Studio Annapurna Interactive má na svém kontě několik úspěšných her, jako například Stray, Outer Wilds nebo Cocoon. Všechny tyto hry mají na Steamu skvělé recenze a mnoho hráčů si je zamilovalo. Úspěch vydaných her však nestačí k tomu, aby se vývojářům dařilo, pokud nemají vedení, které jim naslouchá.
Před tím, než došlo k masivním odchodům, jednalo vedení studia s mateřskou firmou Annapurna Pictures o záměru vyčlenit Annapurna Interactive a tím z něj udělat samostatnou společnost. Spoluzakladatelka a současná majitelka Megan Ellison jednání přerušila, a poté následovaly postupné výpovědi od všech zaměstnanců, včetně těch ve vedoucích pozicích.
Tím pádem za odchodem všech 25 zaměstnanců studia stojí jedno nepopulární rozhodnutí zakladatelky společnosti. Ellison pravděpodobně věděla, jaká situace nastane, a přesto svůj názor nezměnila. Partneři studia nejsou pochopitelně z této situace vůbec nadšení, jak informuje Bloomberg.
Čtěte také: Apple trefil tlačítkem Camera Control hřebík po hlavičce. Zavede ho i Realme
Megan Ellison po těchto výpovědích oznámila, že chce nadále pokračovat ve vývoji rozpracovaných her a v plánu je i několik zcela nových projektů. Otázkou však zůstává, kdo na nich bude pracovat, když všichni vývojáři studio opustili.
Celá tato situace nejspíše výrazně zpozdí vývoj nových her a možná ovlivní i jejich kvalitu, protože původní sestava vývojářů se snažila držet vysoké standardy. Nikdo neví, jestli budou noví vývojáři ve studiu smýšlet stejně.
Studio Annapurna Interactive by mělo na trh uvést Silent Hill: Townfall a pomáhá financovat vývoj Control 2. Dále pracuje na rozšíření herních sérií Control a Alan Wake do sféry filmů a seriálů. Jak se vše nakonec vyvine, se dozvíme až časem, a můžeme očekávat to, že vývoj některých her bude směřovat jiným směrem, než bylo původně zamýšleno.
Studio Annapurna Interactive má na svém kontě několik úspěšných her, jako například Stray, Outer Wilds nebo Cocoon. Všechny tyto hry mají na Steamu skvělé recenze a mnoho hráčů si je zamilovalo. Úspěch vydaných her však nestačí k tomu, aby se vývojářům dařilo, pokud nemají vedení, které jim naslouchá.
Před tím, než došlo k masivním odchodům, jednalo vedení studia s mateřskou firmou Annapurna Pictures o záměru vyčlenit Annapurna Interactive a tím z něj udělat samostatnou společnost. Spoluzakladatelka a současná majitelka Megan Ellison jednání přerušila, a poté následovaly postupné výpovědi od všech zaměstnanců, včetně těch ve vedoucích pozicích.
Tím pádem za odchodem všech 25 zaměstnanců studia stojí jedno nepopulární rozhodnutí zakladatelky společnosti. Ellison pravděpodobně věděla, jaká situace nastane, a přesto svůj názor nezměnila. Partneři studia nejsou pochopitelně z této situace vůbec nadšení, jak informuje Bloomberg.
Čtěte také: Apple trefil tlačítkem Camera Control hřebík po hlavičce. Zavede ho i Realme
Megan Ellison po těchto výpovědích oznámila, že chce nadále pokračovat ve vývoji rozpracovaných her a v plánu je i několik zcela nových projektů. Otázkou však zůstává, kdo na nich bude pracovat, když všichni vývojáři studio opustili.
Celá tato situace nejspíše výrazně zpozdí vývoj nových her a možná ovlivní i jejich kvalitu, protože původní sestava vývojářů se snažila držet vysoké standardy. Nikdo neví, jestli budou noví vývojáři ve studiu smýšlet stejně.
Studio Annapurna Interactive by mělo na trh uvést Silent Hill: Townfall a pomáhá financovat vývoj Control 2. Dále pracuje na rozšíření herních sérií Control a Alan Wake do sféry filmů a seriálů. Jak se vše nakonec vyvine, se dozvíme až časem, a můžeme očekávat to, že vývoj některých her bude směřovat jiným směrem, než bylo původně zamýšleno.