Mobilizujeme.cz

Samsung u „es osmiček“ nabídne mimořádnou zákaznickou péči

  |  komentovat  |  autor:

Nové vlajkové modely od Samsungu zaujmou nejen svým nadčasovým designem a prvotřídní výbavou, ale také prémiovou péčí o zákazníky.

Pro majitele nejnovější řady smartphonů Samsung Galaxy S8 a S8+ je připravena mimořádná zákaznická služba MojeGalaxy. Ta navazuje na poskytovaný servis MojeS7 předchozí sedmé řady, kterou mohou zákazníci využívat do léta 2017.

S MojeGalaxy mají noví majitelé prémiových modelů Samsung možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku na čísle 800 66 53 77, kde jim operátoři poskytnou veškeré potřebné informace týkající se jejich zařízení (informace ohledně nastavení, návodu či reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8.00 do 20.00 a v neděli od 8.00 do 18.00.

Infolinka dále slouží k poskytování nadstandardních služeb. Jednou z nich je například možnost osobního vyzvednutí poškozeného telefonu na území České republiky a Slovenska. Majitelé prostřednictvím infolinky zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který se zákazníkem domluví čas a místo vyzvednutí dle jeho přání. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon (dle dostupnosti), aby nemusel řešit výpadek vlastními silami. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět.

V případě, že se majitel rozhodne navštívit některou ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba jeho návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze (Zákaznické centrum Samsung Plaza, Ječná 36 a nově otevřené zákaznické centrum Alza TechZone, Bubenské nábřeží 13), Brně (AVION Shopping Park) a Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba MojeGalaxy platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České Republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolání a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem. Podrobnější informace o službě budou již brzy k dispozici na www.samsung.com/cz/mojegalaxy a v aplikaci Samsung Members, která je předinstalovaná v mobilním zařízení.

Samsung Galaxy S8 se začne v České republice prodávat 28. dubna 2017 za doporučenou maloobchodní cenu 21 999 Kč, model Galaxy S8+ za 24 999 Kč. Telefony je možné si předobjednat u vybraných prodejců od 29. března 2017, 18.00 hodin, do 19. dubna 2017, 23.59 hodin. Pokud tak zákazník učiní, obdrží telefon až o 8 dní dříve než v běžném prodeji.

ČLÁNKY:, , , , , ,
Gionee S10 disponuje čtyřmi fotoaparáty či 6 GB RAM

Gionee S10 disponuje čtyřmi fotoaparáty či 6 GB RAM

DNES  |    |  diskuze (0)

Vypadá to, že v segmentu smartphonů začne přetlačovaná o to, kdo do svého nového modelu nacpe více fotoaparátů. Alespoň pokud lze…

Sluchátka jako od Applu. Elegantní, bezdrátová, ale za lepší cenu

Sluchátka jako od Applu. Elegantní, bezdrátová, ale za lepší cenu

VČERA  |    |  diskuze (0)

Proč mít ještě v dnešní „době bezdrátové“ tak trochu zastaralá sluchátka s kabelem, který se neustále zamotává a překáží? Někteří by…

Samsung Galaxy J3 (2017): už i základní smartphone je kovový

Samsung Galaxy J3 (2017): už i základní smartphone je kovový

VČERA  |    |  diskuze (1)

Samsung Galaxy J3 (2017) sice ještě není úplně oficiální, což nám však vůbec nevadí – vzhledem k tomu, jaké informace a…

Mobilní zobrazení