Huawei má na pažbě další bolestivý zářez. Po téměř nekonečných peripetiích a tahanicích v souvislosti s kauzou se Spojenými státy, prodejem dceřiného Honoru a obtížnou rehabilitací pošramocené pověsti, dostává technologický gigant další pomyslnou facku, tentokrát přímo z domácího trhu. Přišel totiž o post čínské jedničky, jak nově referuje analytická společnost Counterpoint.
Tou se nestal nikdo menší než konkurenční Oppo, které spadá pod konsorcium BBK Elektronics. Že je vám to povědomé? Ano, hádáte správně. Pod stejný moloch totiž patří i neméně slavné značky jako jsou OnePlus nebo Vivo.
Každopádně pro Oppo je to vůbec poprvé, co stojí na trůně. V segmentu chytrých telefonů aktuálně drží 21% tržní podíl se skvělým 26% meziročním nárůstem.
Mohlo by vás zajímat: Huawei přináší na telefony bez Googlu aplikaci mBank
Na druhé pozici se umístilo dceřiné Vivo, které získalo 20 %. A až bronz berou Apple, Xiaomi a Huawei, které mají shodně po 16 procentech. Co za úspěchem nové jedničky stojí? Samozřejmě, že martyrium Huawei, ale to samo o sobě na úspěch nestačí. Oppo se začalo více orientovat na potřeby zákazníků díky širokému portfoliu šikovných a poměrně cenově dostupných smartphonů
Huawei má na pažbě další bolestivý zářez. Po téměř nekonečných peripetiích a tahanicích v souvislosti s kauzou se Spojenými státy, prodejem dceřiného Honoru a obtížnou rehabilitací pošramocené pověsti, dostává technologický gigant další pomyslnou facku, tentokrát přímo z domácího trhu. Přišel totiž o post čínské jedničky, jak nově referuje analytická společnost Counterpoint.
Tou se nestal nikdo menší než konkurenční Oppo, které spadá pod konsorcium BBK Elektronics. Že je vám to povědomé? Ano, hádáte správně. Pod stejný moloch totiž patří i neméně slavné značky jako jsou OnePlus nebo Vivo.
Každopádně pro Oppo je to vůbec poprvé, co stojí na trůně. V segmentu chytrých telefonů aktuálně drží 21% tržní podíl se skvělým 26% meziročním nárůstem.
Mohlo by vás zajímat: Huawei přináší na telefony bez Googlu aplikaci mBank
Na druhé pozici se umístilo dceřiné Vivo, které získalo 20 %. A až bronz berou Apple, Xiaomi a Huawei, které mají shodně po 16 procentech. Co za úspěchem nové jedničky stojí? Samozřejmě, že martyrium Huawei, ale to samo o sobě na úspěch nestačí. Oppo se začalo více orientovat na potřeby zákazníků díky širokému portfoliu šikovných a poměrně cenově dostupných smartphonů