Apple je známý, mimo jiné, svým skvěle propracovaným marketingem a PR. Pánové z Applu nikdy nepodceňují propragaci svého nového projektu a přesně tím je v poslední době samozřejmě iPhone X. Ten přináší novou biometrickou funkci odemykání obličejem, která se jmenuje Face ID a tuto technologii nám Apple představuje v sérii nových reklam.
Společnost Apple v reklamách ukazuje nejen zařízení samotné, ale i to, jak s novým iPhonem X (recenze) uživatelé pracují, konkrétněji jak pracují se čtečkou obličeje. Zdá se, jako by chtěl Apple ujistit své zákazníky a uživatele, že Face ID je ten nejlepší zámek jejich dat, který mohou používat. Dále se ale reklamy dotýkají i citlivého tématu ohledně Face ID, a tím je změna vaší vizáže. Tedy, dokáže vás Face ID rozpoznat, i když se ostříháte či když si na obličej nanesete vrstvu makeupu? Odpověď je nasnadě, neboť Face ID nesnímá kůži, nýbrž obličejové rysy pod ní, tedy lícní kosti atd. Právě proto nezáleží na tom, zda-li nosíme brýle či nikoliv, anebo jestli jsme někoho naštvali tak, že se nám na obličeji postaral o pořádnou modřinu.
https://www.youtube.com/watch?v=Hn89qD03Tzc
https://www.youtube.com/watch?v=Xxv2gMAGtUc
https://www.youtube.com/watch?v=TC9u8hXjpW4
Další látka, které se Apple v reklamách věnuje, je Animoji a s ním spojený fenomén Animoji karaoke. To není žádný problém zpropagovat, neboť Animoji jsou líbivé a chytlavé, zaujmou tedy téměř všechny věkové kategorie. A to ani nemluvím právě o zmiňovaném Animoji karaoke, které přilákalo k iPhonu X velkou spoustu zájemců. Publicitu, kterou Applu novému výročnímu iPhonu získává, přitom zakládá především na Face ID a Animoji. Evidentně to ale pro přilákání zákazníků stačí. Nebo alespoň zatím.
https://www.youtube.com/watch?v=Kkq8a6AV3HM
Apple je známý, mimo jiné, svým skvěle propracovaným marketingem a PR. Pánové z Applu nikdy nepodceňují propragaci svého nového projektu a přesně tím je v poslední době samozřejmě iPhone X. Ten přináší novou biometrickou funkci odemykání obličejem, která se jmenuje Face ID a tuto technologii nám Apple představuje v sérii nových reklam.
Společnost Apple v reklamách ukazuje nejen zařízení samotné, ale i to, jak s novým iPhonem X (recenze) uživatelé pracují, konkrétněji jak pracují se čtečkou obličeje. Zdá se, jako by chtěl Apple ujistit své zákazníky a uživatele, že Face ID je ten nejlepší zámek jejich dat, který mohou používat. Dále se ale reklamy dotýkají i citlivého tématu ohledně Face ID, a tím je změna vaší vizáže. Tedy, dokáže vás Face ID rozpoznat, i když se ostříháte či když si na obličej nanesete vrstvu makeupu? Odpověď je nasnadě, neboť Face ID nesnímá kůži, nýbrž obličejové rysy pod ní, tedy lícní kosti atd. Právě proto nezáleží na tom, zda-li nosíme brýle či nikoliv, anebo jestli jsme někoho naštvali tak, že se nám na obličeji postaral o pořádnou modřinu.
https://www.youtube.com/watch?v=Hn89qD03Tzc
https://www.youtube.com/watch?v=Xxv2gMAGtUc
https://www.youtube.com/watch?v=TC9u8hXjpW4
Další látka, které se Apple v reklamách věnuje, je Animoji a s ním spojený fenomén Animoji karaoke. To není žádný problém zpropagovat, neboť Animoji jsou líbivé a chytlavé, zaujmou tedy téměř všechny věkové kategorie. A to ani nemluvím právě o zmiňovaném Animoji karaoke, které přilákalo k iPhonu X velkou spoustu zájemců. Publicitu, kterou Applu novému výročnímu iPhonu získává, přitom zakládá především na Face ID a Animoji. Evidentně to ale pro přilákání zákazníků stačí. Nebo alespoň zatím.
https://www.youtube.com/watch?v=Kkq8a6AV3HM