Čínská společnost zvláště v posledních několika letech vykazuje naprosto skvělá prodejní čísla a právem se v branži počítá mezi lídry. Ne však všechno, na co podnik sáhne, se promění ve zlato. Důkazem budiž loňský cenový “přešlap” v souvislosti s vlajkovou řadou Mi 10 nebo nedotažený projekt v podobě Mi Mix Alpha, telefonu budoucnosti, který v podstatě zůstal ve fázi prototypu.
Těžiště Xiaomi bylo a je především v dostupných zařízeních s výborným poměrem cena / výkon. Ostatně, na tuto filozofii poměrně často poukazoval i samotný výrobce. Nedávná změna strategie a snaha podmanit si i prémiový segment díky dražším modelům se ne tak docela setkala s kýženým úspěchem. Přetlak v nejvyšších patrech platformy s Androidem je totiž doslova enormní.
TIP: Řekni, kde ty vlajky jsou. Přestane u nás Xiaomi prodávat superphony?
Firma to – zdá se – přesto zkouší dál. Lei Jun, CEO společnosti, se nově na čínské sociální síti Weibo obrátil na fanoušky značky s dotazem, jestli by dokázali za jejich telefon utratit v přepočtu více jak 30 tisíc korun, jak informuje server Gizmochina. Začíná se spekulovat, jestli nejde o nějakou novou skládačku. Pointa je však jinde: má vůbec Xiaomi šanci s takovým telefonem uspět?
Čínská společnost zvláště v posledních několika letech vykazuje naprosto skvělá prodejní čísla a právem se v branži počítá mezi lídry. Ne však všechno, na co podnik sáhne, se promění ve zlato. Důkazem budiž loňský cenový “přešlap” v souvislosti s vlajkovou řadou Mi 10 nebo nedotažený projekt v podobě Mi Mix Alpha, telefonu budoucnosti, který v podstatě zůstal ve fázi prototypu.
Těžiště Xiaomi bylo a je především v dostupných zařízeních s výborným poměrem cena / výkon. Ostatně, na tuto filozofii poměrně často poukazoval i samotný výrobce. Nedávná změna strategie a snaha podmanit si i prémiový segment díky dražším modelům se ne tak docela setkala s kýženým úspěchem. Přetlak v nejvyšších patrech platformy s Androidem je totiž doslova enormní.
TIP: Řekni, kde ty vlajky jsou. Přestane u nás Xiaomi prodávat superphony?
Firma to – zdá se – přesto zkouší dál. Lei Jun, CEO společnosti, se nově na čínské sociální síti Weibo obrátil na fanoušky značky s dotazem, jestli by dokázali za jejich telefon utratit v přepočtu více jak 30 tisíc korun, jak informuje server Gizmochina. Začíná se spekulovat, jestli nejde o nějakou novou skládačku. Pointa je však jinde: má vůbec Xiaomi šanci s takovým telefonem uspět?