Sociální síť Instagram spadá pod společnost Meta, která má pod svými křídly několik dalších platforem. No a není žádným tajemstvím, že nejvíce peněz nese firmě reklama. Meta se tedy neustále snaží přinášet nové atraktivní možnosti pro inzerenty. Nově Instagram testuje zobrazení reklam, které nejdou přeskočit.
Nové formy zobrazení reklam si všiml jeden z uživatelů Instagramu, který se o svůj zážitek podělil na sociální síti X. Uživatel procházel svou domovskou stránku, přičemž v jeden moment na něj vyskočila reklama, která nešla po určitou dobu zavřít. Posléze se s podobným zážitkem svěřilo více lidí.
Z toho vyplývá, že Instagram nyní tuto funkci testuje a zvažuje její nasazení. K celé situaci se vyjádřil i mluvčí Mety. Dle něj společnost testuje několik možností zobrazení reklamy, které by mohly přilákat na síť více inzerentů. V momentě, kdy se některá z forem zobrazení osvědčí, hodlá ji Meta nasadit.
Čtěte také: Apple koketuje se skládačkami už dlouhé roky. Experti už ví, kdy dorazí
Tímto krokem by se Instagram mohl přiblížit k platformě YouTube. I zde je sledujícím zobrazována reklama, která nejde přeskočit. Pro své sledující nicméně YouTube nabízí předplatné bez reklam.
Nabízí se tedy otázka, zda-li se Instagram nechystá k podobnému kroku. Prozatím ale není jasné, jestli nakonec takovou formu reklam Meta na Instagram skutečně nasadí.
Sociální síť Instagram spadá pod společnost Meta, která má pod svými křídly několik dalších platforem. No a není žádným tajemstvím, že nejvíce peněz nese firmě reklama. Meta se tedy neustále snaží přinášet nové atraktivní možnosti pro inzerenty. Nově Instagram testuje zobrazení reklam, které nejdou přeskočit.
Nové formy zobrazení reklam si všiml jeden z uživatelů Instagramu, který se o svůj zážitek podělil na sociální síti X. Uživatel procházel svou domovskou stránku, přičemž v jeden moment na něj vyskočila reklama, která nešla po určitou dobu zavřít. Posléze se s podobným zážitkem svěřilo více lidí.
Z toho vyplývá, že Instagram nyní tuto funkci testuje a zvažuje její nasazení. K celé situaci se vyjádřil i mluvčí Mety. Dle něj společnost testuje několik možností zobrazení reklamy, které by mohly přilákat na síť více inzerentů. V momentě, kdy se některá z forem zobrazení osvědčí, hodlá ji Meta nasadit.
Čtěte také: Apple koketuje se skládačkami už dlouhé roky. Experti už ví, kdy dorazí
Tímto krokem by se Instagram mohl přiblížit k platformě YouTube. I zde je sledujícím zobrazována reklama, která nejde přeskočit. Pro své sledující nicméně YouTube nabízí předplatné bez reklam.
Nabízí se tedy otázka, zda-li se Instagram nechystá k podobnému kroku. Prozatím ale není jasné, jestli nakonec takovou formu reklam Meta na Instagram skutečně nasadí.