Samsung otevřel v Holešovicích prémiové zákaznické centrum
Společnost Samsung otevřela v holešovické prodejně Alza v tzv. tech-zóně nové prémiové centrum pro své zákazníky. Otevřené bude 7 dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung. „U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“ doplňuje Mrzena.
zdroj: TZ
Autor článku

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.
Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.