásahu proti sdílení hesel, však naznačuje posun v jejím přístupu k ziskovosti.

Odklon od původního závazku

Zatímco tyto diskuse zůstávají spekulativní a nemusí se zhmotnit do konkrétních změn, snaha Netflixu o inovativní zdroje příjmů na úkor svých zákazníků se nadále vyvíjí. Potenciální zahrnutí reklam nebo nákupů v aplikacích do jejích her by mohlo znamenat odklon od původního závazku k hrám bez reklam.

Výsledek těchto úvah může významně utvářet budoucí trajektorii herního podnikání Netflixu a představovat výzvy a příležitosti.

Chtěli byste si pořídit Netflix a nevíte, jak na to a kolik stojí? Podívejte se na náš článek, kde je aktuální Netflix cena a spousta dalšího.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."