Apple je znám tím, že si dává záležet na svých produktech, aby byly přepracovány po vizuální, hardwarové i softwarové stránce. Jinak tomu není ani v případě reklamních kampaní, kterými chce na své produkty upozorňovat. Nyní se na oficiálním YouTube kanálu společnosti Apple objevilo další velmi zajímavé video.
Společnost Apple má úspěch nejen ve své domovině, ale po celém světě. Proto není divu, že i při tvorbě reklam či jakéhokoli jiného obsahu sahá po tvůrcích z různých koutů světa. Apple nedávno zveřejnil na svém oficiálním YouTube kanálu novou reklamu, která se zaměřuje na bezpečné surfování po webu přes prohlížeč Safari. Na tvorbě reklamy se podílel také český režisér Ivan Zachariáš.
Ivan Zachariáš je českým divákům známý hlavně díky tvorbě pro Max (bývalé HBO), kde se podílel například na tvorbě minisérie Pustina a Bez vědomí. Zachariáš má svůj typický rukopis, který je snadno rozpoznatelný od jiných tvůrců a při svých režisérských počinech si dává záležet na perfektně vytvořené atmosféře. Vedle Zachariáše se na reklamě pro Apple podíleli i střihač Mikkel E.G. Nielsen a zvukový designér Gus Coven.
Čtěte také: Zapomeňte na Flip 6. Xiaomi ukazuje, jak vypadá budoucnost ohebných véček
Nový reklamní spot od Apple je povedeným kouskem a jde o mini umělecké dílo. Tématem videa je bezpečnost při surfování po internetu. Reklama naznačuje, že pokud používáte prohlížeče třetích stran, nejste stoprocentně v bezpečí, nicméně Safari v iPhone má zajistit nejvyšší možnou míru bezpečnosti.
Reklamní spot s názvem Flock je plný nebezpečných létajících CCTV kamer, které pronásledují a zároveň špehují uživatele, kteří surfují po web přes méně zabezpečené prohlížeče. Napětí se ve spotu stupňuje a kamery začínají být stále více agresivní. Scény se střídají mezi interiérem a exteriérem a atmosféru skvěle dokresluje i použitá hudba.
Útoky agresivních ptáků, které ztvárňují CCTV kamery, okamžitě přestanou, když si uživatelé na svých iPhonech zapnou prohlížeč Safari. Jak se uvádí ve spotu, jde o prohlížeč, který je skutečně soukromý. Útočící kamery explodují a na uživatele už nečíhá žádné nebezpečí. Apple chce tímto videem vyzvednout používání jeho prohlížeče Safari. Reklamní spot je opravdu působivý.
Apple je znám tím, že si dává záležet na svých produktech, aby byly přepracovány po vizuální, hardwarové i softwarové stránce. Jinak tomu není ani v případě reklamních kampaní, kterými chce na své produkty upozorňovat. Nyní se na oficiálním YouTube kanálu společnosti Apple objevilo další velmi zajímavé video.
Společnost Apple má úspěch nejen ve své domovině, ale po celém světě. Proto není divu, že i při tvorbě reklam či jakéhokoli jiného obsahu sahá po tvůrcích z různých koutů světa. Apple nedávno zveřejnil na svém oficiálním YouTube kanálu novou reklamu, která se zaměřuje na bezpečné surfování po webu přes prohlížeč Safari. Na tvorbě reklamy se podílel také český režisér Ivan Zachariáš.
Ivan Zachariáš je českým divákům známý hlavně díky tvorbě pro Max (bývalé HBO), kde se podílel například na tvorbě minisérie Pustina a Bez vědomí. Zachariáš má svůj typický rukopis, který je snadno rozpoznatelný od jiných tvůrců a při svých režisérských počinech si dává záležet na perfektně vytvořené atmosféře. Vedle Zachariáše se na reklamě pro Apple podíleli i střihač Mikkel E.G. Nielsen a zvukový designér Gus Coven.
Čtěte také: Zapomeňte na Flip 6. Xiaomi ukazuje, jak vypadá budoucnost ohebných véček
Nový reklamní spot od Apple je povedeným kouskem a jde o mini umělecké dílo. Tématem videa je bezpečnost při surfování po internetu. Reklama naznačuje, že pokud používáte prohlížeče třetích stran, nejste stoprocentně v bezpečí, nicméně Safari v iPhone má zajistit nejvyšší možnou míru bezpečnosti.
Reklamní spot s názvem Flock je plný nebezpečných létajících CCTV kamer, které pronásledují a zároveň špehují uživatele, kteří surfují po web přes méně zabezpečené prohlížeče. Napětí se ve spotu stupňuje a kamery začínají být stále více agresivní. Scény se střídají mezi interiérem a exteriérem a atmosféru skvěle dokresluje i použitá hudba.
Útoky agresivních ptáků, které ztvárňují CCTV kamery, okamžitě přestanou, když si uživatelé na svých iPhonech zapnou prohlížeč Safari. Jak se uvádí ve spotu, jde o prohlížeč, který je skutečně soukromý. Útočící kamery explodují a na uživatele už nečíhá žádné nebezpečí. Apple chce tímto videem vyzvednout používání jeho prohlížeče Safari. Reklamní spot je opravdu působivý.