Výkon nejnovějších iPhonů a iPadů je tak obrovský, že hravě strčí do kapsy mnoho herních konzolí, a i proto Apple stále více investuje do vývoje mobilních portů velkých PC a konzolových her. Bohužel zatím to vypadá, že velké investice se moc nevyplatily.
Podle údajů společnosti Appfigures jsou velké PC porty jako je hra Assassin’s Creed Mirage od Ubisoftu velký propadák a titul si zakoupilo méně než 3000 lidí, což jsou velmi špatná čísla vzhledem k tomu, že hry ze série Assassin’s Creed jsou jedny z nejpopulárnějších her vůbec.
O moc lépe na tom není ani akční hororovka Resident Evil 4, která na iOS vyšla loni v prosinci. Tu si stáhlo jen 357 tisíc lidí a dodatečný obsah se všemi DLC si koupilo pouze 7000 hráčů, jak informuje web 9to5mac.
Čtěte také: Obří vylepšení pro mobilní Google Chrome. Toto je 5 nejdůležitějších novinek
Za neúspěchem těchto počítačových portů může krom vyšší ceny i to, že lidé dávají na mobilních zařízeních přednost jednodušším nenáročným hrám, které se dají na dotykových obrazovkách ovládat mnohem lépe.
Ač se jedná o skvělé hry s propracovanou grafikou, pro mnoho lidí je pořád lepší užít si tyto velké AAA tituly na obrazovkách s velkou uhlopříčkou. Posledním faktorem, který ovlivňuje prodeje je rozhodně i to, že hry vyžadují nejnovější hardware ve formě iPhone 15 Pro nebo iPady minimálně s procesorem Apple M1.
Apple nejspíše tyto hry využívá jako takovou nenápadnou reklamu na svůj hardware, protože například na Android zařízeních neexistují žádné moderní porty PC her a to může být pro mnoho lidí impuls k tomu, koupit si radši iPhone než telefon s Androidem, protože vidí, co je schopný spustit.
Výkon nejnovějších iPhonů a iPadů je tak obrovský, že hravě strčí do kapsy mnoho herních konzolí, a i proto Apple stále více investuje do vývoje mobilních portů velkých PC a konzolových her. Bohužel zatím to vypadá, že velké investice se moc nevyplatily.
Podle údajů společnosti Appfigures jsou velké PC porty jako je hra Assassin’s Creed Mirage od Ubisoftu velký propadák a titul si zakoupilo méně než 3000 lidí, což jsou velmi špatná čísla vzhledem k tomu, že hry ze série Assassin’s Creed jsou jedny z nejpopulárnějších her vůbec.
O moc lépe na tom není ani akční hororovka Resident Evil 4, která na iOS vyšla loni v prosinci. Tu si stáhlo jen 357 tisíc lidí a dodatečný obsah se všemi DLC si koupilo pouze 7000 hráčů, jak informuje web 9to5mac.
Čtěte také: Obří vylepšení pro mobilní Google Chrome. Toto je 5 nejdůležitějších novinek
Za neúspěchem těchto počítačových portů může krom vyšší ceny i to, že lidé dávají na mobilních zařízeních přednost jednodušším nenáročným hrám, které se dají na dotykových obrazovkách ovládat mnohem lépe.
Ač se jedná o skvělé hry s propracovanou grafikou, pro mnoho lidí je pořád lepší užít si tyto velké AAA tituly na obrazovkách s velkou uhlopříčkou. Posledním faktorem, který ovlivňuje prodeje je rozhodně i to, že hry vyžadují nejnovější hardware ve formě iPhone 15 Pro nebo iPady minimálně s procesorem Apple M1.
Apple nejspíše tyto hry využívá jako takovou nenápadnou reklamu na svůj hardware, protože například na Android zařízeních neexistují žádné moderní porty PC her a to může být pro mnoho lidí impuls k tomu, koupit si radši iPhone než telefon s Androidem, protože vidí, co je schopný spustit.