Účast čínských firem na veletrhu CES 2019 meziročně výrazně klesla

Co by to bylo za světový veletrh elektroniky bez pořádné nálože čínských produktů? Možná již za pár hodin uvidíme, jak to s letošním CES bude vypadat. A již teď je jasné, že účast zájemců z Číny se znatelně propadne.

Největší veletrh spotřební elektroniky na světě CES (Consumer Electronics Show), někdy kvůli masivní účasti Číňanů přezdívaný “Chinese Electronics Show”, přitáhne každoročně do Las Vegas 175 000 návštěvníků a 4 000 prodejců z celého světa. Kvůli obchodní válce mezi USA a Čínou ale není takový zájem zaplavovat americký trh čínskými výrobky, na ty jsou uvalena zvláštní cla.

Podle informací deníku South China Morning Post se účast čínských prodejců meziročně propadne o 20 %. Loni se jich přihlásilo 1 551, letos už jen 1 211. Na druhou stranu připadne na větší značky větší prostor, a tak celková výstavní plocha zůstává přibližně stejná.

Shaun Rein, výkonný ředitel agentury pro výzkum trhu CMR China, vyjádřil obavy ohledně obchodní války. Prý se mnoha obchodníkům nevyplatí platit drahé poplatky za účast na podobných veletrzích, když není jisté, jaké mohou do budoucna očekávat prodeje. A nejde jen o malé ryby, není to tak dávno, co byla v Kanadě zatčena finanční ředitelka Huawei. Na dnešním bouřlivém trhu nemá nikdo stálé místo na výsluní.

zdroj: SCMP, via Gizmochina

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Účast čínských firem na veletrhu CES 2019 meziročně výrazně klesla

Co by to bylo za světový veletrh elektroniky bez pořádné nálože čínských produktů? Možná již za pár hodin uvidíme, jak to s letošním CES bude vypadat. A již teď je jasné, že účast zájemců z Číny se znatelně propadne.

Největší veletrh spotřební elektroniky na světě CES (Consumer Electronics Show), někdy kvůli masivní účasti Číňanů přezdívaný “Chinese Electronics Show”, přitáhne každoročně do Las Vegas 175 000 návštěvníků a 4 000 prodejců z celého světa. Kvůli obchodní válce mezi USA a Čínou ale není takový zájem zaplavovat americký trh čínskými výrobky, na ty jsou uvalena zvláštní cla.

Podle informací deníku South China Morning Post se účast čínských prodejců meziročně propadne o 20 %. Loni se jich přihlásilo 1 551, letos už jen 1 211. Na druhou stranu připadne na větší značky větší prostor, a tak celková výstavní plocha zůstává přibližně stejná.

Shaun Rein, výkonný ředitel agentury pro výzkum trhu CMR China, vyjádřil obavy ohledně obchodní války. Prý se mnoha obchodníkům nevyplatí platit drahé poplatky za účast na podobných veletrzích, když není jisté, jaké mohou do budoucna očekávat prodeje. A nejde jen o malé ryby, není to tak dávno, co byla v Kanadě zatčena finanční ředitelka Huawei. Na dnešním bouřlivém trhu nemá nikdo stálé místo na výsluní.

zdroj: SCMP, via Gizmochina

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."