Chyby se samozřejmě nevyhýbají ani top modelům, jak už jsme se v minulosti vícekrát přesvědčili. Teď tu máme další případ, týkající se konkrétně modelu Galaxy S10+, jehož uživatelé si občas stěžují na problémy se 4G LTE připojením.
Portálu Android Police se podařilo sesbírat řadu stížností z různých míst na internetu, kde si majitelé vlajkové lodi mezi smartphony Samsungu stěžovali na špatný příjem a další problémy s konektivitou.
Většina příspěvků pochází ze Spojených států, kde se týká především uživatelů sítě mobilního operátora Sprint. Jenže evidentně se nejedná o problém jediného poskytovatele připojení, neboť problémy hlásí i ti, kteří se přihlašují k sítím konkurenčního T-Mobilu či AT&T. Podle testů prováděných v interiéru může sílu signálu ovlivnit dokonce i způsob držení telefonu. Sprint už oznámil, že problém vyřeší další softwarovou aktualizací.
Některým lidem se komplikace podařilo obejít deaktivací pásma 41 a pásma 25 ve skrytém menu Data Programming. To by sice mohlo být řešením pro uživatele Sprintu, ovšem zákazníci ostatních operátorů mají nejspíš jiný problém. Takže na univerzální řešení si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Pokud je mezi našimi čtenáři někdo, kdo podobný problém zaznamenal i v ČR nebo na Slovensku, neváhejte se o své zkušenosti podělit v diskusi!
zdroj: GSMArena
Chyby se samozřejmě nevyhýbají ani top modelům, jak už jsme se v minulosti vícekrát přesvědčili. Teď tu máme další případ, týkající se konkrétně modelu Galaxy S10+, jehož uživatelé si občas stěžují na problémy se 4G LTE připojením.
Portálu Android Police se podařilo sesbírat řadu stížností z různých míst na internetu, kde si majitelé vlajkové lodi mezi smartphony Samsungu stěžovali na špatný příjem a další problémy s konektivitou.
Většina příspěvků pochází ze Spojených států, kde se týká především uživatelů sítě mobilního operátora Sprint. Jenže evidentně se nejedná o problém jediného poskytovatele připojení, neboť problémy hlásí i ti, kteří se přihlašují k sítím konkurenčního T-Mobilu či AT&T. Podle testů prováděných v interiéru může sílu signálu ovlivnit dokonce i způsob držení telefonu. Sprint už oznámil, že problém vyřeší další softwarovou aktualizací.
Některým lidem se komplikace podařilo obejít deaktivací pásma 41 a pásma 25 ve skrytém menu Data Programming. To by sice mohlo být řešením pro uživatele Sprintu, ovšem zákazníci ostatních operátorů mají nejspíš jiný problém. Takže na univerzální řešení si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Pokud je mezi našimi čtenáři někdo, kdo podobný problém zaznamenal i v ČR nebo na Slovensku, neváhejte se o své zkušenosti podělit v diskusi!
zdroj: GSMArena