Netflix zvažuje nasazení naprosto geniálních reklam. Budou se líbit i vám
- Netflix chce zavést zajímavější reklamy
- Měly by být cílené a na pokračování
- Budou zajímavější než běžné reklamy?

Konec opakujícím se reklamám. Netflix přemýšlí nad novým typem reklam, který by pro diváky mohl být atraktivnější a více zajímavý. Budou víc cílené a na pokračování.
Netflix zavede nový typ reklam
Znáte to taky – brouzdáte třeba po YouTube a během hodiny vám 10× vyskočí ta samá reklama. Nuda, ignorace, nezájem. Streamovací gigant proto jednal podle Financial Times s předními reklamními manažery, aby prozkoumal nové způsoby, jak poskytovat cílené reklamy. Zdá se, že společnost zvažuje přijetí „epizodického“ přístupu k reklamě. Místo bombardování diváků opakujícími se reklamami by kampaně mohly být rozděleny do více epizod.
Tato inovace by řešila běžnou stížnost mezi diváky, kteří často sledují stejnou reklamu opakovaně napříč různými streamovacími službami. Netflix by sledoval, které epizody už diváci viděli, a v další sérii reklam by jim pustil navazující. Reklamy by byly přizpůsobeny žánru, který uživatel sleduje. S epizodickými reklamami by se monotónnost narušila (alespoň částečně) a nabídla by poutavější a dynamičtější zážitek.

Čtěte také: Ellie se vrátí v plné síle. Herní sága The Last of Us bude mít pokračování
Cílené reklamy podle pořadů, které sledujete
Kromě toho mohou být tyto reklamy speciálně přizpůsobeny určitým pořadům. Online platformy jako Netflix mají obrovskou výhodu přesnějšího cílení, které zajišťuje, že inzerenti efektivně osloví správné publikum a reklamy se mu budou ukazovat ve správném pořadí. Tato úroveň cílení nabízí nekonečné možnosti pro kreativní vyprávění příběhů v reklamním sektoru.
Reklama se nyní pro společnost stává stále důležitějším zdrojem příjmů. Ve skutečnosti, podle reklamního šéfa citovaného FT, Netflix nyní generuje více příjmů na uživatele, kteří mají levnější učet s reklamami, než ze standardního předplatného. V Česku tahle forma předplatného s reklamami zatím není dostupná.