V kinech to byl megahit, teď jej získal Netflix. Češi, o víkendu vás potěší tento film

Český hit Džob je nově na Netflixu. Mádl a Vorel ml. znovu září ve volném pokračování Gymplu.
Filmový hit zamířil do českých domácností
České filmy jsou na Netflixu velmi populární a často se mohou pochlubit dobrou sledovaností. Aktuálně navíc na Netflix míří jeden z nejúspěšnějších filmů letošního roku, jenž byl v kinech teprve 31. července 2025.
Řeč je o snímku Džob, jenž navazuje na neméně úspěšné komedie Vejška a Gympl. Zakončení této trilogie potěší původním obsazením, kdy se v hlavních rolí znovu objevují Jiří Mádl a Tomáš Vorel ml.
Džob je 87 minut dlouhý a jde tak o skvělý snímek na víkendový večer. K dispozici je na Netflixu od 3. prosince. Stačí vám tedy nejlevnější tarif za 239 Kč a film si můžete vychutnat. Brzy by měl nicméně dorazit i na iVysílání.
Rozdílné životy spojuje láska k graffiti
Snímky Gympl a Vejška zaujaly ve své době především mladou generaci. Příběhy se odehrávaly v průběhu školních let, kdy se dva floutci potloukali školou a přitom tvořili graffiti. Novinka Džob navazuje na děj po několika letech, kde hlavní hrdinové zestárli společně s původními fanoušky Gymplu.
V této novince se tedy znovu podíváme na životy Michala a Petra. První jmenovaný žije život byznysmana a i když svou práci zrovna nemiluje, snaží se ji dělat dobře. Přeci jen má dítě, manželku a hypotéku.
Oproti tomu Petr se snaží živit jako umělec. Má svůj ateliér, ve kterém se snaží tvořit. Je tak trochu samotář a tíží ho jeho nenaplněné ambice. Živí se výrobou komerčních designů, což rozhodně není něco, co by ho bavilo.
Životy obou hlavních hrdinů jsou tedy naprosto rozdílné. Přátelství a láska ke graffitům však přetrvala a tak se Michal s Petrem stále setkávají a páchají ilegální graffiti. Jak se ale ukázalo v předešlých dvou filmech, láska ke graffiti je vždy přivedla do průšvihu.
Nejúspěšnější film letošního roku
Film Džob dorazil 11 let po snímku Vejška a diváci se na něj opravdu těšili. To dokazují i čísla. V kinech film navštívilo zhruba 250 000 diváků, což z nej dělá nejsledovanější český film letošního roku.
Celkově se pak tvůrcům filmu v čele s režisérem Tomáš Vorlem, jenž má na starosti i předešlé dva filmy, podařilo vydělat přes 60 milionů korun, což je na české poměry vysoce nadprůměrné.
Zajímavostí na filmu je i styl, jakým byl vytvořen. Režisér u předešlých snímků zvolil určitou strategii, kterou držel i tentokrát. Kamera se více zaměřuje přímo na tváře herců, zatímco zvuk je do filmu dodán až posléze. To znamená, že herci zde dabují sami sebe. Jde o jedinečný styl, který filmu dodává autentickou atmosféru prvních dvou dílů.
Víkendovka na streamu je pravidelný seriál, ve kterém redakce Mobilizujeme.cz na víkend vybírá ten nejzajímavější obsah nově dostupný na streamovacích službách v Česku.
Zdroj: autorský text / Mobilizujeme.cz
Autor článku

Tomáš se zajímá o technologie všeho druhu. Píše seriály o novinkách z Netflixu a dalších streamovacích služeb. Pracuje v elektrotechnice, ve volném čase rád cestuje a fandí fotbalu.
Tomáš se zajímá o technologie všeho druhu. Píše seriály o novinkách z Netflixu a dalších streamovacích služeb. Pracuje v elektrotechnice, ve volném čase rád cestuje a fandí fotbalu.







