Samoobsluha Moje O2 už má také nový design a svěží funkce

Jakub Fišer
  • Po tom, co svou novou aplikaci představil Vodafone, se do redesignu pouští i O2
  • Nová samoobslužná aplikace Moje O2 se chlubí funkcemi a redesignem
  • V aplikaci bude dostupná také vánoční nabídka operátora
Přepracovaná aplikace Moje O2
Přepracovaná aplikace Moje O2

Moderní design a dark mode

Vylepšené Moje O2 má moderní design a samo reaguje na nastavení telefonu, přepíná na tmavý či světlý režim​ a k dispozici je v české i anglické jazykové mutaci. Každý uživatel si také může přímo v aplikaci kompletně nastavit své služby, snáze je dokupovat či aktivovat a v případě poruchy je možné závadu přes aplikaci nahlásit.

Aplikace navíc umožní označení oblíbených produktů i vlastní pojmenování služeb, např. podle členů domácnosti, kteří je využívají. Nově je lze také v Moje O2 blokovat nebo objednat výměnu ztracené SIM.

Vánoční nabídka přímo v aplikaci

Na klienty čeká například 2 GB dat, O2 TV vánoční balíček až 6+1 kanálů různých žánrů zdarma, 300 Kč sleva na telefony, další zařízení a příslušenství od O2, zdarma e-knihy v O2 Knihovně nebo 15% sleva na malé a velké spotřebiče v e-shopu Datart. Dárky platí i pro zákazníky předplacených karet včetně nových tarifů z Datamanie.

Mobilní aplikaci Moje O2 najdete v App Store a Google Play, a dostupná je nyní všem ověřeným zákazníkům O2, tedy jak rezidentním zákazníkům, klientům z řad živnostníků a firem, tak i členům O2 Family, kteří se přihlašují přes své O2 ID. O2 ID lze získat na prodejně či přes call centrum.

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články