Ve sportovním světě se často setkáváme s různými sponzorskými smlouvami, které pomáhají jak klubům, tak společnostem. Aktuálně se pak objevila velice zajímavá spolupráce. O tu se postarala švédská hudební platforma Spotify a španělský fotbalový klub FC Barcelona. Co tato nová spolupráce obnáší?
Fotbalový gigant FC Barcelona nezažívá zrovna nejlepší časy. A to jak po sportovní stránce, tak i po té finanční. Na fotbalovém klubu se negativně podepsala pandemie Covid-19, vlivem čehož byl jejich stadion více než rok uzavřen pro fanoušky. To mělo samozřejmě negativní vliv na klubovou kasu. Vedení se tak situaci snaží všelijak vyřešit. Nyní to vypadá, že jsou na dobré cestě. Záchranou ruku totiž podalo švédské Spotify.
To katalánskému klubu nabídlo čtyřletou smlouvu, díky které FC Barcelona dostane každý rok až 90 milionů eur (zhruba 2,2 miliardy korun), což je nejhodnotnější smlouva v historii fotbalu. A co vše za to Spotify dostane? Předně bude jejich název na slavném stadionu Camp Nou. Dále logo Spotify uvidíme na zápasových, předzápasových i tréninkových dresech, nebo na reklamních předmětech.
Spotify se nechalo také slyšet, že “touto spoluprací se pokusí sjednotit fanoušky hudby a fotbalu”. V jejich aplikaci údajně pro fanoušky Barcelony přibude také sekce, která spojí hudební tematiku klubu s jeho příznivci.
Čtěte také: Spotify v ohrožení? Podcast Joe Rogana má zničující dopad, muzikanti službu sabotují
Hudební platformu Spotify všichni známe hlavně díky tomu, že se jedná o největšího poskytovatele streamované muziky na světě. Dnes již registruje téměř 250 milionů platících uživatelů a uniká tak konkurenci.
Do světa sportu a fotbalu zvlášť se pak již snažilo Spotify proniknout dříve, kdy zakladatel společnosti Daniel Ek projevil zájem o koupi londýnského velkoklubu Arsenal FC. Tento obchod ale nevyšel. Nyní se však podařilo uzavřít velice lukrativní smlouvu právě s FC Barcelonou, což by mohlo ke Spotify dostat další miliony uživatelů.
Ve sportovním světě se často setkáváme s různými sponzorskými smlouvami, které pomáhají jak klubům, tak společnostem. Aktuálně se pak objevila velice zajímavá spolupráce. O tu se postarala švédská hudební platforma Spotify a španělský fotbalový klub FC Barcelona. Co tato nová spolupráce obnáší?
Fotbalový gigant FC Barcelona nezažívá zrovna nejlepší časy. A to jak po sportovní stránce, tak i po té finanční. Na fotbalovém klubu se negativně podepsala pandemie Covid-19, vlivem čehož byl jejich stadion více než rok uzavřen pro fanoušky. To mělo samozřejmě negativní vliv na klubovou kasu. Vedení se tak situaci snaží všelijak vyřešit. Nyní to vypadá, že jsou na dobré cestě. Záchranou ruku totiž podalo švédské Spotify.
To katalánskému klubu nabídlo čtyřletou smlouvu, díky které FC Barcelona dostane každý rok až 90 milionů eur (zhruba 2,2 miliardy korun), což je nejhodnotnější smlouva v historii fotbalu. A co vše za to Spotify dostane? Předně bude jejich název na slavném stadionu Camp Nou. Dále logo Spotify uvidíme na zápasových, předzápasových i tréninkových dresech, nebo na reklamních předmětech.
Spotify se nechalo také slyšet, že “touto spoluprací se pokusí sjednotit fanoušky hudby a fotbalu”. V jejich aplikaci údajně pro fanoušky Barcelony přibude také sekce, která spojí hudební tematiku klubu s jeho příznivci.
Čtěte také: Spotify v ohrožení? Podcast Joe Rogana má zničující dopad, muzikanti službu sabotují
Hudební platformu Spotify všichni známe hlavně díky tomu, že se jedná o největšího poskytovatele streamované muziky na světě. Dnes již registruje téměř 250 milionů platících uživatelů a uniká tak konkurenci.
Do světa sportu a fotbalu zvlášť se pak již snažilo Spotify proniknout dříve, kdy zakladatel společnosti Daniel Ek projevil zájem o koupi londýnského velkoklubu Arsenal FC. Tento obchod ale nevyšel. Nyní se však podařilo uzavřít velice lukrativní smlouvu právě s FC Barcelonou, což by mohlo ke Spotify dostat další miliony uživatelů.