Mobilizujeme.cz

Samsung otevřel v Holešovicích prémiové zákaznické centrum

  |  komentovat  |  autor:

Společnost Samsung otevřela v holešovické prodejně Alza v tzv. tech-zóně nové prémiové centrum pro své zákazníky. Otevřené bude 7 dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti.

„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung. „U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“ doplňuje Mrzena.

zdroj: TZ

ČLÁNKY:,
Fossil uvedl nové hybridní a chytré hodinky s Android Wear 2.0

Fossil uvedl nové hybridní a chytré hodinky s Android Wear 2.0

DNES  |    |  diskuze (0)

V dnešních dnech je již trendem, že velké hodinářské společnosti mají v portfoliu i vlastní chytré hodinky; zpravidla s operačním systémem…

Recenze Huawei P10: právem mezi současnou elitou

Recenze Huawei P10: právem mezi současnou elitou

DNES  |    |  2 komentáře

Huawei chce být do dvou let největším výrobcem telefonů a jak v poslední letech dokazuje, je na správné cestě. Jedním z důvodů…

Vaio Phone A dostane Android, že by výzva pro mateřské Sony?

Vaio Phone A dostane Android, že by výzva pro mateřské Sony?

DNES  |    |  diskuze (1)

Občas se některé věci mohou otočit proti vám. Stejný příběh potkal japonské Sony, které se nyní musí vypořádat s oddělením laptopové…

Mobilní zobrazení