Jak známo, čínští výrobci milují podznačky a nejvíc je zbožňuje Xiaomi. To udělalo ze svých dvou modelových řad Redmi a Poco své samostatné značky, pod kterými dodává dostupné telefony zaměřené na poměr cena / výkon. Značka Poco, která se zaměřuje vyloženě na mladé uživatele, ale nyní ruší své oficiální stránky. Je snad ve hře její ukončení?
To, že značka Poco uzavře své oficiální stránky, není žádnou velkou novinkou a Xiaomi, které ji vlastní, to avizovalo již v říjnu minulého roku. Nyní se tak oficiálně děje a všechny produkty, které na těchto stránkách byly, se pomalu začínají stěhovat pod doménu Xiaomi.
Přes oficiální stránky čínského výrobce se budou telefony Poco také prodávat a prvními modely, jenž bude moct prostřednictvím domény mi.com zakoupit, se stane nová dvojice Poco X7 a X7 Pro. Stránky Poco ještě fungují, nicméně postupně budou uzavřeny všechny její jazykové mutace.
V rámci oficiálního webu Xiaomi se telefony Poco nachází pod samostatnou záložkou a ukončena byla i dedikovaná aplikace Poco Store. Proč ale vlastně čínský gigant k tomu kroku přistoupil a je možné, že hrozí ukončení značky Poco jako takové a návrat pod křídla Xiaomi?
Je reálné, že to může být opravdu ve hře a je klidně možné, že se časem dočkáme zařazení Poca zpět na pozici modelové řady Xiaomi. To by znamenalo, že samostatnou podznačku Xiaomi by zastupovalo jen Redmi, které stojí v hierarchii čínského výrobce o stupínek výš.
Faktem je, že i když bylo Poco považováno za nezávislou značku, nikdy nebylo zcela autonomní a samostatné. Pro Xiaomi tato značka sloužila spíše jako nástroj rozšíření prodejních kanálů na různých trzích a velká část telefonů Poco jsou jen přeznačené přístroje Redmi. Tak jako tak, Poco je prozatím pořád poznačkou Xiaomi, jen bez samostatné domovské adresy.
Jak známo, čínští výrobci milují podznačky a nejvíc je zbožňuje Xiaomi. To udělalo ze svých dvou modelových řad Redmi a Poco své samostatné značky, pod kterými dodává dostupné telefony zaměřené na poměr cena / výkon. Značka Poco, která se zaměřuje vyloženě na mladé uživatele, ale nyní ruší své oficiální stránky. Je snad ve hře její ukončení?
To, že značka Poco uzavře své oficiální stránky, není žádnou velkou novinkou a Xiaomi, které ji vlastní, to avizovalo již v říjnu minulého roku. Nyní se tak oficiálně děje a všechny produkty, které na těchto stránkách byly, se pomalu začínají stěhovat pod doménu Xiaomi.
Přes oficiální stránky čínského výrobce se budou telefony Poco také prodávat a prvními modely, jenž bude moct prostřednictvím domény mi.com zakoupit, se stane nová dvojice Poco X7 a X7 Pro. Stránky Poco ještě fungují, nicméně postupně budou uzavřeny všechny její jazykové mutace.
V rámci oficiálního webu Xiaomi se telefony Poco nachází pod samostatnou záložkou a ukončena byla i dedikovaná aplikace Poco Store. Proč ale vlastně čínský gigant k tomu kroku přistoupil a je možné, že hrozí ukončení značky Poco jako takové a návrat pod křídla Xiaomi?
Je reálné, že to může být opravdu ve hře a je klidně možné, že se časem dočkáme zařazení Poca zpět na pozici modelové řady Xiaomi. To by znamenalo, že samostatnou podznačku Xiaomi by zastupovalo jen Redmi, které stojí v hierarchii čínského výrobce o stupínek výš.
Faktem je, že i když bylo Poco považováno za nezávislou značku, nikdy nebylo zcela autonomní a samostatné. Pro Xiaomi tato značka sloužila spíše jako nástroj rozšíření prodejních kanálů na různých trzích a velká část telefonů Poco jsou jen přeznačené přístroje Redmi. Tak jako tak, Poco je prozatím pořád poznačkou Xiaomi, jen bez samostatné domovské adresy.