Google si je vědom toho, že jeho aplikace používají po celém světě miliony lidí, proto se snaží přinášet neustálé novinky a vylepšení. Nyní přišly na řadu Google Mapy, které dostanou praktickou funkci.
Jak informoval portál 9to5Google, nově budou Google Mapy upozorňovat na firemní profily, které mohou mít falešné recenze. Uživatelé tak mohou předejít zklamání nebo se vyhnout podvodníkům.
Google bere falešné recenze vážně, protože ví, že právě Google Mapy jsou místem, které mnozí uživatelé používají k tomu, aby se dozvěděli bližší informace o konkrétní firmě. Vedle základních informací o firmě jsou zde i recenze, ke kterým uživatelé také přihlížejí, když si chtějí udělat celkový obraz o dané firmě.
Čtěte také: Do prodeje vstupuje nadupaný herní tablet. Cena je až překvapivě nízká
Falešené recenze jsou dvojitou zbraní, protože mohou kvalitní firmu očernit, ale zároveň pozvednout dobrou image i firmě, která v jistých oblastech pokulhává. Není nic neobvyklého, že nepřející uživatelé nebo zaplacení lidé píší negativní recenze na kvalitní firmu, protože chtějí očernit konkurenci.
Google právě tento fakt začíná vnímat jako problém, i když takový stav trvá již delší dobu. Systém hlášení falešných recenzí byl implementován již dříve, ale zatím nebylo jasné, jaký vliv to mělo na konkrétní firmy nebo uživatele.
Podle informací portálu Search Engine Roundtable, Google implementoval varovná hlášení do Google Map. Varování upozorní uživatele, že ze seznamu recenzí byla odstraněna jedna nebo i více falešných recenzí. Tato funkce byla poprvé shlédnuta ve Velké Británii, ale podle portálu se už začala zavádět také v USA.
Upozornění na falešnou recenzi má vliv i na samotný profil firmy. Zahrnuje to blokování obchodního profilu v přijímání jakýchkoli nových recnezí po určitou časově omezenou dobu. Google také dodal, že aktuální recenze a hodnocení může nezveřejnit až do ukončení šetření.
Google si je vědom toho, že jeho aplikace používají po celém světě miliony lidí, proto se snaží přinášet neustálé novinky a vylepšení. Nyní přišly na řadu Google Mapy, které dostanou praktickou funkci.
Jak informoval portál 9to5Google, nově budou Google Mapy upozorňovat na firemní profily, které mohou mít falešné recenze. Uživatelé tak mohou předejít zklamání nebo se vyhnout podvodníkům.
Google bere falešné recenze vážně, protože ví, že právě Google Mapy jsou místem, které mnozí uživatelé používají k tomu, aby se dozvěděli bližší informace o konkrétní firmě. Vedle základních informací o firmě jsou zde i recenze, ke kterým uživatelé také přihlížejí, když si chtějí udělat celkový obraz o dané firmě.
Čtěte také: Do prodeje vstupuje nadupaný herní tablet. Cena je až překvapivě nízká
Falešené recenze jsou dvojitou zbraní, protože mohou kvalitní firmu očernit, ale zároveň pozvednout dobrou image i firmě, která v jistých oblastech pokulhává. Není nic neobvyklého, že nepřející uživatelé nebo zaplacení lidé píší negativní recenze na kvalitní firmu, protože chtějí očernit konkurenci.
Google právě tento fakt začíná vnímat jako problém, i když takový stav trvá již delší dobu. Systém hlášení falešných recenzí byl implementován již dříve, ale zatím nebylo jasné, jaký vliv to mělo na konkrétní firmy nebo uživatele.
Podle informací portálu Search Engine Roundtable, Google implementoval varovná hlášení do Google Map. Varování upozorní uživatele, že ze seznamu recenzí byla odstraněna jedna nebo i více falešných recenzí. Tato funkce byla poprvé shlédnuta ve Velké Británii, ale podle portálu se už začala zavádět také v USA.
Upozornění na falešnou recenzi má vliv i na samotný profil firmy. Zahrnuje to blokování obchodního profilu v přijímání jakýchkoli nových recnezí po určitou časově omezenou dobu. Google také dodal, že aktuální recenze a hodnocení může nezveřejnit až do ukončení šetření.