Mobilizujeme.cz

Samsung otevřel v Holešovicích prémiové zákaznické centrum

  |  komentovat  |  autor:

Společnost Samsung otevřela v holešovické prodejně Alza v tzv. tech-zóně nové prémiové centrum pro své zákazníky. Otevřené bude 7 dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti.

„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung. „U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“ doplňuje Mrzena.

zdroj: TZ

ČLÁNKY:,
Recenze Elephone P8: kterak hmota zvítězila nad duchem

Recenze Elephone P8: kterak hmota zvítězila nad duchem

DNES  |    |  diskuze (0)

Špičkové parametry zabalené do levné škatulky – kdo by odolal? Že ani čínský původ už není na závadu? Elephone P8 vypadá tak zázračně,…

Malým dětem nedávejte telefon, zkuste raději chytrou hračku

Malým dětem nedávejte telefon, zkuste raději chytrou hračku

VČERA  |    |  2 komentáře

Dávat telefon už malému dítěti odborníci nedoporučují. Co je ovšem jednoznačně vhodné, jsou různé hračky. A pokud nechcete zůstat jen u těch…

U iPhonu 8 zaplatíte víc za výměnu zadního než předního skla

U iPhonu 8 zaplatíte víc za výměnu zadního než předního skla

VČERA  |    |  7 komentářů

Při pohledu na zadní kryt nového iPhonu 8 a 8 Plus musí každého bezpodmínečně zaujmout jeho lesk. Už jen při pomyšlení, že…

Mobilní zobrazení