Reklama platí za jednu z nejotravnějších věcí vůbec a jen málokdy se dá označit za vyloženě přínosnou. V mobilním světě se nejčastěji setkáváme s reklamami, které se zobrazují přímo v bezplatných aplikacích a to je daň za to, že vývojář onu hru / aplikaci zpřístupňuje zdarma. Apple nyní nasazuje reklamu přímo do svého obchodu, a to v Číně, kde to až doposud nebylo možné.
Pokud používáte aplikační obchod Applu, asi víte, že normálně zobrazuje reklamy v podobě tipů na aplikace či hry. V Číně tom ale až doposud tak nebylo, protože tam musí reklamy projít kroky v podobě odeslání dokumentů a dokončení kontroly účtu, takže jen tak ledabylé zobrazení přímo v obchodě nebylo možné.
Nyní už to ale možní je a gigant z Cupertina nasadil reklamu do svého obchodu v Číně jen před pár dny. Jakmile se uživatel bude snažit najít nějakou aplikaci, v horní části displeje se mu zobrazí reklama na aplikace / hry. Ta jde ale bezpečně rozpoznat, protože, stejně jako například u nás, i v Číně je reklamní appka v modrém rámečku a před hodnocením má nápis “reklama”.
Doporučujeme: Apple vítá huliče! Do App Store nově můžou aplikace obchodů s marihuanou
Reklamy v App Store se začaly objevovat v roce 2016, a to prostřednictvím služby ASA (Apple Search Ads). Ta umožňuje vývojářům platit Applu za umisťování reklam přímo do obchodu, aby se jejich aplikace objevila v horní části displeje při zobrazení výsledků vyhledávání. Tyto aplikace jsou dobře na očích a existuje poměrně velká šance, že zaujmou.
Před několika týdny se do oběhu dostal nový iOS 14.7, který přináší opravy spousty bugů a problémů, například s WiFi přijímačem. A kromě toho má také novou spouštěcí obrazovku obchodu App Store, která upozorňuje na to, že informace o vašem vyhledávání, nákupech a podobné věci mohou být použity například k zasílání oznámení.
To znamená jediné – speciální, cílená reklama podle toho, co hledáte a stahujete. Není se tedy moc co divit, že čínští uživatelé z toho nejsou zrovna dvakrát nadšeni.
A co vy, vadí vám reklama v App Store a třeba i v Google Play? Dejte nám vědět v komentářích!
Reklama platí za jednu z nejotravnějších věcí vůbec a jen málokdy se dá označit za vyloženě přínosnou. V mobilním světě se nejčastěji setkáváme s reklamami, které se zobrazují přímo v bezplatných aplikacích a to je daň za to, že vývojář onu hru / aplikaci zpřístupňuje zdarma. Apple nyní nasazuje reklamu přímo do svého obchodu, a to v Číně, kde to až doposud nebylo možné.
Pokud používáte aplikační obchod Applu, asi víte, že normálně zobrazuje reklamy v podobě tipů na aplikace či hry. V Číně tom ale až doposud tak nebylo, protože tam musí reklamy projít kroky v podobě odeslání dokumentů a dokončení kontroly účtu, takže jen tak ledabylé zobrazení přímo v obchodě nebylo možné.
Nyní už to ale možní je a gigant z Cupertina nasadil reklamu do svého obchodu v Číně jen před pár dny. Jakmile se uživatel bude snažit najít nějakou aplikaci, v horní části displeje se mu zobrazí reklama na aplikace / hry. Ta jde ale bezpečně rozpoznat, protože, stejně jako například u nás, i v Číně je reklamní appka v modrém rámečku a před hodnocením má nápis “reklama”.
Doporučujeme: Apple vítá huliče! Do App Store nově můžou aplikace obchodů s marihuanou
Reklamy v App Store se začaly objevovat v roce 2016, a to prostřednictvím služby ASA (Apple Search Ads). Ta umožňuje vývojářům platit Applu za umisťování reklam přímo do obchodu, aby se jejich aplikace objevila v horní části displeje při zobrazení výsledků vyhledávání. Tyto aplikace jsou dobře na očích a existuje poměrně velká šance, že zaujmou.
Před několika týdny se do oběhu dostal nový iOS 14.7, který přináší opravy spousty bugů a problémů, například s WiFi přijímačem. A kromě toho má také novou spouštěcí obrazovku obchodu App Store, která upozorňuje na to, že informace o vašem vyhledávání, nákupech a podobné věci mohou být použity například k zasílání oznámení.
To znamená jediné – speciální, cílená reklama podle toho, co hledáte a stahujete. Není se tedy moc co divit, že čínští uživatelé z toho nejsou zrovna dvakrát nadšeni.
A co vy, vadí vám reklama v App Store a třeba i v Google Play? Dejte nám vědět v komentářích!