Realme postavilo svou filosofii na agresivní cenové politice a snaží se o nejlépe vystižený poměr ceny a výkonu. Čínský výrobce se rovněž dokázal prosadit na poli designu, kde se pokouší zaujmout hlavně místy až přemrštěným maximalismem. S tím je ale možná konec…
Pokud jste někdy viděli telefon Realme, nejspíš vás – stejně jako miliony dalších – rozptýlilo obsáhlé logo na zádech telefonu. Realme používá záda svých telefonů jako velkou reklamní plochu pro své osobní logo, případně pro slogan “Dare to leap”. Samotný slogan by se dal přeložit jako “Odvážit se”, “Proč se neodvážit” (také by šlo “Odvázat se”) a o to vlastně i jde.
Globální zastoupení Realme vyvěsilo na svůj twitterový účet obrázek. Na bílé ploše je černě cosi přesprejováno a na tom žlutým písmem sdělení: Jak se odvažujete mít na zádech svého telefonu tak velké logo?
Číňan zřejmě naráží na otázku, kterou firmě pokládá nejen odborná veřejnost stran médií, ale také zákazníci a uživatelé. A i podle komentářů pod tímto tweetem je jasné, že zákazníci prostě takto extravagantní telefony nechtějí. Nejednou je obléknou do krytů, aby slogan či velké logo zakryli.
Čtěte také: Realme dosáhlo na krásný milník. Víte, kde je tato značka nejpopulárnější?
Hodlá tedy Realme udělat tak výraznou designovou výhybku? Těžko říct, nicméně moc by to neodpovídalo nastavení firmy. Společnost o sobě totiž tvrdí, že dělá neobyčejné telefony pro mladé a neobyčejné zákazníky.
Designem a nastavením svých produktů se tak snaží jakýmsi způsobem odlišit a k tomu i přes nevoli zákazníků přispívá extravagantní slogan na zádech.
Co si o počínání Realme myslíte vy? Měli by si maximalistické logo či slogan na svých telefonech ponechat, nebo je to kýč a kazí to jednoduchý a čistý design telefonů Realme?
Realme postavilo svou filosofii na agresivní cenové politice a snaží se o nejlépe vystižený poměr ceny a výkonu. Čínský výrobce se rovněž dokázal prosadit na poli designu, kde se pokouší zaujmout hlavně místy až přemrštěným maximalismem. S tím je ale možná konec…
Pokud jste někdy viděli telefon Realme, nejspíš vás – stejně jako miliony dalších – rozptýlilo obsáhlé logo na zádech telefonu. Realme používá záda svých telefonů jako velkou reklamní plochu pro své osobní logo, případně pro slogan “Dare to leap”. Samotný slogan by se dal přeložit jako “Odvážit se”, “Proč se neodvážit” (také by šlo “Odvázat se”) a o to vlastně i jde.
Globální zastoupení Realme vyvěsilo na svůj twitterový účet obrázek. Na bílé ploše je černě cosi přesprejováno a na tom žlutým písmem sdělení: Jak se odvažujete mít na zádech svého telefonu tak velké logo?
Číňan zřejmě naráží na otázku, kterou firmě pokládá nejen odborná veřejnost stran médií, ale také zákazníci a uživatelé. A i podle komentářů pod tímto tweetem je jasné, že zákazníci prostě takto extravagantní telefony nechtějí. Nejednou je obléknou do krytů, aby slogan či velké logo zakryli.
Čtěte také: Realme dosáhlo na krásný milník. Víte, kde je tato značka nejpopulárnější?
Hodlá tedy Realme udělat tak výraznou designovou výhybku? Těžko říct, nicméně moc by to neodpovídalo nastavení firmy. Společnost o sobě totiž tvrdí, že dělá neobyčejné telefony pro mladé a neobyčejné zákazníky.
Designem a nastavením svých produktů se tak snaží jakýmsi způsobem odlišit a k tomu i přes nevoli zákazníků přispívá extravagantní slogan na zádech.
Co si o počínání Realme myslíte vy? Měli by si maximalistické logo či slogan na svých telefonech ponechat, nebo je to kýč a kazí to jednoduchý a čistý design telefonů Realme?