Netflix je největší streamovací služba a těší se vysoké popularitě prakticky ve všech zemích. Konkurence je ale samozřejmě velká, nikdy nespí a i Netflix se musí snažit, aby čísla svých předplatitelů nějak efektivně rozšiřoval. Pomoct by mu s tím mohl nový typ předplatného, který by měl být údajně zcela zdarma.
Žijeme ve zlaté sféře streamovacích služeb. Na trhu jich je aktuálně obrovské množství, takže je z čeho vybírat a na své si přijdou všechny typy uživatelů. Na druhou stranu, předplácet si více služeb je poměrně nákladné, a tak se často stává, že uživatelé, kteří jich platí víc, je časem zredukují a zůstanou u jedné, maximálně dvou.
I když je Netflix streamovací jedničkou, i on se musí potýkat s rostoucí konkurencí a potenciální ztrátou uživatelů. Zákaz sdílení účtů sice Netflixu paradoxně pomohl a přihrál mu nové předplatitele, ale streamovací gigant rozhodně situaci na trhu nepodceňuje a pracuje na novém typu předplatného, které by mu mělo přinést další rozšíření počtu uživatelů.
Čtěte také: 5 absolutně nejlepších novinek na Netflixu (24. díl)
Jedním z plánů, jak rozšířit počty uživatelů Netflixu, je nový plán předplatného, který by měl být zcela zdarma. Informoval o tom server TechRadar a samozřejmě to má pár háčků. Když nebudou peníze generovat předplatitelé formou měsíčního poplatku, postará se o to reklama. Ano, Netflix zdarma bude Netflix s reklamou.
Má to ještě jeden háček, a sice to, že tento bezplatný balíček nebude pro každého. Uživatelé v USA ho nedostanou a streamovací gigant by ho měl nabídnout zájemcům v Evropě a Asii. Američtí zájemci mají jako nejlevnější předplatné typ „Standard with Ads“, který je vyjde na 6,99 dolarů (160 korun), nicméně ten se vysoké popularitě netěší.
Pravdou je, že mít možnost provozovat Netflix zdarma, byť s reklamami, je lákavé a dá se předpokládat, že tento plán do náručí streamovacího giganta nažene pořádnou porci nových sledujících. Otázkou samozřejmě je, jak moc budou tyto reklamy frekventované. Pokud to Netflix přežene, tak ani předplatné zdarma by nemuselo být dostatečným lákadlem.
Netflix je největší streamovací služba a těší se vysoké popularitě prakticky ve všech zemích. Konkurence je ale samozřejmě velká, nikdy nespí a i Netflix se musí snažit, aby čísla svých předplatitelů nějak efektivně rozšiřoval. Pomoct by mu s tím mohl nový typ předplatného, který by měl být údajně zcela zdarma.
Žijeme ve zlaté sféře streamovacích služeb. Na trhu jich je aktuálně obrovské množství, takže je z čeho vybírat a na své si přijdou všechny typy uživatelů. Na druhou stranu, předplácet si více služeb je poměrně nákladné, a tak se často stává, že uživatelé, kteří jich platí víc, je časem zredukují a zůstanou u jedné, maximálně dvou.
I když je Netflix streamovací jedničkou, i on se musí potýkat s rostoucí konkurencí a potenciální ztrátou uživatelů. Zákaz sdílení účtů sice Netflixu paradoxně pomohl a přihrál mu nové předplatitele, ale streamovací gigant rozhodně situaci na trhu nepodceňuje a pracuje na novém typu předplatného, které by mu mělo přinést další rozšíření počtu uživatelů.
Čtěte také: 5 absolutně nejlepších novinek na Netflixu (24. díl)
Jedním z plánů, jak rozšířit počty uživatelů Netflixu, je nový plán předplatného, který by měl být zcela zdarma. Informoval o tom server TechRadar a samozřejmě to má pár háčků. Když nebudou peníze generovat předplatitelé formou měsíčního poplatku, postará se o to reklama. Ano, Netflix zdarma bude Netflix s reklamou.
Má to ještě jeden háček, a sice to, že tento bezplatný balíček nebude pro každého. Uživatelé v USA ho nedostanou a streamovací gigant by ho měl nabídnout zájemcům v Evropě a Asii. Američtí zájemci mají jako nejlevnější předplatné typ „Standard with Ads“, který je vyjde na 6,99 dolarů (160 korun), nicméně ten se vysoké popularitě netěší.
Pravdou je, že mít možnost provozovat Netflix zdarma, byť s reklamami, je lákavé a dá se předpokládat, že tento plán do náručí streamovacího giganta nažene pořádnou porci nových sledujících. Otázkou samozřejmě je, jak moc budou tyto reklamy frekventované. Pokud to Netflix přežene, tak ani předplatné zdarma by nemuselo být dostatečným lákadlem.