Šéf Applu prozradil svůj nejoblíbenější produkt značky. iPhone to není!

  • Jeden z hlavních představitelů společnosti Apple byl podroben rozhovoru
  • Bývalý šéf marketingu Phil Schiller pojmenoval svůj oblíbený produkt značky
  • Nejúspěšnější iPhone to k podivu všech není
Phil Schiller

Phil Schiller zrovna představuje nový produkt značky Apple

U příležitosti 50. výročí společnosti Lamborghini byl vyzpovídán i někdejší šéf globálního marketingu Phil Schiller. Na tomto postu byl nedávno nahrazen Gregem Joswiakem, teď už je pouze cosi jako patron Applu. Tento velezkušený marketér se nyní podělil o svůj názor na nejlepší produkt značky.

iPod je nejlepším produktem značky

V právě zmíněném rozhovoru pro Lamborghini se nechal slyšet, že jeho nejoblíbenějším produktem, na který je skutečně hrdý, je iPod. Tento multimediální přehrávač byl poprvé představen v roce 2001 a Schiller byl pochopitelně u toho.

Původně čistě hudební přehrávač iPod se později vyčlenil do několika řad, jako je třeba iPod nano, iPod shuffle bez displeje, případně iPod Touch s operačním systémem iOS. Ten rovnou umožňoval kromě přehrávání hudby sledovat také filmy, seriály, případně hrát hry či prohlížet internet. Zároveň je to do dnešních dní nejnovější iPod s poslední revizí v roce 2019.


Čtěte také: Jednou to přijít muselo. Tim Cook promluvil o svém konci v Apple


https://youtu.be/7j9Cwli2nMw

Proč to není iPhone?

Trochu překvapivě ale Schiller nezvolil jako svůj nejoblíbenější “iZařízení” právě iPhone, který se stal pro značku v posledních 10 letech naprosto ikonickým. Z každoročních čísel lze vyčíst, že jde zároveň o skutečně nejúspěšnější zařízení značky na dlouho let dopředu.

Schiller i po skončení na vrcholné pozici šéfa marketingu v Applu zůstává. Má teď na starosti dohlížení na obchod s aplikacemi App Store a také pořádání Apple Eventů – ať už těch komorních jen v sídle Apple Park, nebo těch živě přenášených do celého světa.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Šéf Applu prozradil svůj nejoblíbenější produkt značky. iPhone to není!

  • Jeden z hlavních představitelů společnosti Apple byl podroben rozhovoru
  • Bývalý šéf marketingu Phil Schiller pojmenoval svůj oblíbený produkt značky
  • Nejúspěšnější iPhone to k podivu všech není
Phil Schiller

Phil Schiller zrovna představuje nový produkt značky Apple

U příležitosti 50. výročí společnosti Lamborghini byl vyzpovídán i někdejší šéf globálního marketingu Phil Schiller. Na tomto postu byl nedávno nahrazen Gregem Joswiakem, teď už je pouze cosi jako patron Applu. Tento velezkušený marketér se nyní podělil o svůj názor na nejlepší produkt značky.

iPod je nejlepším produktem značky

V právě zmíněném rozhovoru pro Lamborghini se nechal slyšet, že jeho nejoblíbenějším produktem, na který je skutečně hrdý, je iPod. Tento multimediální přehrávač byl poprvé představen v roce 2001 a Schiller byl pochopitelně u toho.

Původně čistě hudební přehrávač iPod se později vyčlenil do několika řad, jako je třeba iPod nano, iPod shuffle bez displeje, případně iPod Touch s operačním systémem iOS. Ten rovnou umožňoval kromě přehrávání hudby sledovat také filmy, seriály, případně hrát hry či prohlížet internet. Zároveň je to do dnešních dní nejnovější iPod s poslední revizí v roce 2019.


Čtěte také: Jednou to přijít muselo. Tim Cook promluvil o svém konci v Apple


https://youtu.be/7j9Cwli2nMw

Proč to není iPhone?

Trochu překvapivě ale Schiller nezvolil jako svůj nejoblíbenější “iZařízení” právě iPhone, který se stal pro značku v posledních 10 letech naprosto ikonickým. Z každoročních čísel lze vyčíst, že jde zároveň o skutečně nejúspěšnější zařízení značky na dlouho let dopředu.

Schiller i po skončení na vrcholné pozici šéfa marketingu v Applu zůstává. Má teď na starosti dohlížení na obchod s aplikacemi App Store a také pořádání Apple Eventů – ať už těch komorních jen v sídle Apple Park, nebo těch živě přenášených do celého světa.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."