Facebook je název společnosti, která provozuje sociální síť stejného jména a dále také třeba Instagram nebo WhatsApp. Podle dobře obeznámeného zdroje se nyní v této společnosti chystají velké změny. Původcem změn má být samotný zakladatel a generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg, který tlačí na změnu názvu společnosti a její celkový rebranding včetně loga.
Společnost Facebook se k celé záležitosti oficiálně nevyjádřila. Změna názvu má přijít již příští týden. Zuckerberg chce tímto krokem jasně oddělit mateřskou společnost od názvu sociální sítě kvůli svým budoucím plánům ohledně vytvoření jistého virtuálního vesmíru Facebook Metaverse.
Letos v létě totiž bylo zřízeno speciální oddělení pro vývoj tohoto virtuálního vesmíru a Facebook plánuje najmout v Evropě dalších deset tisíc programátorů do zmíněného oddělení. Možným problémem pro rozvoj virtuálního vesmíru může být, že širokou veřejností není stále plně chápán, takže řada lidí je k podobným progresím velmi skeptická.
Čtěte také: Facebook měl další čtyři výpadky. Také vám ještě stále nefunguje?
Nový možný název společnosti je však záhadou. Podle dostupných informací ho nezná ani kompletní vedení Facebooku. Podle některých spekulací by mohl nový název vzniknout po vzoru speciální aplikace Horizon Workrooms, která je založena na virtuální realitě a usnadňuje spolupráci na pracovištích Facebooku.
Facebook není jedinou „tech“ firmou, která během své expanze změnila název společnosti. Příkladem za všechny je samotný Google, který od roku 2015 působí pod hlavičkou holdingu Alphabet. Zda jsou tyto zvěsti o Facebooku pravdivé se dozvíme nejpozději 28. října na konferenci Connect, kde o těchto změnách má Mark Zuckerberg mluvit.
Facebook je název společnosti, která provozuje sociální síť stejného jména a dále také třeba Instagram nebo WhatsApp. Podle dobře obeznámeného zdroje se nyní v této společnosti chystají velké změny. Původcem změn má být samotný zakladatel a generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg, který tlačí na změnu názvu společnosti a její celkový rebranding včetně loga.
Společnost Facebook se k celé záležitosti oficiálně nevyjádřila. Změna názvu má přijít již příští týden. Zuckerberg chce tímto krokem jasně oddělit mateřskou společnost od názvu sociální sítě kvůli svým budoucím plánům ohledně vytvoření jistého virtuálního vesmíru Facebook Metaverse.
Letos v létě totiž bylo zřízeno speciální oddělení pro vývoj tohoto virtuálního vesmíru a Facebook plánuje najmout v Evropě dalších deset tisíc programátorů do zmíněného oddělení. Možným problémem pro rozvoj virtuálního vesmíru může být, že širokou veřejností není stále plně chápán, takže řada lidí je k podobným progresím velmi skeptická.
Čtěte také: Facebook měl další čtyři výpadky. Také vám ještě stále nefunguje?
Nový možný název společnosti je však záhadou. Podle dostupných informací ho nezná ani kompletní vedení Facebooku. Podle některých spekulací by mohl nový název vzniknout po vzoru speciální aplikace Horizon Workrooms, která je založena na virtuální realitě a usnadňuje spolupráci na pracovištích Facebooku.
Facebook není jedinou „tech“ firmou, která během své expanze změnila název společnosti. Příkladem za všechny je samotný Google, který od roku 2015 působí pod hlavičkou holdingu Alphabet. Zda jsou tyto zvěsti o Facebooku pravdivé se dozvíme nejpozději 28. října na konferenci Connect, kde o těchto změnách má Mark Zuckerberg mluvit.