Jak jsou na tom fanoušci Applu s loajalitou? Budete se divit

Společnost Apple vždy patřila k výrobcům s nejsilnější fanouškovskou a zákaznickou základnou; i proto se vžilo označení “iOvce”. Průzkum společnosti BankMyCell však přišel na to, že loajalita “iOveček” pomalu klesá s tím, jak Apple mění svou filosofii.

Ze oné studie, kterou zveřejnil server CNET, vychází, že až 15,2 % uživatelů iPhonů ztratilo od března 2018 k výrobci svého smartphonu důvěru. BankMyCell kvůli této studii sledoval na 38 tisíc uživatelů, kteří se chtěli zbavit svého smartphonu.

Tak se na to podívejme v řeči čísel. Celých 26 % uživatelů, kteří se snažili prodat svůj iPhone X, nakonec přešlo k jinému výrobci; zato pouze 7,7 % lidí prodávajících model od korejského Samsungu přešlo na iPhone. Zatímco 18 % lidí přešlo z iPhonu na telefon od Samsungu. A to nejzajímavější číslo? 92,3 % lidí zbavujících se svého Android smartphonu si koupilo znovu Android.

Najednou je zcela evidentní, jaká platforma má více fanoušků a loajálnější uživatele. A zajímavá data vypovídá i jiná studie, která tvrdí, že ještě v roce 2017 měl Apple 92 % loajálních zákazníků; teď je úroveň oblíbenosti spadlá na 73 % – nejníže od roku 2011. S doplňující statistikou přispěchal i Kantar, který tvrdí, že ve druhém kvartále zaznamenaly iPhony 36% účast na prodejích v USA – to je meziroční pokles o 2,4 %.

Co na to říkáte? Co myslíte, že za aktuálním poklesem stojí?

zdroj: BankMyCell, via: CNET

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Jak jsou na tom fanoušci Applu s loajalitou? Budete se divit

Společnost Apple vždy patřila k výrobcům s nejsilnější fanouškovskou a zákaznickou základnou; i proto se vžilo označení “iOvce”. Průzkum společnosti BankMyCell však přišel na to, že loajalita “iOveček” pomalu klesá s tím, jak Apple mění svou filosofii.

Nepřehlédněte: 4 důvody, proč si pořídit iPhone a ne smartphone s Androidem

Ze oné studie, kterou zveřejnil server CNET, vychází, že až 15,2 % uživatelů iPhonů ztratilo od března 2018 k výrobci svého smartphonu důvěru. BankMyCell kvůli této studii sledoval na 38 tisíc uživatelů, kteří se chtěli zbavit svého smartphonu.

Tak se na to podívejme v řeči čísel. Celých 26 % uživatelů, kteří se snažili prodat svůj iPhone X, nakonec přešlo k jinému výrobci; zato pouze 7,7 % lidí prodávajících model od korejského Samsungu přešlo na iPhone. Zatímco 18 % lidí přešlo z iPhonu na telefon od Samsungu. A to nejzajímavější číslo? 92,3 % lidí zbavujících se svého Android smartphonu si koupilo znovu Android.

Najednou je zcela evidentní, jaká platforma má více fanoušků a loajálnější uživatele. A zajímavá data vypovídá i jiná studie, která tvrdí, že ještě v roce 2017 měl Apple 92 % loajálních zákazníků; teď je úroveň oblíbenosti spadlá na 73 % – nejníže od roku 2011. S doplňující statistikou přispěchal i Kantar, který tvrdí, že ve druhém kvartále zaznamenaly iPhony 36% účast na prodejích v USA – to je meziroční pokles o 2,4 %.

Co na to říkáte? Co myslíte, že za aktuálním poklesem stojí?

zdroj: BankMyCell, via: CNET

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."