Rozvířit stojaté vody, ve kterých operují mobilní operátoři v Česku, by nebylo vůbec od věci. Jistě, máme tady rozšířenou nabídku v podobě virtuálních operátorů, ale asi všichni značně cítíme, že by současné „velké trojce“ konkurence jedině prospěla. S jakou nabídkou by se měl vyšvihnout nový, čtvrtý operátor?
A protože umělá inteligence má dnes už názor na všechno, zeptali jsme se ji, co by měl čtvrtý operátor ideálně splňovat. A ačkoliv se ChatGPT ve své standardní verzi příliš neorientuje v českém operátorském rybníčku, i tak z AI vypadlo pár zajímavých informací. Trend je v současné době více než jasný – SMS a volání jednoznačně upadá a vše řídí mobilní data, která tvoří naprostý základ tarifů. Nový operátor by tedy dozajista musel zabrnkat právě na tuto citlivou – a častokrát hojně diskutovanou – strunu.
Dle umělé inteligence by bylo ideální, kdyby čtvrtý operátor nabídl za skutečně malé peníze neomezená data. Tarif jako takový by možná nemohl konkurovat cenou za volání nebo SMS, ale to většině Čechů prý vadit nebude. Pak už jen stačí zažehnout malou jiskru v podobě dobře zvládnuté kampaně a jízda může začít. ChatGPT se zdráhalo prozradit cenu tarifu, no za nás by mohl klidně stát i po 500 korun v kombinaci s rychlostí 20 Mb/s. Fajn by byla také akce, ve které by řekněme prvních 20 GB frčelo plnou 5G rychlostí.
Čtěte také: Dezinformátorské weby mají v Česku útrum. Nepomohl jim ani soud
Tento tarif by pochopitelně musely doplnit jiné, neomezené tarify a také základní paušály, které by nabídly nějaké to neomezené volání a SMSky za pár korun měsíčně. Předplacené karty by nový operátor mohl ze svého portfolia úplně vyškrtnout, protože bude zaměřený hlavně na mladé zákazníky a tam se tento typ služeb moc nenosí.
A když jsme nakousli tu kampaň.. i na to jsme se ChatGPT zeptali a umělá inteligence má pro nás jasnou a stručnou odpověď. Vzhledem k tomu, že více mobilních dat využívá právě mladší generace, tak i kampaň bude cílena na tento druh zákazníků. Vše by bylo postaveno na známých obličejích – influencerech, youtuberech či streamerech. Na konec bychom rádi dodali ještě možnost nabídek jako koupě mobilu na splátky bez navýšení.
A na samotný závěr jsme nechali ChatGPT vymyslet jméno takového operátora. Zadání – musí být rozhodně moderní a pokud možno i dostatečně „cool“. Jako odpověď jsme dostali „Data Levně“, načež uznáváme, že v tomto ohledu AI moc nápaditá nebyla a jako kreativec ve firmě by se nejspíš neuživila. Proto se raději zeptáme vás, našich čtenářů – jak by se měl jmenovat čtvrtý operátor, kdyby přišel do Česka? A co by měl nabízet? Podělte se o názor v diskuzi.
Rozvířit stojaté vody, ve kterých operují mobilní operátoři v Česku, by nebylo vůbec od věci. Jistě, máme tady rozšířenou nabídku v podobě virtuálních operátorů, ale asi všichni značně cítíme, že by současné „velké trojce“ konkurence jedině prospěla. S jakou nabídkou by se měl vyšvihnout nový, čtvrtý operátor?
A protože umělá inteligence má dnes už názor na všechno, zeptali jsme se ji, co by měl čtvrtý operátor ideálně splňovat. A ačkoliv se ChatGPT ve své standardní verzi příliš neorientuje v českém operátorském rybníčku, i tak z AI vypadlo pár zajímavých informací. Trend je v současné době více než jasný – SMS a volání jednoznačně upadá a vše řídí mobilní data, která tvoří naprostý základ tarifů. Nový operátor by tedy dozajista musel zabrnkat právě na tuto citlivou – a častokrát hojně diskutovanou – strunu.
Dle umělé inteligence by bylo ideální, kdyby čtvrtý operátor nabídl za skutečně malé peníze neomezená data. Tarif jako takový by možná nemohl konkurovat cenou za volání nebo SMS, ale to většině Čechů prý vadit nebude. Pak už jen stačí zažehnout malou jiskru v podobě dobře zvládnuté kampaně a jízda může začít. ChatGPT se zdráhalo prozradit cenu tarifu, no za nás by mohl klidně stát i po 500 korun v kombinaci s rychlostí 20 Mb/s. Fajn by byla také akce, ve které by řekněme prvních 20 GB frčelo plnou 5G rychlostí.
Čtěte také: Dezinformátorské weby mají v Česku útrum. Nepomohl jim ani soud
Tento tarif by pochopitelně musely doplnit jiné, neomezené tarify a také základní paušály, které by nabídly nějaké to neomezené volání a SMSky za pár korun měsíčně. Předplacené karty by nový operátor mohl ze svého portfolia úplně vyškrtnout, protože bude zaměřený hlavně na mladé zákazníky a tam se tento typ služeb moc nenosí.
A když jsme nakousli tu kampaň.. i na to jsme se ChatGPT zeptali a umělá inteligence má pro nás jasnou a stručnou odpověď. Vzhledem k tomu, že více mobilních dat využívá právě mladší generace, tak i kampaň bude cílena na tento druh zákazníků. Vše by bylo postaveno na známých obličejích – influencerech, youtuberech či streamerech. Na konec bychom rádi dodali ještě možnost nabídek jako koupě mobilu na splátky bez navýšení.
A na samotný závěr jsme nechali ChatGPT vymyslet jméno takového operátora. Zadání – musí být rozhodně moderní a pokud možno i dostatečně „cool“. Jako odpověď jsme dostali „Data Levně“, načež uznáváme, že v tomto ohledu AI moc nápaditá nebyla a jako kreativec ve firmě by se nejspíš neuživila. Proto se raději zeptáme vás, našich čtenářů – jak by se měl jmenovat čtvrtý operátor, kdyby přišel do Česka? A co by měl nabízet? Podělte se o názor v diskuzi.