Dlouhou dobu nechtěl nebo nemohl Vodafone sdílet jakákoliv data ohledně úspěšnosti jeho neomezených tarifů. Až nyní, ve druhé polovině srpna, tedy dva měsíce po nasazení nových tarifů, přichází s veskrze pozitivní zpětnou vazbou od klientů.
Podle výzkumu společnosti Kantar CZ pro Vodafone je s nedávno představeným tarifem Vodafone Neomezený spokojeno 94 % zákazníků. Více než 90 % zákazníků je spokojeno také s rychlostí mobilního internetového připojení. Na základě těchto pozitivních zpráv a po dvou měsících zkušeností s ostrým provozem dochází ke stanovení rychlosti mobilního internetu v tarifu Vodafone Neomezený na 10 Mbit/s.
Na otázku, jestli je nabídka tarifu Vodafone Neomezený srozumitelná, odpovědělo kladně 97 % oslovených zákazníků. S nabídkou je velmi spokojeno 73 % oslovených a spíše spokojeno dalších 21 %. A pokud jde o hlavní důvody, proč si lidé tarif pořídili, jde především o neomezená data, volání, SMS a také o dobrou cenu.
Výzkum společnosti Kantar CZ proběhl na prvních zákaznících, kteří si tarif Vodafone Neomezený v červenci aktivovali, a to proto, aby už zahrnoval reálnou uživatelskou zkušenost trvající alespoň dva měsíce.
zdroj: TZ
Dlouhou dobu nechtěl nebo nemohl Vodafone sdílet jakákoliv data ohledně úspěšnosti jeho neomezených tarifů. Až nyní, ve druhé polovině srpna, tedy dva měsíce po nasazení nových tarifů, přichází s veskrze pozitivní zpětnou vazbou od klientů.
Tip: Neomezeně ano, ale rozhodně ne naplno. Operátoři uměle zpomalují připojení
Podle výzkumu společnosti Kantar CZ pro Vodafone je s nedávno představeným tarifem Vodafone Neomezený spokojeno 94 % zákazníků. Více než 90 % zákazníků je spokojeno také s rychlostí mobilního internetového připojení. Na základě těchto pozitivních zpráv a po dvou měsících zkušeností s ostrým provozem dochází ke stanovení rychlosti mobilního internetu v tarifu Vodafone Neomezený na 10 Mbit/s.
Na otázku, jestli je nabídka tarifu Vodafone Neomezený srozumitelná, odpovědělo kladně 97 % oslovených zákazníků. S nabídkou je velmi spokojeno 73 % oslovených a spíše spokojeno dalších 21 %. A pokud jde o hlavní důvody, proč si lidé tarif pořídili, jde především o neomezená data, volání, SMS a také o dobrou cenu.
Výzkum společnosti Kantar CZ proběhl na prvních zákaznících, kteří si tarif Vodafone Neomezený v červenci aktivovali, a to proto, aby už zahrnoval reálnou uživatelskou zkušenost trvající alespoň dva měsíce.
zdroj: TZ