Jablečný gigant je notoricky známý tím, že když ve svých reklamních spotech používá telefony s Androidem, většinou jsou to modely, které robotímu systému dobré jméno zrovna dvakrát nedělají. V drtivé většině případů jsou to zastaralé nebo ošklivé kousky či dokonce neexistující makety. V nejnovější reklamně ale konečně použil přístroj, který nedělá Androidu ostudu.
Na nedávné konferenci WWDC ukazoval Apple, jak může jeho technologie FaceTime fungovat na Androidu. Na prezentaci se snesla vlna kritiky kvůli použití neexistujícího, velmi ošklivého telefonu se zastaralým designem a tlustými rámečky. Jablečný výrobce je touto praktikou poměrně známý. Když si například stáhnete aplikaci pro sluchátka Beats z obchodu Google Play, je v ní vyobrazený starý Pixel 2.
A aplikace pro přechod z iOS z Androidu na iOS zase vyobrazuje systém se zeleným robotem ve znaku na archaické telefonu od HTC z roku 2014. Důvod tohoto počínání je velmi jednoduchý a jasný – vyobrazit konkurenci v negativním světle a ukázat, že je, oproti Applu, zastaralá. Nyní to ale vypadá, že se strategie mění.
Doporučujeme: Chcete aplikace mimo App Store? Táhněte k Androidu, vzkazuje Apple
Nejnovější promo Applu je zaměřeno na nová sluchátka Beats Studio Buds, což jsou v podstatně AirPods schopné fungovat i pod Androidem. A jablečný výrobce v něm konečně nepoužil starý kus šrotu, ale moderní, špičkový telefon – Samsung Galaxy S21. Důvod této otočky o 180 stupňů je opět jasný. Tato hezká a stylová sluchátka by vedle starého telefonu vypadala nepatřičně.
S tímto úsměvným poznatkem přišel server Android Authority, a i když to vypadá jako prkotina, ve skutečnosti je to docela velká věc. Apple konečně ukázal uživatele Androidu jako osobu se stylem a moderním telefonem. Je samozřejmě otázkou, zda se jedná o pouhou příslovečnou první vlaštovku nedělající jaro, nebo začne jablečný gigant používat normální přístroje i v dalších reklamách.
Jablečný gigant je notoricky známý tím, že když ve svých reklamních spotech používá telefony s Androidem, většinou jsou to modely, které robotímu systému dobré jméno zrovna dvakrát nedělají. V drtivé většině případů jsou to zastaralé nebo ošklivé kousky či dokonce neexistující makety. V nejnovější reklamně ale konečně použil přístroj, který nedělá Androidu ostudu.
Na nedávné konferenci WWDC ukazoval Apple, jak může jeho technologie FaceTime fungovat na Androidu. Na prezentaci se snesla vlna kritiky kvůli použití neexistujícího, velmi ošklivého telefonu se zastaralým designem a tlustými rámečky. Jablečný výrobce je touto praktikou poměrně známý. Když si například stáhnete aplikaci pro sluchátka Beats z obchodu Google Play, je v ní vyobrazený starý Pixel 2.
A aplikace pro přechod z iOS z Androidu na iOS zase vyobrazuje systém se zeleným robotem ve znaku na archaické telefonu od HTC z roku 2014. Důvod tohoto počínání je velmi jednoduchý a jasný – vyobrazit konkurenci v negativním světle a ukázat, že je, oproti Applu, zastaralá. Nyní to ale vypadá, že se strategie mění.
Doporučujeme: Chcete aplikace mimo App Store? Táhněte k Androidu, vzkazuje Apple
Nejnovější promo Applu je zaměřeno na nová sluchátka Beats Studio Buds, což jsou v podstatně AirPods schopné fungovat i pod Androidem. A jablečný výrobce v něm konečně nepoužil starý kus šrotu, ale moderní, špičkový telefon – Samsung Galaxy S21. Důvod této otočky o 180 stupňů je opět jasný. Tato hezká a stylová sluchátka by vedle starého telefonu vypadala nepatřičně.
S tímto úsměvným poznatkem přišel server Android Authority, a i když to vypadá jako prkotina, ve skutečnosti je to docela velká věc. Apple konečně ukázal uživatele Androidu jako osobu se stylem a moderním telefonem. Je samozřejmě otázkou, zda se jedná o pouhou příslovečnou první vlaštovku nedělající jaro, nebo začne jablečný gigant používat normální přístroje i v dalších reklamách.